Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] 2.8 V6 ALG 1997r.Nie równa praca silnika przy 1000

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
janekA6quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
Lokalizacja: Działoszyn

[ C5+LPG] 2.8 V6 ALG 1997r.Nie równa praca silnika przy 1000

Post autor: janekA6quattro » 05 mar 2012, 17:34

Witam!
Mam taki problem iż na benzynie silnik pracuje ok jak na 300 000km. a na gazie przy dodaniu delikatnie gazu to do obr.1000 jest ok, na 1000 przeplata i podczas jazdy owocuje to sporym szarpaniem,a po przekroczeniu 1000 obr. jest ok.ÂŚwiece, przewodu -nowe NGK. nie wiem czy jechać z tym do gazownika czy może to inna sprawa.Dodam że niedawno byłem w gazowni i wymieniałem filtru gazu i był regulowany jednak wydaje mi się że tak było odkąd pamiętam.Mało nią jeżdżę bo głównie u mechanika stoi bo trafiła mi się zaniedbana niuĂąka.Pozdrawiam
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 05 mar 2012, 17:51

Zapewne wtryski już leją i w zależności co zamontowane są do regeneracji lub wymiany.

janekA6quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janekA6quattro » 06 mar 2012, 15:38

Rozumiem iż chodzi o wtryskiwacze gazu. To byłaby dla mnie dobra informacja bo regeneracja ich byłaby nie tak droga jednak gazownik mówił jak byłem ostatnio na przeglądzie że sa ok i cicho przcują a jak podpinał kompa to powinno coś pokazać. Ma ktoś inny pomysł czy podjechać do innego gazownika? <mysli>
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 06 mar 2012, 20:44

Kolego sprawdź korekty i zobacz jak się instalka sprawuję najlepiej zrób logi i wklej tutaj na forum..
Vag w rękę, blok silnika:
kanał 032 to są korekty długie (kratka 1 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 3 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 2 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia, kratka 4 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia).
kanał 033 to są korekty krótkie i napięcia z sond przed katalizatorami (kratka 1 i2 strona lewa, kratka 3 i 4 strona prawa).

Mają być takie same jak na PB.
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

janekA6quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janekA6quattro » 07 mar 2012, 17:14

no to muszę podjechać do jakiegoś magika z Vagiem. Szkoda ze na ten weekend nie wybieram się do ÂŁodzi bo bym do ciebie kolego podjechał.Za tydzieĂą będę ale do tej pory to jakoś to ogarnę.W takim razie na chwilę obecną albo podjadę do gazownika lub mechanika i niech podepną pod kompa. :|
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 07 mar 2012, 17:31

Powiedz jeszcze co masz za graty jaki komp, wtryski, reduktor.. jak nie ogarniesz daj znać to się podłączymy jak będziesz w ÂŁDZ.
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

janekA6quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janekA6quattro » 08 mar 2012, 16:48

no na parowniku i listwie wtryskiwaczy jest napisane ELPIGAZ. Jest to trzyletnia instalka.Jak na tamte czasy podobno jedna z lepszych a na owe słaba elektronika tak powiedział gazownik. Mam z nią jeszcze jeden problem z odpalaniem bo raz pali od strzała a raz coś cyka w przekaźnikach jakby coś odcinało prąd bo gaśnie wtedy centralka od gazu, spada paliwo i rozłącza akumulator . Coś wtedy cyka pod nogami i siły mi co do tej padaczki już opadają. Będę teraz w poniedziałek pod wieczór w łodzi ale może pojadę starą coupe bo pewniejsza.Najchętniej bym ją podpalił gdyby miała autocasco <mysli>
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 mar 2012, 16:54

To może masz gdzieś zwarcie dobrze by było podłączyć Vaga i zobaczyć błędy..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

janekA6quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janekA6quattro » 08 mar 2012, 17:09

kurde powiem ci ze może i tak być bo przez to że linka od podnoszenia klapy w miejscu gdzie przechodzi w gumie przez gródź silnika lała się pod nogi woda i jest tam trochę mokro jednak nie mam garażu żeby to wysuszyć a suszarką to do wiosny by zeszło
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 mar 2012, 17:44

Było o takim zalaniu na forum kilka tematów pod akumulatorem masz syf albo odpływ klimy zatkany.. zawsze możesz odpalić auto full nawiew na nogi i niech chodzi z 3h powinno wyschnąć.. ale podpiąć pod Vag-a trzeba..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

janekA6quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
Lokalizacja: Działoszyn

Post autor: janekA6quattro » 01 kwie 2012, 15:37

auto u gazownika i zobaczymy czy da rade ją ogarnąć z tym odpalaniem i z pracą na LPG

[ Dodano: 2012-04-06, 21:24 ]
Diagnoza co do dławienia to: poniżej 1000obr samochód jak ciepły to chodzi na gazie ,a po przekroczeniu 1000 przełącza się na gaz i odwrotnie po spadku obr poniżej 1000 znowu włącza się na benzynę. Masakra może jakoś to wyreguluje. A co do odpalania to dalej czarna magia. Zobaczy czujnik położenia wału i jak nic to nie da to pewnie muszę poszukać innego czarodzieja. Mam jej dosyć ale co zrobić.podpalić szkoda a sprzedać się nie opłaci :[ <nerwus> :|

[ Dodano: 2012-04-29, 22:21 ]
No i po problemie! Okazało się że koło dwumasowe które przez głupotę regenerowałem było źle naprawione i pierścieĂą wokół niego w wielu miejscach był zaniżony i czujnik położenia wału nie mógł go wyczuć. a co do instalacja to po prostu jest szajsowa. Moja dobra rada: NIE REGENERUJCIE KÓÂŁ DWUMASOWYCH!!!!!!!!!!!! A jeżeli chcecie zaryzykować to nie w firmie AVANTI w Kielcach!!!!!!!!!!! Koło jest prymitywnie naprawione : dzwonią sprężynki czy coś tam w kole przy dodawaniu i ujmowaniu gazu i do tego pierścieĂą z którego czujnik czyta położenie wału zamiast być okrągły to jest pofalowany jak fala na morzu! :[
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja