Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Ciśnienie na reduktorze prins

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

[A6 C6] Ciśnienie na reduktorze prins

Post autor: progressowy » 11 lut 2011, 21:59

Witam.
Po podpieciu prinsa cisnienie na reduktorze wskazywało 1,88. Wartość zadana w programie 2,0. Zmniejszenie wartosci zadanej na 1,9. Dlaczego gazownik nie zwiekszył cisnienia na reduktorze tylko podporzadkował program do 1,88? Przeciez prins w tym aucie powinien chodzic na 2,2. Jakie skutki uboczne może wywołac tak ustawione cisnienie?
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 11 lut 2011, 23:25

Nie ważne jest ciśnienie, najważniejsze jest jakie są czasy wtrysku benzyny i gazu na biegu jałowym i przy max otwartej przepustnicy.
Ciśnienie 2 to na pewno takie przy jakim robił kalibrację a potem podczas ustawiania zjechał z ciśnieniem do 1.88.
Podaj jakie masz czasy wtrysku benzyny na jałowym podczas gdy auto chodzi na benzynie, a potem jakie ma czasy wtrysku benzyny a jaki gazu podczas pracy na gazie też na biegu jałowym.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 04 mar 2011, 15:23

A na ile stałe powinno być ciśnienie na biegu jałowym?
U mnie ciśnienie zmienia się łącznie o ok. 6kpascali
Czasy wtrysków po przełączeniu na lpg zmieniają się o 0,2ms w dół ( z 3,5pb na 3,3lpg). Mapa pokrywa się idealnie, a mimo to poszarpuje przy 1800-2100obrotów na wyższych biegach.

Walczę z "bujaniem" silnika tylko na LPG, na benzynie auto chodzi IDEALNIE.

Po kilku kalibracjach, nawet przedstawiciela Agisa, stwierdzono, że cewki mają przebicia. Bo faktycznie widac małe iskierki po spsikaniu wodą.

reduktor Magic 3, wtryski Apis solo, CPu Agis. Zaczynam podejrzewać niestałe ciśnienie albo wtryskiwacze. Instalacja ma 10tys km.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 04 mar 2011, 20:08

Kaszeszczuk
sam sobie odpowiedziałeś,
jeśli stwierdzono że cewki mają przebicie to chyba powinieneś od nich zacząć,
lpg potrzebuje idealnej instalacji wn

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 mar 2011, 21:34

Kaszeszczuk pisze:A na ile stałe powinno być ciśnienie na biegu jałowym?
U mnie ciśnienie zmienia się łącznie o ok. 6kpascali
Czasy wtrysków po przełączeniu na lpg zmieniają się o 0,2ms w dół ( z 3,5pb na 3,3lpg). Mapa pokrywa się idealnie, a mimo to poszarpuje przy 1800-2100obrotów na wyższych biegach.

Walczę z "bujaniem" silnika tylko na LPG, na benzynie auto chodzi IDEALNIE.

Po kilku kalibracjach, nawet przedstawiciela Agisa, stwierdzono, że cewki mają przebicia. Bo faktycznie widac małe iskierki po spsikaniu wodą.

reduktor Magic 3, wtryski Apis solo, CPu Agis. Zaczynam podejrzewać niestałe ciśnienie albo wtryskiwacze. Instalacja ma 10tys km.
No i znów silnik AML, potwierdza się moje założenie że silnik nie jest taki prosty w zagazowaniu.
Wahania w czasach rzędu 0.2ms to normalne, wahania ciśnienia też są normalne w okolicach 0.05bara.
Jeśli auto chodzi dobrze na benzynie to zostawiłbym cewkę w spokoju.
No a co gazownicy robią samą autokalibrację i tyle?
A co z testami i ustawianiem podczas jazdy?

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 05 mar 2011, 10:40

Odnośnie AML, to ja już w innych postach pisałem więc może dubluje statystykę:)

Przyjechał spec z Agisa i wtedy gazownik do mnie zadzwonił, była kalibracja podczas jazdy. Ale bez większych efektów.
Sam wziąłem się za to.

Dziś zrobiłem 35km na PB i po przejechaniu ustawiłem bieg jałowy, W Vagu czas wtrysku nie zmienia się w ogóle na PB i LPG ( 3,40ms) teraz wracam i zrobię znów 30km i zbiorę mapę benzyny. Następnym razem zbiorę mapę gazu.

Może to kwestia ciśnienia. Niby referencja ustawiona jest na 1,03kPa ale czujnik pokazuje 1,34kPa, więc może reduktor trzeba skręcić. Wyczytałem, że reduktor trzeba ustawić pod referencję.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja