[All] Posmarowane śruby mocowania kół...
Piotrze: czekamy z niecierpliwością na relację z postępów!!!
Ja dalej obstawiam wadę opony. Teraz mi jeszcze przyszedł do głowy sposób składowania opon przez zimę. Jeśli nie są na felgach i nie są prawidłowo napompowane, to należy je przechowywać w pozycji stojącej, a nie leżącej (w dodatku jedna na drugiej). Bok opony jest najsłabszym i najcieńszym elementem, i szybko się deformuje przy takim składowaniu.
Lata temu jeden wulkanizator opowiadał mi historię, jak przyjechał do niego Klient z nowymi oponami, które przeleżały w garażu 5 lat. Nie dało się ich w ogóle wyważyć i wylądowały na śmietniku. Przyczyną było składowanie poziomo jedna na drugiej.
Pozdrawiam
Ja dalej obstawiam wadę opony. Teraz mi jeszcze przyszedł do głowy sposób składowania opon przez zimę. Jeśli nie są na felgach i nie są prawidłowo napompowane, to należy je przechowywać w pozycji stojącej, a nie leżącej (w dodatku jedna na drugiej). Bok opony jest najsłabszym i najcieńszym elementem, i szybko się deformuje przy takim składowaniu.
Lata temu jeden wulkanizator opowiadał mi historię, jak przyjechał do niego Klient z nowymi oponami, które przeleżały w garażu 5 lat. Nie dało się ich w ogóle wyważyć i wylądowały na śmietniku. Przyczyną było składowanie poziomo jedna na drugiej.
Pozdrawiam
No i otworzyłeś puszkę Pandora! :-DPiotruś pisze: Bardzo słuszna uwaga ale zapewniam Cię, że ja sam chciałbym spędzać zimę w tak komfortowych warunkach jak moje letnie koła :lol: ... (napompowane, suche, ciepło, nawet muzyczka przez większą część doby ... ).
Moje zimówki mi powiedziały, że jak im nie zainstaluję kina domowego i nie zapewnię przynajmniej jednej premiery tygodniowo, to zejdzie z nich powietrze, zrzucą się z felg i tak odkształcą, że nawet wulkanizator-magik nie pomoże!
Więc musiałem je postawić do pionu :mrgreen:
- Driver1965
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 04 maja 2009, 23:31
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Napiszę z punktu widzenia kierowcy ciężarówki.NIGDY nie daje się smaru,tam gdzie występuje wysoka temperatura.Są oczywiście przypadki,gdzie trzeba stosować specjalne smary,lecz nie dotyczy to szpilek kół.Starym i niezawodnym sposobem jest przepalony(zużyty) olej silnikowy.Stosują go nawet zakłady wulkanizacyjne.
- Driver1965
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 04 maja 2009, 23:31
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga