Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Czy warto odkupić używaną instalację LPG?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 cze 2011, 21:21

Jak najbardziej IG1 jest super reduktorem ale równie dobrze sprawować będzie się KME Gold.
W tym silniku z Goldem spadki powinny być znikome o ile auto jest na miedzi 8mm i nie ze zwykłym wielozaworem.

Misiups
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:04
Lokalizacja: Krosno/Kraków

Post autor: Misiups » 15 cze 2011, 21:28

A co z termiką golda w 190 konnym naszym audi ??ja mam faro 12. Kolega w golfie 2.8 4motion go zamroził w zimie na testach.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 cze 2011, 22:28

Bez przesady, ostatnio go montowałem do Mercedesa CLK320 coś około 220KM, termicznie jak najbardziej ok, fakt jest lato, a ciśnieniowo praktycznie spadków żadnych.
Trzeba prawidłowo wpiąć się w układ chłodzenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja