[A6 C5] 1.8T Dodatkowo Lubryfikacja przy LPG??
[A6 C5] 1.8T Dodatkowo Lubryfikacja przy LPG??
Witam.
Mam pytanie związane z lubryfikacją podczas użytkowania instalacji LPG. Zamontowałem w mojej laluni :mrgreen: instalację gazową BRC. Zastanawiam się czy dodatkowo zainstalować dodatkowe smarowanie podciśnieniowe od strony zaworów "FLASLUBE" ma to na celu obniżenie temperatury grzybków zaworowych i gniazd a przede wszystkim przeciwdziałać "wypaleniu"...związku z tym mam pytanie czy w ogóle jest potwierdzona skuteczność tego typu rozwiazania i czy płyn zastosowany czasem nie spowoduje osadzania sią dodatkowego nagaru a przez to podwyższy temperaturę? Chodzi mi konkretnie o produkty "Flashlube". Czy zalecane jest montowanie lubryfikacji a takim autku?
Tutaj link do opisu dokładniejszego:
http://www.abart.com.pl/index.php?src=t ... hLube.html
pozdrawiam
Mam pytanie związane z lubryfikacją podczas użytkowania instalacji LPG. Zamontowałem w mojej laluni :mrgreen: instalację gazową BRC. Zastanawiam się czy dodatkowo zainstalować dodatkowe smarowanie podciśnieniowe od strony zaworów "FLASLUBE" ma to na celu obniżenie temperatury grzybków zaworowych i gniazd a przede wszystkim przeciwdziałać "wypaleniu"...związku z tym mam pytanie czy w ogóle jest potwierdzona skuteczność tego typu rozwiazania i czy płyn zastosowany czasem nie spowoduje osadzania sią dodatkowego nagaru a przez to podwyższy temperaturę? Chodzi mi konkretnie o produkty "Flashlube". Czy zalecane jest montowanie lubryfikacji a takim autku?
Tutaj link do opisu dokładniejszego:
http://www.abart.com.pl/index.php?src=t ... hLube.html
pozdrawiam
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. znajomy który zakłada instalacje gazowe twierdzi że lubryfikator zakłada do aut japonskich poniewaz te silniki podobno słabo znoszą instalacje gazowe ,generalnie nie słyszłem żęby zakładał lubryfikator do jakiejś audiczki co oczywiście wiąże się z dodatkowymi kosztami.
ale każdy zrobi jak uważa .pozdrawiam
ale każdy zrobi jak uważa .pozdrawiam
tylko quatrro
!

- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
ogrzeje temat:) jest poczesci prawda co pisze marek [a6]. Np mazda pracuje na zubożonej mieszane paliwowej przez co jest wyższa temperatura spalin. Lubryfikator ma za zadanie (przynajmniej teoretycznie) chronić grzybki zaworowe wraz z gniazdami przed nadmiernym przegrzewaniem sie i wypalaniem
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
eddi83 mówisz o zetecu forda mondeo MK1 115KM?? Te siniki sa wrazliwe na gaz ale osobiscie znam 2 przypadki ze te silniki chodza juz kilka lat na gazie II generacji i problemów z nimi wiekszych nie ma.
Ciekaw jestem zdania zawodowych gazowników do czego montuja lubryfikacje

prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ta lubryfikacja to tak jak i magnetyzery nie warte zachodu. Większość tego płynu wpada do komory spalania bo nie ma technicznej możliwośći podania go idealnie na gniazdo zaworowe tak aby smarowanie było skuteczne. Szkoda zachodu i pieniędzy. Lepiej zainwestować te pieniądze w dobrą instalację: sterownik, wtryskiwacze, reduktor.
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
od 2000r to juz wchodził MKIII ten ładny:) 2 znajomych ma zagoazowane to w sekwencji STAG 300 + nieszczesne Valtecki czerwone i poki co jeden lata na gazie 3 lata drugi rok i nic sie nie dzieje:)
Ta lubryfikacja to pewnie tyle warta jest co dodatki do olejów tzw uszlachetniacze - czy wyjdzie na dobre niewiadomo ale nie zaszkodzi. Rozmawiałem z gazownikiem który w interesie siedzi od 1997r i nigdy tego nie stosował a reklamacji zwiazanych z uszkodzeniem głowicy/ zawórów nie miał jeszcze.
Ta lubryfikacja to pewnie tyle warta jest co dodatki do olejów tzw uszlachetniacze - czy wyjdzie na dobre niewiadomo ale nie zaszkodzi. Rozmawiałem z gazownikiem który w interesie siedzi od 1997r i nigdy tego nie stosował a reklamacji zwiazanych z uszkodzeniem głowicy/ zawórów nie miał jeszcze.
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny