Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5] 2.4 Jaki reduktor LPG?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Fontesen

[ A6 C5] 2.4 Jaki reduktor LPG?

Post autor: Fontesen » 13 maja 2011, 20:54

Witam serdecnzie. padł mi reduktor, tzn ma bardzo duże spadki ciśnienia nawet przygazując na postoju, ciśnienie spada do 0,5 bara. No i nie ma mocy.
Instalacja gazowa to Landi LSI listwy Matrix XJ 533. I teraz mam pytanie jaki reduktor.
Myślałem nad Scorpionem GT, albo nad KME GOLD. Gazownik poleca mi KME silver, ale jest chyba za mały.
Co lepsze, za montaż Scorpiona GT chce 550 zł (oczywiscie z reduktorem). Czy to nei za dużo?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 maja 2011, 22:37

Odpuść sobie scorpiona.
Zavili S albo KME Gold.
Zavoil S jest pod miedź 6mm a KME Gold pod miedź 8mm. Ten drugi będzie mocniejszy.

lelum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 26 lip 2010, 09:59
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lelum » 13 maja 2011, 22:54

scorpion buczy i pływa ciśnienie, zavoli s kosztuje 200zł scorpion gt jakieś 300 zeta

Fontesen

Post autor: Fontesen » 14 maja 2011, 12:00

fassi1 pisze:Odpuść sobie scorpiona.
Zavili S albo KME Gold.
Zavoil S jest pod miedź 6mm a KME Gold pod miedź 8mm. Ten drugi będzie mocniejszy.
nie wiem jaką mam miedź. ale jeśli nawet 6 mm, to Golda da się jakoś zamocowac?? jakaś prejśiówka ??
Gaownik mówił mi o silverze, ale chyba za mały do tego auta.
A z zavoli S nie będe mial problemów?? Chcę założyć coś, co posłuży i wolę dołożyć parę groszy.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 maja 2011, 15:56

Mogę polecić Zavoli S, u mnie nawet daje radę, przebieg obecny 40 tys bez żadnych problemów.

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:42
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 14 maja 2011, 17:36

u mnie jest Magic III przez 10tys jak narazie bezproblemowy
Było Audi 80 B3 1.8S
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 14 maja 2011, 19:37

Marcin19l pisze:u mnie jest Magic III przez 10tys jak narazie bezproblemowy

Odpuść sobie Magica III, prędzej czy później puści bąka do układu chłodzenia.


Zavolak S lub Kme Gold,
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

Fontesen

Post autor: Fontesen » 15 maja 2011, 21:56

Ok. więc montuję KME Gold. Mam nadzieję że nie będe załował:)
I teraz jeszcze jedno pyhtanko.
Z tego co czytałem to KME ma dwa wyjścia gazowe. Czyli podłaczamy jedną listwę, pod jedno wyjście. tak?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 maja 2011, 23:12

Tak dokładnie, ale przed samymi listwami powinna być kompensacja czyli wyrównanie ciśnienia między stronami. Zazwyczaj po drugiej stronie listwy wtryskowej można wkręcić jakiś kruciec i wtedy wystarczy połączyć ze sobą listwy wężem np. 6mm.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 16 maja 2011, 15:06

fassi1 pisze:Tak dokładnie, ale przed samymi listwami powinna być kompensacja czyli wyrównanie ciśnienia między stronami. Zazwyczaj po drugiej stronie listwy wtryskowej można wkręcić jakiś kruciec i wtedy wystarczy połączyć ze sobą listwy wężem np. 6mm.
Tak, z drugiej strony listew mam wyjście. Czyli dwie listwy trzeba ze sobą spiąc. Ale prawą listwe (właśnie ten króciec) jest podłaczony przewodem gumowym do jakiegoś czujnika od instalacji gazowej. trzeba zastosować jakiś trójnik??

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 maja 2011, 20:55

Można wstawić po trójniku 12,12,12 przed każdą z listew Matrixa i dwa króćce po jednym z trójnika połączyć wężem 12mm, wtedy ten cienki wężyk wychodzący z tyłu listwy może zostać tak jak jest teraz.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 27 maja 2011, 21:57

Reduktor oczywiście zmieniony i?? zostąłem naciągnięy tylko an koszta.
Okazało się zę listwy padły. wysłałem je do regeneracji, i kolejno. Na 1 listwie padły 2 cewki (od jednego cylindra) a na druugiej jedna cewka od jednego cylindra. Giość powiedział, zę po prostu się skopciły i że nie jest to wcale normalne. zalecieli mi sprawedzić całąinstalkę czy nie ma przebicia i czy nie przewody nie dają za dużego prącu na listwę. czy to mozliwe?? Listew jeszcze nei otzymałem spowrotem, alena dniach powinienem je dostać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl