Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] 2 pytania dotyczące instalacji

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

[ C5+LPG] 2 pytania dotyczące instalacji

Post autor: Zajcu » 03 kwie 2012, 14:57

Witam koledzy w mojej instalacji gazowej zauważyłem taką przypadłość mianowicie podczas ruszania autem spadaja mi obroty i potem się normują , im cieplejsze auto tym szybciej dochodza do normy , jest tak , bieg 1 puszczam sprzęgło obtory spadaja dość znacznie na wskasniku obrotomierza i potem powracaja do normy. 2 problem polega na elektrozaworze który widać na zdjęciu przed filtrem , mianowicie ostatnio mi się stopił ten elektrozawór ;oo jechałem jak codzien i zaczeło się dymić spod maski i okazało się ze to elektrozawór... dodam ze jest on bardzo rozgrzany podczas jazdy , byłem u gazownika i wymienił na nowy ale niewie co mogło być przyczyną tego zdarzenia...być moze ze sam w sobie ten elektrozawór był trefny..kabli nie poprzepalało...
Auto Audi A6 C5 2.4 manual , instalka agis obg can , wtryskiwacze hana czerwone , reduktor zavoli zeta S.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 03 kwie 2012, 16:30

U mnie ten zawór też jest gorący.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 03 kwie 2012, 17:34

Masz gdzieś dostęp do Vaga warto byłoby zrobić logi korekt ecu i zobaczyć jakie są w tych warunkach co wymieniłeś.. może wystarczy mała regulacja i będzie ok a co do elektrozaworu to dziwna sprawa ciepły może być, ale żeby się stopił..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 03 kwie 2012, 20:46

niestety nie mam dostępu do waga , ale ostatnio byłem na komputerze u znajomego mechanika i nie było żadnych błęgów , jedynie mam rozrząd do wymiany i z tego co vag pokazywał to kąt zapłonu był nie taki jaki powinien miał chyba 5% z tego co pamiętam.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 03 kwie 2012, 20:49

Na PB jest wszystko ok?? Co do Vaga to błędy a logi to dwie różne czynności..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 03 kwie 2012, 20:54

na benzynie wszystko gra tzw jak ruszam jest leciutka odchyłka ale wogole nie odczuwalna , lecz na gazie tak jak mowie jest konkretny spadek obrotów z dół i potem powrót na góre. wczesniej jak były mrozy to nieraz potrafił zgasnąć na zimnym silniku podczas ruszana na samym sprzegle. wymienilem swiece i przewody i jest lepiej ale to jest nie to...

[ Dodano: 2012-04-03, 20:55 ]
były robione logi sondy pracują prawidłowo , temperatura płynu chłodzacego jest tez ok a reszty niestety nie pamietam

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 03 kwie 2012, 20:57

Ja bym zobaczył korekty jak wtedy wyglądają.. ewentualnie plik osc. może ktoś coś innego doradzi..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 03 kwie 2012, 21:50

Zajcu,

Z Twojego opisu wynika że potrzebujesz korekty od temperatury gazu gdyż pewnie wtryski leją gdy nie rozgrzane. Ale nie wiem czy Twój sterownik ma taką możliwość.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja