Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[C5 1.8T] BRC Sequent 24 light vs. BRC Sequent 24

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
PiotrekGie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2010, 17:07
Lokalizacja: dolnośląskie

[C5 1.8T] BRC Sequent 24 light vs. BRC Sequent 24

Post autor: PiotrekGie » 14 maja 2010, 17:13

Witam forumowiczów. Przymierzam się do założenia instalacji gazowej do Audi A6 1.8T 97' (AEB). Poczytałem troszkę posty na forum i wysłałem do zakładu zakładającego instalacje zapytanie o koszta instalacji. W zapytaniu napisałem również, aby podali dokładną specyfikację proponowanej instalacji, bo niby BRC jest jedno a każdy z forumowiczów ma inne wtryskiwacze, reduktor, elektronika, dysze itd. (jestem właściwie laikiem w tym temacie, dlatego chciałe aby dokładnie napisali co będąwkładać, by móc to później skonsultować na forum). W odpowiedzi otrzymałem maila o nastepującej treści:

"Witam. Koszt instalacji BRC "Sequent 24 light" to 2400zł. BRC "Sequent 24" kosztuje 2800zł. W tej cenie jest zbiornik 53l. Dodatkowo za wlew pod klapką trzeba zapłacić 100zł. Nie bardzo rozumiem pytania o dokładną specyfikację. Chodzi o numery homologacji poszczególnych części?"

W związku z tym chciałbym was zapytać jak jest różnica między tymi dwoma instalacjami i czy mogą być różne konfigurację np. Sequent 24 czy trochę się wygłupiłem pytając o tą specyfikację ??

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2010, 17:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrocek66 » 14 maja 2010, 21:44

BRC light to nie BRC ..... wtryskiwacze Zavoli , reduktor Zavoli , , komputer bardzoooooo okrojony w plastikowej obudowie , i bez nazwy BRC ( podobno made in China ) , całość dużo gorsza od konkurencji ( STAG 300 PLUS bije go na głowę ) . Chcesz dobrą instalkę - zamontuj STAGa z dobrym reduktorem ( Scorpion ST lub GT ) dobre listwy ( V34 , MagicJet lub najlepiej Matrix ) , zapłacisz podobna kasę a całość bez porównania z " BRC " .

Awatar użytkownika
Karecki998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 01 lut 2009, 19:08
Lokalizacja: Warm-Maz. Pasłęk

Post autor: Karecki998 » 15 maja 2010, 22:19

Nie zgadzam się z kolegą który wypowiedział się wcześniej a to tylko dlatego, że grono moich znajomych jeżdzi na bercu i nie nażeka a na staga troszkę narzekają (na listwy, wtryski i rozjeżdzające mapy).

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 16 maja 2010, 11:46

Karecki998 pisze:Nie zgadzam się z kolegą który wypowiedział się wcześniej a to tylko dlatego, że grono moich znajomych jeżdzi na bercu i nie nażeka a na staga troszkę narzekają (na listwy, wtryski i rozjeżdzające mapy).
Jak im ładują zestawy z waltekami i railami to narzekają. Niech zmienią gazownika i wtryski na matrixy.

pablosan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pablosan » 17 maja 2010, 13:33

Witam serdecznie :-)

To mój pierwszy post na forum. Z tym BRC wcale nie jest tak zle jak konkurencja chce to przedstawic. Ja smigam juz 40 tys. na SQ24 praktycznie bezobslugowo (od serwisu do serwisu). Miałem problem z reduktorem-nieszczelny, wymieniono, bez gadania, w dniu zgłoszenia reklamacji :-)

Jak bedę miał A6 :-) (avant, 2.6 albo 2.8) to oczywiscie LPG i raczej BRC (alternatywa: Landi Renzo-zależy ile droższe lub STAG 300 plus+Magic III+Matrixy-ale tylko jesli byłoby znacznie tańsze-kilka stówek niż BRC). Z tym, że absolutnie żadne tzw "okazje" typu light BRC. Trzeba założyć albo SQ56, albo P&D-czyli dobre komponenty+dobry zakład=bezcenny spokój


Zachęcam do czytania lpg-forum, jak ktoś ma problemy z gazem i nie tylko :-)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2010, 10:17 przez pablosan, łącznie zmieniany 1 raz.

