Witam wszystkich!
Z góry dziękuje za jakie kolwiek rady.
Mam problem tak jak w temacie z instalacją LECHO SEC.
A mianowicie o jakiegoś czasu w czasie jazdy moja AGUSIA przełącza się sama z lpg na benzynę. Nie ważna jest temperatura silnika poniewaz dzieje sie tak jak jest zimny i ciepły, przy czym jak jest zimny i przełącza sie pierwszy raz tego dnia na gaz to szarpie, póżniej przy przełączaniu problem szarpania znika.
Najbardziej drażni mnie to samoczynne wyłaczanie sie gazu.
Po wyłaczeniu sie nie chce zaskoczyc na gaz i musze ręcznie wymuszać załączenie się instalacji przez przełącznik.
Macie jakieś pomysły co to może być?
Ostatnio robiłem adaptacje sterownika, było dobrze przez 20 min. po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem pojawił się na nowo,nie chciał zaskoczyc na gazie a jak juz sie udało to póżniej się rozłączał .
Dodam ze wtryskiwacze valtek czerwony tylko nie wiem ile Ohm
Doradzcie co to może byc bo juz mnie krew zalewa.
Może ktos wie jakie powinny byc czasy nakładania się paliw w tym sterowniku dla tego silnika
(A6 C5 2,8) wyłącza się Lpg - LECHO SEC
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A ciśnienie gazu nie spada poniżej zadanego progu?
Sprawdź parametry:
-ciśnienie powrotu na benzynę,
-wyłączenie od temp. gazu, (poniżej zadanej przełączy na benzynę)
-wyłączenie od temp. reduktora, (poniżej zadanej przełączy na benzynę)
Nakładanie paliw jest podane w cyklach i przez SEC zalecane jest dla silników 4 cylindrowych 4 cykle, dla silników 6 cylindrowych 6 cykli. Ja bym jednak dał 0 jeśli jest możliwe, bez nakładania paliw bo wtedy wtryskiwana jest benzyna i gaz jednocześnie a w naszych autach będzie to powodować wzbogacenie mieszanki co może powodować powstawanie błędów w ECU o za bogatej mieszance. Dobry sterownik przełączy idealnie bez nakładania paliw i nie odczujesz przejścia gaz benzyna.
Sprawdź parametry:
-ciśnienie powrotu na benzynę,
-wyłączenie od temp. gazu, (poniżej zadanej przełączy na benzynę)
-wyłączenie od temp. reduktora, (poniżej zadanej przełączy na benzynę)
Nakładanie paliw jest podane w cyklach i przez SEC zalecane jest dla silników 4 cylindrowych 4 cykle, dla silników 6 cylindrowych 6 cykli. Ja bym jednak dał 0 jeśli jest możliwe, bez nakładania paliw bo wtedy wtryskiwana jest benzyna i gaz jednocześnie a w naszych autach będzie to powodować wzbogacenie mieszanki co może powodować powstawanie błędów w ECU o za bogatej mieszance. Dobry sterownik przełączy idealnie bez nakładania paliw i nie odczujesz przejścia gaz benzyna.