Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[C5 1.8T] BRC Sequent 24 light vs. BRC Sequent 24

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
PiotrekGie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[C5 1.8T] BRC Sequent 24 light vs. BRC Sequent 24

Post autor: PiotrekGie » 14 maja 2010, 17:13

Witam forumowiczów. Przymierzam się do założenia instalacji gazowej do Audi A6 1.8T 97' (AEB). Poczytałem troszkę posty na forum i wysłałem do zakładu zakładającego instalacje zapytanie o koszta instalacji. W zapytaniu napisałem również, aby podali dokładną specyfikację proponowanej instalacji, bo niby BRC jest jedno a każdy z forumowiczów ma inne wtryskiwacze, reduktor, elektronika, dysze itd. (jestem właściwie laikiem w tym temacie, dlatego chciałe aby dokładnie napisali co będąwkładać, by móc to później skonsultować na forum). W odpowiedzi otrzymałem maila o nastepującej treści:

"Witam. Koszt instalacji BRC "Sequent 24 light" to 2400zł. BRC "Sequent 24" kosztuje 2800zł. W tej cenie jest zbiornik 53l. Dodatkowo za wlew pod klapką trzeba zapłacić 100zł. Nie bardzo rozumiem pytania o dokładną specyfikację. Chodzi o numery homologacji poszczególnych części?"

W związku z tym chciałbym was zapytać jak jest różnica między tymi dwoma instalacjami i czy mogą być różne konfigurację np. Sequent 24 czy trochę się wygłupiłem pytając o tą specyfikację ??

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: wrocek66 » 14 maja 2010, 21:44

BRC light to nie BRC ..... wtryskiwacze Zavoli , reduktor Zavoli , , komputer bardzoooooo okrojony w plastikowej obudowie , i bez nazwy BRC ( podobno made in China ) , całość dużo gorsza od konkurencji ( STAG 300 PLUS bije go na głowę ) . Chcesz dobrą instalkę - zamontuj STAGa z dobrym reduktorem ( Scorpion ST lub GT ) dobre listwy ( V34 , MagicJet lub najlepiej Matrix ) , zapłacisz podobna kasę a całość bez porównania z " BRC " .

Awatar użytkownika
Karecki998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7