Witam.
Po podpieciu prinsa cisnienie na reduktorze wskazywało 1,88. Wartość zadana w programie 2,0. Zmniejszenie wartosci zadanej na 1,9. Dlaczego gazownik nie zwiekszył cisnienia na reduktorze tylko podporzadkował program do 1,88? Przeciez prins w tym aucie powinien chodzic na 2,2. Jakie skutki uboczne może wywołac tak ustawione cisnienie?
[A6 C6] Ciśnienie na reduktorze prins
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
[A6 C6] Ciśnienie na reduktorze prins
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ważne jest ciśnienie, najważniejsze jest jakie są czasy wtrysku benzyny i gazu na biegu jałowym i przy max otwartej przepustnicy.
Ciśnienie 2 to na pewno takie przy jakim robił kalibrację a potem podczas ustawiania zjechał z ciśnieniem do 1.88.
Podaj jakie masz czasy wtrysku benzyny na jałowym podczas gdy auto chodzi na benzynie, a potem jakie ma czasy wtrysku benzyny a jaki gazu podczas pracy na gazie też na biegu jałowym.
Ciśnienie 2 to na pewno takie przy jakim robił kalibrację a potem podczas ustawiania zjechał z ciśnieniem do 1.88.
Podaj jakie masz czasy wtrysku benzyny na jałowym podczas gdy auto chodzi na benzynie, a potem jakie ma czasy wtrysku benzyny a jaki gazu podczas pracy na gazie też na biegu jałowym.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
A na ile stałe powinno być ciśnienie na biegu jałowym?
U mnie ciśnienie zmienia się łącznie o ok. 6kpascali
Czasy wtrysków po przełączeniu na lpg zmieniają się o 0,2ms w dół ( z 3,5pb na 3,3lpg). Mapa pokrywa się idealnie, a mimo to poszarpuje przy 1800-2100obrotów na wyższych biegach.
Walczę z "bujaniem" silnika tylko na LPG, na benzynie auto chodzi IDEALNIE.
Po kilku kalibracjach, nawet przedstawiciela Agisa, stwierdzono, że cewki mają przebicia. Bo faktycznie widac małe iskierki po spsikaniu wodą.
reduktor Magic 3, wtryski Apis solo, CPu Agis. Zaczynam podejrzewać niestałe ciśnienie albo wtryskiwacze. Instalacja ma 10tys km.
U mnie ciśnienie zmienia się łącznie o ok. 6kpascali
Czasy wtrysków po przełączeniu na lpg zmieniają się o 0,2ms w dół ( z 3,5pb na 3,3lpg). Mapa pokrywa się idealnie, a mimo to poszarpuje przy 1800-2100obrotów na wyższych biegach.
Walczę z "bujaniem" silnika tylko na LPG, na benzynie auto chodzi IDEALNIE.
Po kilku kalibracjach, nawet przedstawiciela Agisa, stwierdzono, że cewki mają przebicia. Bo faktycznie widac małe iskierki po spsikaniu wodą.
reduktor Magic 3, wtryski Apis solo, CPu Agis. Zaczynam podejrzewać niestałe ciśnienie albo wtryskiwacze. Instalacja ma 10tys km.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No i znów silnik AML, potwierdza się moje założenie że silnik nie jest taki prosty w zagazowaniu.Kaszeszczuk pisze:A na ile stałe powinno być ciśnienie na biegu jałowym?
U mnie ciśnienie zmienia się łącznie o ok. 6kpascali
Czasy wtrysków po przełączeniu na lpg zmieniają się o 0,2ms w dół ( z 3,5pb na 3,3lpg). Mapa pokrywa się idealnie, a mimo to poszarpuje przy 1800-2100obrotów na wyższych biegach.
Walczę z "bujaniem" silnika tylko na LPG, na benzynie auto chodzi IDEALNIE.
Po kilku kalibracjach, nawet przedstawiciela Agisa, stwierdzono, że cewki mają przebicia. Bo faktycznie widac małe iskierki po spsikaniu wodą.
reduktor Magic 3, wtryski Apis solo, CPu Agis. Zaczynam podejrzewać niestałe ciśnienie albo wtryskiwacze. Instalacja ma 10tys km.
Wahania w czasach rzędu 0.2ms to normalne, wahania ciśnienia też są normalne w okolicach 0.05bara.
Jeśli auto chodzi dobrze na benzynie to zostawiłbym cewkę w spokoju.
No a co gazownicy robią samą autokalibrację i tyle?
A co z testami i ustawianiem podczas jazdy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Odnośnie AML, to ja już w innych postach pisałem więc może dubluje statystykę:)
Przyjechał spec z Agisa i wtedy gazownik do mnie zadzwonił, była kalibracja podczas jazdy. Ale bez większych efektów.
Sam wziąłem się za to.
Dziś zrobiłem 35km na PB i po przejechaniu ustawiłem bieg jałowy, W Vagu czas wtrysku nie zmienia się w ogóle na PB i LPG ( 3,40ms) teraz wracam i zrobię znów 30km i zbiorę mapę benzyny. Następnym razem zbiorę mapę gazu.
Może to kwestia ciśnienia. Niby referencja ustawiona jest na 1,03kPa ale czujnik pokazuje 1,34kPa, więc może reduktor trzeba skręcić. Wyczytałem, że reduktor trzeba ustawić pod referencję.
Przyjechał spec z Agisa i wtedy gazownik do mnie zadzwonił, była kalibracja podczas jazdy. Ale bez większych efektów.
Sam wziąłem się za to.
Dziś zrobiłem 35km na PB i po przejechaniu ustawiłem bieg jałowy, W Vagu czas wtrysku nie zmienia się w ogóle na PB i LPG ( 3,40ms) teraz wracam i zrobię znów 30km i zbiorę mapę benzyny. Następnym razem zbiorę mapę gazu.
Może to kwestia ciśnienia. Niby referencja ustawiona jest na 1,03kPa ale czujnik pokazuje 1,34kPa, więc może reduktor trzeba skręcić. Wyczytałem, że reduktor trzeba ustawić pod referencję.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)