BUBMEN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:46
Lokalizacja: SEDZISZÓW

Post autor: BUBMEN » 20 maja 2010, 09:35

Witam
BRC bezobslugowa instalka mam już w drugim samochodzie, obecnie zrobione 60 tyś na gazie.Co 10 tyś na przegląd gwarancyjny,taka jest cała obsługa.BRC-P&D założona w firmie CZAKRAM

wrowojtek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 05 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrowojtek » 21 maja 2010, 21:40

wrocek66 pisze:BRC light to nie BRC ..... wtryskiwacze Zavoli , reduktor Zavoli , , komputer bardzoooooo okrojony w plastikowej obudowie , i bez nazwy BRC ( podobno made in China ) , całość dużo gorsza od konkurencji ( STAG 300 PLUS bije go na głowę ) . Chcesz dobrą instalkę - zamontuj STAGa z dobrym reduktorem ( Scorpion ST lub GT ) dobre listwy ( V34 , MagicJet lub najlepiej Matrix ) , zapłacisz podobna kasę a całość bez porównania z " BRC " .
Co do BRC liht to zgodzę się że listwa jest zawoli ale reszta jest BRC reduktor brc , czujniki też brc komputer brc w plastiku te same parametry tyle że listwę dobiera się do mocy wiem bo mam tą instalację i sam ją zakładałem sobie .

pablosan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pablosan » 14 lis 2010, 10:55

BUBMEN pisze:Witam
BRC bezobslugowa instalka mam już w drugim samochodzie, obecnie zrobione 60 tyś na gazie.Co 10 tyś na przegląd gwarancyjny,taka jest cała obsługa.BRC-P&D założona w firmie CZAKRAM
Kolego-jaki masz reduktor (genius mb 1500 czy genius max) i wtryski (pomarańczowe czy żółte) w tej instalacji?

Awatar użytkownika
mbudzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:14
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: mbudzio » 17 lis 2010, 01:41

Witam kolegów z forum!

Jeśli chodzi o Instalacje BRC Sequent 24 light to właśnie taka posiadam - NA MOJE NIESZCZęÂŚCIE...

Na samym początku chce serdecznie ODRADZIć zakup tej instalacji!!!


Zacznijmy od konkretów.

Samochód - Audi A6 C5 1.8T 150km (AEB)

Instalacja - Abart Sp. z o.o. we Wrocławiu

Koszt - 2817zł


W cenę instalacji wchodzi zbiornik toroidalny o poj. 57l i zawór gazu przy wlewie paliwa.

Instalacje założyłem w czerwcu tego roku i średnio raz na miesiąc jestem u nich na regulacji.
Samochód palił za każdym razem inaczej. Od 19l po założeniu, do 14,5l po kilku krotnej regulacji.
Skręcenie instalacji na minimum wiąże się tez ze strasznie wolnym przyspieszaniem...
Doszedłem do kompromisu i uznałem ze przy spalaniu 16l/100km we Wrocławiu to odpowiednia dawka
jeśli chce się mieć jeszcze czym wyprzedzić i nie ciągnąć się przez miasto. Nie ma się co oszukiwać lub słuchać ludzi którzy
piszą ze im samochód pali 13l i są zadowoleni z jazdy, ten samochód musi trochę wciągnąć w końcu ma 150km
a nie jeździ na powietrze. Jestem bardzo zadowolony ze spalania na trasie 10 litrow/100km przy jeździe do 130km/h.
Wracając jednak do tego dla czego nie polecam tej instalacji to ma jedną małą wadę - WTRYSKIWACZE ZAVOLI
Cała reszta to BRC, bynajmniej u mnie.
Od 2 miesięcy obserwowałem jak samochód pali coraz więcej, wolniej się zbiera a żeby było ciekawiej doszedł jeszcze problem falujących obrotów na biegu jałowym ok. 20-50 obr. odchyłu od normalnej pracy silnika na benzynie, diagnozowane VAGiem.
Zadzwoniłem i dowiedziałem się ze jest duże prawdopodobieństwo ze gumowe uszczelniacze we wtryskiwaczach nie są szczelne i będzie trzeba wymienić cala listwę wtryskiwaczy.
Wina podobno leży w Polskim gazie, dodają coś do gazu co rozpuszcza te gumy bo są kiepskiej jakości... Nie wiem ile w tym prawdy. Pojechałem po raz kolejny porozmawiać i sprawdzić co się dzieje. Okazało się ze jest tak jak przypuszczali i wzięli się do wymiany.
Po wymianie nacieszyłem się 2 dni... Nie wiem czy wsadzili używane wtryskiwacze czy następne były felerne ale teraz jest dokładnie to samo a czasem jeszcze gorzej! Zadzwoniłem po raz kolejny.
Powiedzieli ze niestety maja coraz więcej takich zgłoszeń, zgłosili to do dystrybutora i czekają na odpowiedz.
Dzisiaj zadzwoniłem po raz "enty" dowiedzieć się co z tym zrobimy i czy maja jakąś odpowiedz od dystrybutora. Nareszcie jakiś konkret, wymienią cala listwę na nowa firmy BRC.
Niestety za dopłata 150zł. Jeździć spokojnie BEZCENNE a za resztę zapłacisz master-card :D
Myślę ze 150zł to uczciwa cena w tym przypadku za listwę wtryskiwaczy BRC.

Przypuszczam ze już nie będą oferować u siebie BRC Sequent 24 light z wtryskiwaczami ZAVOLI - co stanowczo ODRADZAM

Co do obsługi i montażu nie mam zastrzeżeń, naprawdę mili i fachowi ludzie.
Potrafią pomóc a nie zwalić winę na kogoś innego albo mówić ze to wina niewłaściwego użytkowania samochodu.

Na początku następnego miesiąca jestem umówiony na wymianę, napisze co i jak.
Mam nadzieje ze nie będę musiał jeździć tam po 10 razy bo mam już tego dosyć...


Tak z innej beczki to jestem ciekaw czy stracił bym gwarancje za wpięcie się w kompa od gazu i odczytanie parametrów.
Ktoś wie jaki kabel i program do tego???

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 lis 2010, 20:24

Podepnij się pod ECU benzynowe z vagiem i sprawdź korekty długie i krótkie.

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2010, 17:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrocek66 » 20 lis 2010, 20:47

mbudzio
po pierwsze ostro przepłaciłeś , bo za 2.800 miałbyś STAGA 300 z HANA 2000 bez proszenia. na twoim miejscu nie dopłacał bym nic tylko zażądał albo wymiany w ramach gwarancji na takie które chodzą bez problemu , albo zwrot kasy i demontaż . A jeśli powiedzą że to wina gazu , to niech zrobią eksperytzy gazu na własny koszt i we własnym zakresie ( na pewno na to nie pójda ) . Ty zapłaciłeś i żądasz aby to pracowało za umówiona kwotę . Jeśli zamontowali wtryskiwacze które są g... warte to niech wymieniają na nowe i masz nastepne 2 lata gwarancji .

pablosan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pablosan » 26 lis 2010, 11:30

Za pełen SQ24 (genius mb 1500+pomarańczowe wtryski=z tego co sie dowiadywałem to taki zestwa obskoczy to auto na luzie) zapłaciłby w Trójmieście jakieś 3-3,2 tys., a co do STAGA, akurat na forum lpg ktoś o to pytał (STAG 300-4 pls+magic3+hana2000) i za 3 tys. też nie zamontują w dobrym zakładie podobno, cena pewnie jak BRC SQ24.

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 26 lis 2010, 18:00

dokładnie, porządna instlka do 1.8T kosztuje detalicznie w dobrym zakładzie 3200-3500zl, mowa o porządnej instalacji, wtryskach albo hana albo matrixach hd544 i porządnym reduktorze scorpion gt albo magic jet 3

Awatar użytkownika
mbudzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:14
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: mbudzio » 08 gru 2010, 22:41

No więc śmigam już na wtryskiwaczach BRC. <mikołaj>
Silnik pracuje równiej niż na nowych Zavoli
Zobaczymy jak się będą spisywały.

Musze tylko podjechać podnieść temperaturę przełączania na gaz, dla czego wiadomo.
Spalanie w mieście 15,5 litra / 100km

fassi1
Ile Ci pali gazu silnik 2.4 ???

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 08 gru 2010, 23:16

A jaką temp masz obecnie ustawioną?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl