Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] Co szwankuje w instalacji gazowej?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

[ C5+LPG] Co szwankuje w instalacji gazowej?

Post autor: IMOTHEP » 22 lis 2012, 21:49

Witam!Problem jest taki:rano jak już silnik pracuje na gazie i jestem w zakresie 100-140 km/h to zaczyna mi przycinać=szarpać furą.Oczywiście jak wcisnę gaz to to przepchnę i już do końca dnia chociażbym miał w trakcie długie postoje wszystko będzie O.K.I tak już drugi sezon.Posiadam nowe wtryski REG.Na poprzednich Valtekach było to samo.Reduktor prawie nowy KME Gold.Koledzy,co robić?Jak żyć? :]

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 23 lis 2012, 11:21

Potrzebny jakiś plik osc z lpg, lub z vaga praca sond i korekt paliwowych z momentu jak są te problemy. Myślę że pewnie zalewa gdy nie rozgrzany i potrzebna korekta od temp gazu.
Jaki sterownik lpg ??

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 27 lis 2012, 10:39

Sterownik STAG 200/6.Temperatura gazu była już korygowana.Nic to nie dało.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 28 lis 2012, 21:07

stawiam na sklejanie sie wtrysków.

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 29 lis 2012, 00:30

Tak jak napisałem wcześniej na starych wtryskach było to samo.Przypadek?Nie sądzę!Co,wszystkie się kleją?

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 29 lis 2012, 09:40

Nie wiem, jak Twój sterownik to ogarnia, ale te auta (V6 i V8) potrzebują dobrej korekty od rpm, (ze względu na zmianę faz i zminę długości kolektora), może tu jest problem, u mnie korekta po rpm dolewa sporo w górze, a zdejmuje dawkę w dole obrotów, spójrz w sterownik. Aaaa. chyba STAG200 nie ma korekty po rpm :(

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 29 lis 2012, 15:00

sorry nie zauważyłem ze zmienialeś wtryski , korekta od rpm to nie da nic bo jak kolega pisze zdarza mu sie to raz z rana , a jak by silnik zalewało to zalewało by mu caly czas a nie przez chwile , wtryski masz pojedyncze czy na listwie ? filtry ? jak wygladaja?

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 29 lis 2012, 16:51

Zajcu pisze:sorry nie zauważyłem ze zmienialeś wtryski , korekta od rpm to nie da nic bo jak kolega pisze zdarza mu sie to raz z rana , a jak by silnik zalewało to zalewało by mu caly czas a nie przez chwile , wtryski masz pojedyncze czy na listwie ? filtry ? jak wygladaja?
Troche inaczej spala się określona ilość mieszanki o konkretnym AFR w niskiej i wysokiej temp silnika, nie sądzisz??

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Re: Co szwankuje w instalacji gazowej?

Post autor: Zajcu » 29 lis 2012, 16:57

.Oczywiście jak wcisnę gaz to to przepchnę i już do końca dnia chociażbym miał w trakcie długie postoje wszystko będzie O.K


Zgadzam sie z Toba , ale autor tematu pisze ze problem wystepuje mu tylko raz wnioskujac po 1 odpaleniu silnika z rana , potem nawet po dlugich postojach juz nie ma problemu , wiec wnioskuje ze nawet jak mu potem ostygnie to nie ma problemu , to jest jasze gdybanie trzeba jakis plik osc czy cos , screeny z ustawien , map itp.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 29 lis 2012, 17:19

Zajcu pisze:Zgadzam sie z Toba , ale autor tematu pisze ze problem wystepuje mu tylko raz wnioskujac po 1 odpaleniu silnika z rana , potem nawet po dlugich postojach juz nie ma problemu , wiec wnioskuje ze nawet jak mu potem ostygnie to nie ma problemu
Ale na pewno nie wystygnie jak po nocy, inne temperatury i czas. A V-ka długo stygnie.

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 30 lis 2012, 01:54

Zajcu,wtryski na listwie,filtr standardowy + 2 Matrixy(przebieg nieduży).
Dodam,że jak problem się pojawił jakiś rok temu,jeszcze na Valtekach, ale niedługo po wymianie reduktora na KME Gold to pomogło czyszczenie reduktora.2-3 m-ce miałem spokój.Potem czyszczenie juz nic nie dało i stąd mój może nerwowy ruch odnośnie wymiany wtrysków.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 30 lis 2012, 11:45

a moze trzeba zobaczyć listwe ? skoro czyszczenie reduktora nie pomoglo moze do listwy doszedł syf i jesst troche zapchana ? czyszczenie listwy hmmm no niewiem wedlug mnie układ jest gdzies zapchany , masz mozliwosci zrobienia screenow z ustawien itp??? na przyszłość ludzie polecają filtry Czaja FL jak cuś. a filtry maja duzo nalatane ? czy świeże?
ja bym na twoim miejscu wszedł na lpg forum i tam wybrał polecany warsztat blisko ciebie to tak to troche wróżenie z fusów zadnych plikow osc z pracy itp ciezko tak zdiagnozowac usterke , a to nie o to chodzi zebys wymienial czesc za czescia i leciał po kosztach

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 02 gru 2012, 23:00

No, listwa to przecież nowa jest,więc nie ma czego czyścić.Filtry też nie dużo nalatane mają.A zakład należy do znajomego to raczej też tematu nie olali...

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 gru 2012, 23:02

Wróżenie z kuli.
Trzeba podłączyć się do Staga i do Vaga i patrzeć co się dzieje bo może być milion powodów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga