Witam,
Jestem przed zakupem felgi na sezon letni w rozmiarze 20cali- wybór padł na klasykę ROTOR
Nie chce sie bawic w jakies pół środki musi byc konkret - najprawdopodobniej zakupie
ROTOR ORI z RS5 9J ET26 - musza byc mega wklesłe, zeby odpowiednio sie prezentowały - kwota spora bo pow 6tys pln mi wyjdzie.
Wiem ze spokojnie do A6 C7 wejda mam wersje AVANT z oryginalnym 3 cm nizszym zawieszeniem.
TYLKO:
Zastanawia mnie jednak Rotor w zamienniku
znalazłem w 20 calach 9J ET29 cena duzo dużo nizsza
Czy one sie różnią? czy te w zamienniku tez beda podobnie wklesłe?
ET26 , a ET29 to juz chyba różnica nie az tak widoczna?
Czy ktoś przerabiał temat bede wdzieczny za poradę
Obecnie jezdziłem na 19 calach 255/40 MAM RS3 - które mam na sprzedaż:
https://www.olx.pl/oferta/felgi-audi-a6 ... 64a62a6aba
Rotor 20 cali zamiennik WARTO?
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Rotor 20 cali zamiennik WARTO?
daj ogłoszenie z tymi zamiennikami ..ale..
ale i tak poproś o realne zdjęcia felg , najlepiej w pozycji leżącej , ponieważ zamienniki są czasami inaczej wykonane i może być lipa...
oczywiście zdajesz sobie sprawę z jakości chińskich felg..?
od kilku lat ich jakość pod względem trzymania parametrów się poprawiła , są proste itd. , ale jakość malowania niestety w dalszym ciągu jest kiepska , szczególnie przy felgach gdzie łączona jest polerka z lakierem..
za 2 lata będziesz powoli myślał o regeneracji jeśli zależy Ci na wyglądzie .
w tej chwili już są firmy które odnawiają polerowane felgi ale sądzę ze przy takim rozmiarze cena będzie dochodziła do min.400zł/szt.
no i na pewno chińczyk będzie mniej odporny na krzywienie w takim rozmiarze.
ale i tak poproś o realne zdjęcia felg , najlepiej w pozycji leżącej , ponieważ zamienniki są czasami inaczej wykonane i może być lipa...
oczywiście zdajesz sobie sprawę z jakości chińskich felg..?
od kilku lat ich jakość pod względem trzymania parametrów się poprawiła , są proste itd. , ale jakość malowania niestety w dalszym ciągu jest kiepska , szczególnie przy felgach gdzie łączona jest polerka z lakierem..
za 2 lata będziesz powoli myślał o regeneracji jeśli zależy Ci na wyglądzie .
w tej chwili już są firmy które odnawiają polerowane felgi ale sądzę ze przy takim rozmiarze cena będzie dochodziła do min.400zł/szt.
no i na pewno chińczyk będzie mniej odporny na krzywienie w takim rozmiarze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: Rotor 20 cali zamiennik WARTO?
mam org. 20" z C7 do sprzedania (ale nie Rotor), Gumy Barum w bardzo dobrym stanie, ranty w niektórych miejscach trochę odrapane. jak tak jeździłem, a le jak miałoby być pięknie, trzaby felgi odmalować. jak coś - PW.
odnośnie "ryżu" - miał znajomy ryżowe Rotory w RS3. w dziurę się wje....ał tym Rotorem - felga pękłą na wewnętrznej obręczy. wyprostował, pospawał, pomalował i sprzedał ten "ryżowy szit"
odnośnie "ryżu" - miał znajomy ryżowe Rotory w RS3. w dziurę się wje....ał tym Rotorem - felga pękłą na wewnętrznej obręczy. wyprostował, pospawał, pomalował i sprzedał ten "ryżowy szit"
R1200GS ADV LC
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Rotor 20 cali zamiennik WARTO?
pęknąć może i ori felga. Zależy jak się do tego ktoś przyłoży..
generalnie mimo że w c7 jest stosunkowo wysoka opona to jednak 20" w to trochę za dużo na nasze drogi ..
ale lans musi być...
generalnie mimo że w c7 jest stosunkowo wysoka opona to jednak 20" w to trochę za dużo na nasze drogi ..
ale lans musi być...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 mar 2019, 10:35
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Rotor 20 cali zamiennik WARTO?
Miałem 20" Rotor w oryginale sprzedałem i kupiłem 19" szkoda mi było samochodu. Mam standardowe zawieszenie i w lecie plomby mi z zębów wypadały.
Mod 318KM/650Nm + skrzynia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
Re: Rotor 20 cali zamiennik WARTO?
odladalem ogloszenie, ale bez zdjec to chyba jakis zartmattGTI pisze: ↑18 sty 2021, 20:07Witam,
Jestem przed zakupem felgi na sezon letni w rozmiarze 20cali- wybór padł na klasykę ROTOR
Nie chce sie bawic w jakies pół środki musi byc konkret - najprawdopodobniej zakupie
ROTOR ORI z RS5 9J ET26 - musza byc mega wklesłe, zeby odpowiednio sie prezentowały - kwota spora bo pow 6tys pln mi wyjdzie.
Wiem ze spokojnie do A6 C7 wejda mam wersje AVANT z oryginalnym 3 cm nizszym zawieszeniem.
TYLKO:
Zastanawia mnie jednak Rotor w zamienniku
znalazłem w 20 calach 9J ET29 cena duzo dużo nizsza
Czy one sie różnią? czy te w zamienniku tez beda podobnie wklesłe?
ET26 , a ET29 to juz chyba różnica nie az tak widoczna?
Czy ktoś przerabiał temat bede wdzieczny za poradę
Obecnie jezdziłem na 19 calach 255/40 MAM RS3 - które mam na sprzedaż:
https://www.olx.pl/oferta/felgi-audi-a6 ... 64a62a6aba
i tez 4mm na dwa sezony bardzo optymistycznie i ciekawie, chyba ze jezdzisz 3000-4000km na rok.
Re: Rotor 20 cali zamiennik WARTO?
Temat juz dawno nieaktualny......
Felgi poszły, a temat rotorów uważam za zamkniety.
Rotor w podróbie to całkiem inna felga jak ori
Felgi poszły, a temat rotorów uważam za zamkniety.
Rotor w podróbie to całkiem inna felga jak ori
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga