[ A6 C5] 2.4 Jaki reduktor LPG?
[ A6 C5] 2.4 Jaki reduktor LPG?
Witam serdecnzie. padł mi reduktor, tzn ma bardzo duże spadki ciśnienia nawet przygazując na postoju, ciśnienie spada do 0,5 bara. No i nie ma mocy.
Instalacja gazowa to Landi LSI listwy Matrix XJ 533. I teraz mam pytanie jaki reduktor.
Myślałem nad Scorpionem GT, albo nad KME GOLD. Gazownik poleca mi KME silver, ale jest chyba za mały.
Co lepsze, za montaż Scorpiona GT chce 550 zł (oczywiscie z reduktorem). Czy to nei za dużo?
Instalacja gazowa to Landi LSI listwy Matrix XJ 533. I teraz mam pytanie jaki reduktor.
Myślałem nad Scorpionem GT, albo nad KME GOLD. Gazownik poleca mi KME silver, ale jest chyba za mały.
Co lepsze, za montaż Scorpiona GT chce 550 zł (oczywiscie z reduktorem). Czy to nei za dużo?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
nie wiem jaką mam miedź. ale jeśli nawet 6 mm, to Golda da się jakoś zamocowac?? jakaś prejśiówkafassi1 pisze:Odpuść sobie scorpiona.
Zavili S albo KME Gold.
Zavoil S jest pod miedź 6mm a KME Gold pod miedź 8mm. Ten drugi będzie mocniejszy.

Gaownik mówił mi o silverze, ale chyba za mały do tego auta.
A z zavoli S nie będe mial problemów?? Chcę założyć coś, co posłuży i wolę dołożyć parę groszy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, z drugiej strony listew mam wyjście. Czyli dwie listwy trzeba ze sobą spiąc. Ale prawą listwe (właśnie ten króciec) jest podłaczony przewodem gumowym do jakiegoś czujnika od instalacji gazowej. trzeba zastosować jakiś trójnik??fassi1 pisze:Tak dokładnie, ale przed samymi listwami powinna być kompensacja czyli wyrównanie ciśnienia między stronami. Zazwyczaj po drugiej stronie listwy wtryskowej można wkręcić jakiś kruciec i wtedy wystarczy połączyć ze sobą listwy wężem np. 6mm.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Reduktor oczywiście zmieniony i?? zostąłem naciągnięy tylko an koszta.
Okazało się zę listwy padły. wysłałem je do regeneracji, i kolejno. Na 1 listwie padły 2 cewki (od jednego cylindra) a na druugiej jedna cewka od jednego cylindra. Giość powiedział, zę po prostu się skopciły i że nie jest to wcale normalne. zalecieli mi sprawedzić całąinstalkę czy nie ma przebicia i czy nie przewody nie dają za dużego prącu na listwę. czy to mozliwe?? Listew jeszcze nei otzymałem spowrotem, alena dniach powinienem je dostać.
Okazało się zę listwy padły. wysłałem je do regeneracji, i kolejno. Na 1 listwie padły 2 cewki (od jednego cylindra) a na druugiej jedna cewka od jednego cylindra. Giość powiedział, zę po prostu się skopciły i że nie jest to wcale normalne. zalecieli mi sprawedzić całąinstalkę czy nie ma przebicia i czy nie przewody nie dają za dużego prącu na listwę. czy to mozliwe?? Listew jeszcze nei otzymałem spowrotem, alena dniach powinienem je dostać.