Czy warto zamienić 18' na 19'
Czy warto zamienić 18' na 19'
Witam
Czekam na autko (a6 c7 2.0tdi 190km s tronic) do odbioru w salonie na 18' kołach letnich i się zastanawiam,czy nie zamienić na 19' ? Jaka jest różnica w komforcie jazdy pomiędzy 245/45 r 18 a 255/40 r19? p.s.nie zamierzam obniżać auta ze względu na gwarancję.
Czekam na autko (a6 c7 2.0tdi 190km s tronic) do odbioru w salonie na 18' kołach letnich i się zastanawiam,czy nie zamienić na 19' ? Jaka jest różnica w komforcie jazdy pomiędzy 245/45 r 18 a 255/40 r19? p.s.nie zamierzam obniżać auta ze względu na gwarancję.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
- Lokalizacja: Olsztyn
Ja na zimę mam 18-tki a na lato 19-tki.Zawieszenie s-line i czuję różnice. Na 19-tkach jest wyczuwalnie twardszy i trzeba bardziej uważać na dziury. Wjazd na krawężnik odpuszczam całkowicie. Na dobrej drodze na 19-tkach Audi zdecydowanie lepiej trzyma się drogi i zakrętów. Wizualnie też zdecydowanie lepiej. Moim zdaniem różnica między 18 a 19 będzie wyczuwalna ale miedzy 19 a 20 już mniej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
- Lokalizacja: Olsztyn
A na zimę wybrać 17' czy 18'?Dodam,że autem głównie ma jeździć żona,a wiadomo jak to jest z kobietami i alufelgami 
p.s.Co do większych kół to wiem,że najlepszy efekt byłby przy obniżonym zawieszeniu,ale niestety auto nowe na 3 letniej gwarancji więc raczej kombinacji nie będzie.Dodam,że najbardziej zależy mi na komforcie a silniczek 2.0tdi 190km też chyba nie lubi za dużych oporów toczenia

p.s.Co do większych kół to wiem,że najlepszy efekt byłby przy obniżonym zawieszeniu,ale niestety auto nowe na 3 letniej gwarancji więc raczej kombinacji nie będzie.Dodam,że najbardziej zależy mi na komforcie a silniczek 2.0tdi 190km też chyba nie lubi za dużych oporów toczenia

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
- Lokalizacja: Olsztyn
- pawelec_
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 04 paź 2012, 21:11
- Lokalizacja: Łódź/MĂźnchen/Egling
wallace dodałeś teraz ważną informacje.... żona bedzie użytkownikiem
jeżeli bierzesz nowe auto i za 3 lata zapewne oddasz do salonu na wymianę i zależy Ci na 100% komforcie i spokoju że żona nie rozwali felgi o dziurę czy krawężnik to bierz 18 lato i 17 zima...
Powiem Ci mój przykład... mam A8 D3 i zima 18 a lato 19 a zawieszenie sport oraz obniżone bardziej niż S8. Przejechałem sie kilkoma A8 na zawieszeniu podstawowym ale felga 20 i czułem jak swoje 19 więc zawsze czuć różnicę w zależności od wielkości koła oraz rodzaju zawieszenia
P.S. o gustach sie nie rozmawia a rozważa jak będziesz użytkować i gdzie?! A dlaczego w DE wiele C7 ma własnie 17 czy 18 i ludzie sie tym nie przejmują ?
jeżeli bierzesz nowe auto i za 3 lata zapewne oddasz do salonu na wymianę i zależy Ci na 100% komforcie i spokoju że żona nie rozwali felgi o dziurę czy krawężnik to bierz 18 lato i 17 zima...
Powiem Ci mój przykład... mam A8 D3 i zima 18 a lato 19 a zawieszenie sport oraz obniżone bardziej niż S8. Przejechałem sie kilkoma A8 na zawieszeniu podstawowym ale felga 20 i czułem jak swoje 19 więc zawsze czuć różnicę w zależności od wielkości koła oraz rodzaju zawieszenia
P.S. o gustach sie nie rozmawia a rozważa jak będziesz użytkować i gdzie?! A dlaczego w DE wiele C7 ma własnie 17 czy 18 i ludzie sie tym nie przejmują ?
Audi 80 B3 - było
Peugeot Partner - był
Peugeot Boxer - jest
Audi A8 D3 - jest
Peugeot Partner - był
Peugeot Boxer - jest
Audi A8 D3 - jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
- Lokalizacja: Olsztyn
Bo są to głównie podstawowe wersje ze szmatą na siedzeniu i brane w leasing na 3 lata i wtedy faktycznie nikt się tym nie przejmujepawelec_ pisze:wallace P.S. o gustach sie nie rozmawia a rozważa jak będziesz użytkować i gdzie?! A dlaczego w DE wiele C7 ma własnie 17 czy 18 i ludzie sie tym nie przejmują ?

Coraz bardziej jestem za 18' na lato a nie za 19' gdyż znajomy kupił A6 C7 i założył 19' a żeby to jakoś wyglądało musiał obniżyć zawieszenie bo była spora przestrzeń pomiędzy kołem a błotnikiem i źle to wyglądało.Oczywiście przy 18' jest dokładnie tak samo,ale tu jest bardziej pod komfort niż pod wygląd.p.s.Czy ktoś może wrzucić fotkę z 19' bez obniżania auta.
[ Dodano: 2018-03-23, 18:57 ]
Jakie powinno być oznaczenie felg A6C7 2018r ?
Ten wzór mi się podoba,ktoś wie jak się nazywa ten wzór felg?
[ Dodano: 2018-03-23, 18:57 ]
Jakie powinno być oznaczenie felg A6C7 2018r ?
Ten wzór mi się podoba,ktoś wie jak się nazywa ten wzór felg?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pawelec_
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 04 paź 2012, 21:11
- Lokalizacja: Łódź/MĂźnchen/Egling
Pytanie
Auto kupujesz tu w PL i tu rejestrujesz ? (bo aktualnie dużo ludzi nie mówi a rejestruje tam gdzie pracują)
Bo jeżeli u nas to wszystko przejdzie.... natomiast w DE ET musi być oryginalne albo tak mała różnica która jest dozwolona według przepisów oraz zmiana felgi na inną oprócz ORI to musi być oznaczenie KBA
a z tego co pamiętam w C7 jest ET takie jak u mnie w D3 czyli miedzy 43 a 45 (chyba że polift coś zmienił)
Auto kupujesz tu w PL i tu rejestrujesz ? (bo aktualnie dużo ludzi nie mówi a rejestruje tam gdzie pracują)
Bo jeżeli u nas to wszystko przejdzie.... natomiast w DE ET musi być oryginalne albo tak mała różnica która jest dozwolona według przepisów oraz zmiana felgi na inną oprócz ORI to musi być oznaczenie KBA

a z tego co pamiętam w C7 jest ET takie jak u mnie w D3 czyli miedzy 43 a 45 (chyba że polift coś zmienił)
Audi 80 B3 - było
Peugeot Partner - był
Peugeot Boxer - jest
Audi A8 D3 - jest
Peugeot Partner - był
Peugeot Boxer - jest
Audi A8 D3 - jest
Jako,że zacząłem temat to sam sobie odpowiem,po rozważeniu wszystkich za i przeciw stwierdziłem,że warto zamienić 18' na 19' i dlatego zakupiłem koła i auto będzie na nich wyglądało mniej więcej tak.Mniej więcej bo felgi idą do pomalowania na czarno. 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.