nie chce zakładać nowego tematu więc się przypnę
padł mi wiatrak klimy, tzn tak stwierdził kolo co mi napełniał freon, wszystko OK, na koniec chciał sprawdzić czy się załączy wiatrak, bo podobno to on najpierw działa, a potem załącza się sprężarka
zresztą poznać to po dość ostro grzejącej się chłodnicy klimy
co do wiatraka, ETKA pokazuje mi 8D0959455N, i tylko te od A6, 80W Valeo
moje pytanie, czy od A4 będzie dobry końcówka B, 8D0959455B, bo miałbym większe pole do szukania, bo z końcówką B, szyły do A4,A6,A8, również 80W Valeo, przypuszczam (choć może się mylę, że mają inną kostkę do podłączenia
może ktoś wie, może ktoś zmieniał
[A6 C5]Klima nie dziala-cos dziwnego
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
tzn sam się domyśliłem, ale rozumiem że to nie freon :mrgreen: powiem, że zrobił to profesjonalista, ale nie o to mi chodzi, tylko o padnięty wiatrakPAGOR pisze:jeśli koleś nabił Ci klimę FREONEM to ja bym mu nawet nie wierzył w jego nazwisko jeśli by mi się przedstawił a masz jakieś objawy tego że "niby" padł Ci wiatrak :?: :?:
objawy takie, że się nie załącza jak powinien, czyli daliśmy na LOW, klima włączona i dupa, załącza się sprężarka, a wiatrak nie
kolo sprawdził czy dochodzi prąd, okazało się że tak, wszystko dobrze, kręci się lekko, no ale nie załącza się, bezpiecznika to pewnie nie ma :?: no chyba że ma, ale pewnie by się kontrolka zapaliła jakaś, chociaż z bezpiecznikiem by mogło być, bo autko po strzale, mogło spięcie zrobić no nie wiem
kupiłem od pewnego kolesia, całe wzmocnienie, wszystko pięknie skręcone, od rozebranej całej A6, więc powinien wiatrak działać, a dupa nie działa
może ktoś coś jeszcze wie na ten temat :?:
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
dzięki za fotycarlos pisze:oto te fotki. to jest wentylator GATE 8D0 959 455R
nr wtyczki 1 J0 973 852
widzę, że niezłe jaja z wiatrakiem
bo jak piszesz ten nr 8D0959455R jest też do lifta i ma 300W
moja ma 8D0959455N i ma 80W
różnica widzę Pb vs ON, pewnie to jest tego sprawa
wyjmę dziś mój i zerknę
kolo powiedział, żebym nie używał w korkach, jeszcze nie jest taki upał, jakoś przeżyję
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
ok, więc tak, wiatrak załatwiłem, operacja się udała, pacjent wytrzymałcarlos pisze:goly191, to jak wyjmiesz to napisz co tan na nim jest napisane jakiej jest firmy itp. itd
krótko jak zawsze przedstawię jak to zrobić, zawsze zamieszczam taki post, po zabiegu w mojej niuni
sprawa prosta, wentylator przykręcony jest na jedną małą śrubkę na krzyżak
odkręcamy, przesuwamy w prawo( stojąc nas nim) już mamy wiatrak luźny, namierzamy jak leci kabel, a leci on w duł wokół (można powiedzieć) obudowy wiska, zapinany na takie proste klamrę, nie ma problemu z odpięciem, ja to robiłem bez kanału, tak się złożyło, że mam osłony zdjęte więc pod auto, odpiąć z 2-3 klamrę, kabel leci do kostki, przy lewej lampie obok zbiorniczka ze wspomaganiem, tam rozłączamy
wkładamy nowy, przykręcamy, kabel kładziemy jak poprzedni, podpinamy i włala
jak się okazało miałem ten co Twój, czyli 8D0959455R firmy GATE
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga