Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 na gaz?-poradzcie prosze...

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
adamo35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 02 lip 2010, 23:36
Lokalizacja: Strzelin

A6 C6 na gaz?-poradzcie prosze...

Post autor: adamo35 » 17 lip 2010, 22:52

Witam szanownych kolegow <piwo>

Mam taki dylemat-chcialem wczesniej kupic taka furke w dieslu, ale sie nasluchalem zlych opinii jak rowniez drogiej eksploatacji(oczywiscie czestych i b. drogich napraw) i to w kazdym dieslu!.
Ostatnio jeden ze znajomych, ktory zajmuje sie sprzedaza silnikow(vw audi) doradzal mi zeby wybrac benz i ewentualnie zamontowac lpg. Oznajmil mi ze te silniki poprostu im nie schodza-widocznie sie nie psuja :-D
Moje pytanie jest takie-czy potwierdzacie jego opinie? a jez tak to jaki motor benz polecacie?
-no i moze jaki koszt instalacji moze byc?
Ps dodam tylko ze chcialbym przeznaczyc na autko 65tyz zl
Zgory dziekuje za Wasze fachowe opinie

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 17 lip 2010, 23:07

Hej kolego.
Od paru dni posiadam C6 2,4BDW z instalka prins,wtryski khein (montowana w Niemczech). Spalanie w trasie niskie w mieście przyzwoite. Pieknie sie zbiera,zadbych szarpniec itp.
O dalszych doswiadczeniach z eksploatacji bede informował.
65tys? A jaki motorek i z ktorego roku?
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

adamo35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 02 lip 2010, 23:36
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: adamo35 » 18 lip 2010, 09:49

Wlasciwie to jescze nie kupilem ale dylemat mam pomiedzy 2,4 a 3,2 benz. Chcialem tez wiedziec jak one pracuja na lpg? gdyz niewiele sie ich widzi na allegro.
A kolega sam zamontowal czy juz moze takiego kupil? bo chodzi mi tez o koszt takiej instalacji

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 18 lip 2010, 11:11

adamo ,silniki 2.4 170ps to silniki z posrednim wtryskiem ,stare dobre v-ki,natomiast 3,2 w modelu c6 ,to silnik fsi.tam nie mozna załozyc zwyklej instalki sekwencyjnej.
Sa podobno dedykowane to danego modelu.musisz sie popytac.
ale moja rada taka: wszystko co nowe zwiazane z lpg musi zostac dopracowane.nie ma na rzia speców od tych instalek.
musza sie ludzie doszkolic.to wszystko wymaga testów.
wiec polecam 2.4 silniczek.albo 4.2 v6 jezeli byly na poczatku c6 tek,chociaz tego nie jstem pewny.

prins i wtryski keihin to zajebiste połaczenie.polecam, <piwo> drogo ale zajebiscie.
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 18 lip 2010, 11:30

zgadzam się z yogim. w gazowanie FSI bym sie jeszcze nie bawił. Jedyna opcja to C6 2.4 tylko, że to nie jeździ :-P
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 18 lip 2010, 14:52

adamo35 pisze:Wlasciwie to jescze nie kupilem ale dylemat mam pomiedzy 2,4 a 3,2 benz. Chcialem tez wiedziec jak one pracuja na lpg? gdyz niewiele sie ich widzi na allegro.
A kolega sam zamontowal czy juz moze takiego kupil? bo chodzi mi tez o koszt takiej instalacji
Kupiłem autko juz z zamontowaną instalką.
Powiem ,że naprawde ciagnie ten silniczek. Doskonale współpracuje z nim manualna 6cio biegowa skrzynia. Mam porównanie bo wczesniej jezdziłem e-60 530i. Tam jakoś skrzynia manualna za cholipke mi nie pdchodziła. A i odczuwalne przyspieszenie było mniejsze.
Jestem miło zaskoczony tym silniczkiem.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 19 lip 2010, 13:25

panowie te 2.4 nie jest takie ostatnie.mozna jezdzic,ale wiekszy moze byc tylko lepszy heheheh. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Tomas

Post autor: Tomas » 19 lip 2010, 16:52

mr.Pit pisze:zgadzam się z yogim. w gazowanie FSI bym sie jeszcze nie bawił. Jedyna opcja to C6 2.4 tylko, że to nie jeździ :-P
Jak czytam takie posty ze c6 2.4 177ps nie jedzie to mi sie chce smiac :mrgreen: ,kiedy cofniemy sie troszke do tylu to w c3 i c4 silniki ktore mialy po ok 180ps byly rakietami w swojej klasie i wcale nie byly lzejsze od c6,rozumiem ze wszystko idzie do przodu i niedlugo 300ps pod maska bedzie normą ale proszę nie pisz ze c6 2.4- 8.9 s do setki nie jedzie -poprostu nie kazdy musi byc kubicą na drodze :-D

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 19 lip 2010, 18:58

Do tego dziś sprawdziłem spalanie:12,22l/100km. I to nie była trasa,ale codzienna moja eksploatacja.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 19 lip 2010, 21:27

no jeszcze jest deczko słabsze 2.4 w c5 tkach i co i tez sie jezdzi. <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

adamo35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 02 lip 2010, 23:36
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: adamo35 » 19 lip 2010, 21:43

Dzieki za wypowiedzi!-a juz myslalem ze beda znow same negatywy :-D
A i jeszce jedno pyt?-a co myslicie o
A6 ale ze Stanow, bo akurat mi kolega oferowal i nie wiedzialem co o tym myslec, bo ponoc inne czesci sa zamienne i z lampami jest jakis problem i etc...

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 lip 2010, 22:36

Oprócz bezpośredniego wtrysku każde nadaje się do zagazowania.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 20 lip 2010, 16:52

witam
siedzę głęboko w branży autogazu(jestem dystrybutorem staga) i śmigam a6 c6 ale w dieslu może za 2 lata zrobią coś sensownego do takich silników jeśli już to 2.4 lub 2.0 benzyna ale te tylko do 2005 roku wszystko młodsze jest w fsi lub tsi elpigaz i brc ma instalki do fsi ale... nie do końca dopracowane i tylk0o pod wybrane modele ac pracuje nad tym

[ Dodano: 2010-07-20, 16:56 ]
adamo35 pisze:Dzieki za wypowiedzi!-a juz myslalem ze beda znow same negatywy :-D
A i jeszce jedno pyt?-a co myslicie o
A6 ale ze Stanow, bo akurat mi kolega oferowal i nie wiedzialem co o tym myslec, bo ponoc inne czesci sa zamienne i z lampami jest jakis problem i etc...
lampy przednie i tylne mogą być na homologacji amerykańskiej DOT a w europie jest E nie zrobisz na legalu przeglądu a jesli juz to trafiając na obeznanego ruchacza stracisz dowód, oni obligatoryjnie zatrzymuja auta z kwadratowymi tablicami rej

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 20 lip 2010, 17:47

słuchajcie a 4.2 na poczatku nie bylo ,normalne nie fsi?pierwsze lata produkcji c6tki. :?:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 20 lip 2010, 20:01

było??????????????????

o kurka wodna dobrze wiedziec.
tylko takie pytanko od kiedy do kiedy jakbys mogł podpowiedziec. <piwo>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga