[ C5+LPG] Co szwankuje w instalacji gazowej?
[ C5+LPG] Co szwankuje w instalacji gazowej?
Witam!Problem jest taki:rano jak już silnik pracuje na gazie i jestem w zakresie 100-140 km/h to zaczyna mi przycinać=szarpać furą.Oczywiście jak wcisnę gaz to to przepchnę i już do końca dnia chociażbym miał w trakcie długie postoje wszystko będzie O.K.I tak już drugi sezon.Posiadam nowe wtryski REG.Na poprzednich Valtekach było to samo.Reduktor prawie nowy KME Gold.Koledzy,co robić?Jak żyć?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie wiem, jak Twój sterownik to ogarnia, ale te auta (V6 i V8) potrzebują dobrej korekty od rpm, (ze względu na zmianę faz i zminę długości kolektora), może tu jest problem, u mnie korekta po rpm dolewa sporo w górze, a zdejmuje dawkę w dole obrotów, spójrz w sterownik. Aaaa. chyba STAG200 nie ma korekty po rpm
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Troche inaczej spala się określona ilość mieszanki o konkretnym AFR w niskiej i wysokiej temp silnika, nie sądzisz??Zajcu pisze:sorry nie zauważyłem ze zmienialeś wtryski , korekta od rpm to nie da nic bo jak kolega pisze zdarza mu sie to raz z rana , a jak by silnik zalewało to zalewało by mu caly czas a nie przez chwile , wtryski masz pojedyncze czy na listwie ? filtry ? jak wygladaja?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
Re: Co szwankuje w instalacji gazowej?
.Oczywiście jak wcisnę gaz to to przepchnę i już do końca dnia chociażbym miał w trakcie długie postoje wszystko będzie O.K
Zgadzam sie z Toba , ale autor tematu pisze ze problem wystepuje mu tylko raz wnioskujac po 1 odpaleniu silnika z rana , potem nawet po dlugich postojach juz nie ma problemu , wiec wnioskuje ze nawet jak mu potem ostygnie to nie ma problemu , to jest jasze gdybanie trzeba jakis plik osc czy cos , screeny z ustawien , map itp.
Zgadzam sie z Toba , ale autor tematu pisze ze problem wystepuje mu tylko raz wnioskujac po 1 odpaleniu silnika z rana , potem nawet po dlugich postojach juz nie ma problemu , wiec wnioskuje ze nawet jak mu potem ostygnie to nie ma problemu , to jest jasze gdybanie trzeba jakis plik osc czy cos , screeny z ustawien , map itp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Ale na pewno nie wystygnie jak po nocy, inne temperatury i czas. A V-ka długo stygnie.Zajcu pisze:Zgadzam sie z Toba , ale autor tematu pisze ze problem wystepuje mu tylko raz wnioskujac po 1 odpaleniu silnika z rana , potem nawet po dlugich postojach juz nie ma problemu , wiec wnioskuje ze nawet jak mu potem ostygnie to nie ma problemu
Zajcu,wtryski na listwie,filtr standardowy + 2 Matrixy(przebieg nieduży).
Dodam,że jak problem się pojawił jakiś rok temu,jeszcze na Valtekach, ale niedługo po wymianie reduktora na KME Gold to pomogło czyszczenie reduktora.2-3 m-ce miałem spokój.Potem czyszczenie juz nic nie dało i stąd mój może nerwowy ruch odnośnie wymiany wtrysków.
Dodam,że jak problem się pojawił jakiś rok temu,jeszcze na Valtekach, ale niedługo po wymianie reduktora na KME Gold to pomogło czyszczenie reduktora.2-3 m-ce miałem spokój.Potem czyszczenie juz nic nie dało i stąd mój może nerwowy ruch odnośnie wymiany wtrysków.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
a moze trzeba zobaczyć listwe ? skoro czyszczenie reduktora nie pomoglo moze do listwy doszedł syf i jesst troche zapchana ? czyszczenie listwy hmmm no niewiem wedlug mnie układ jest gdzies zapchany , masz mozliwosci zrobienia screenow z ustawien itp??? na przyszłość ludzie polecają filtry Czaja FL jak cuś. a filtry maja duzo nalatane ? czy świeże?
ja bym na twoim miejscu wszedł na lpg forum i tam wybrał polecany warsztat blisko ciebie to tak to troche wróżenie z fusów zadnych plikow osc z pracy itp ciezko tak zdiagnozowac usterke , a to nie o to chodzi zebys wymienial czesc za czescia i leciał po kosztach
ja bym na twoim miejscu wszedł na lpg forum i tam wybrał polecany warsztat blisko ciebie to tak to troche wróżenie z fusów zadnych plikow osc z pracy itp ciezko tak zdiagnozowac usterke , a to nie o to chodzi zebys wymienial czesc za czescia i leciał po kosztach
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga