A6 C7 - czujniki cisnienia
A6 C7 - czujniki cisnienia
Hejka
podpowie ktos
w orginalnych kolach sa czujniki cisnienia - w zimowkach nie mam / ale jeszcze nie zalozone
Czy w samochodzie bedzi pokazywac jakis blad / czy mozna to wylaczycz / czy musz dokupic czujniki ?
Samochod do odbioru wkrtoce wiec wole sie przygotowac
podpowie ktos
w orginalnych kolach sa czujniki cisnienia - w zimowkach nie mam / ale jeszcze nie zalozone
Czy w samochodzie bedzi pokazywac jakis blad / czy mozna to wylaczycz / czy musz dokupic czujniki ?
Samochod do odbioru wkrtoce wiec wole sie przygotowac
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
na desce zapali się lampka tpms
najtańsze rozwiązanie to sklonować 4 czujniki do kół zimowych ok 1200zł
jeśli w ori są czujniki to zastosowano system aktywny z anteną ,wzbudzaczami
tylko pasywny system korzysta z abs/esp
inna sprawa to taka czy do felg będą pasować czujniki -nie do wszystkich pasują
najtańsze rozwiązanie to sklonować 4 czujniki do kół zimowych ok 1200zł
jeśli w ori są czujniki to zastosowano system aktywny z anteną ,wzbudzaczami
tylko pasywny system korzysta z abs/esp
inna sprawa to taka czy do felg będą pasować czujniki -nie do wszystkich pasują
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
jeśli kupisz ori to musisz je jeszcze zakodować w sterowniku tpms przez gniazdo obd2
konkretnie przpisać poszczególne nr id (identyfikacyjne ) do konkretnego koła .
każdy czujnik ma swój nr unikatowy tzw id .(wydrukowane na zewnątrz i zapisane w pamięci eprom
chyba żę twoje auto ma rozbudowany system tpms ze2- 3lub 4 wzbudzaczami w nadkolach wtedy wyłapie z automatu
jeśli kupisz czyste czujniki aftermarket zwykle tańsze to wystarczy je sklonować zczytująć zawartość orginalnych czujników i tą zawartością zaprogramować czyste-puste czujniki .
wtedy to pasuje plug and play ale należy pamiętać o pozycjach kół czyli klon prawego przodu musi trafić na prawy przód
chyba żę twoje auto ma rozbudowany system tpms ze2- 3lub 4 wzbudzaczami w nadkolach wtedy poustawia samoczynnie
konkretnie przpisać poszczególne nr id (identyfikacyjne ) do konkretnego koła .
każdy czujnik ma swój nr unikatowy tzw id .(wydrukowane na zewnątrz i zapisane w pamięci eprom
chyba żę twoje auto ma rozbudowany system tpms ze2- 3lub 4 wzbudzaczami w nadkolach wtedy wyłapie z automatu
jeśli kupisz czyste czujniki aftermarket zwykle tańsze to wystarczy je sklonować zczytująć zawartość orginalnych czujników i tą zawartością zaprogramować czyste-puste czujniki .
wtedy to pasuje plug and play ale należy pamiętać o pozycjach kół czyli klon prawego przodu musi trafić na prawy przód
chyba żę twoje auto ma rozbudowany system tpms ze2- 3lub 4 wzbudzaczami w nadkolach wtedy poustawia samoczynnie
Dzieki chyba se sam nie poradze z tym zobacze jak odbiore auto !enduro7 pisze:jeśli kupisz ori to musisz je jeszcze zakodować w sterowniku tpms przez gniazdo obd2
konkretnie przpisać poszczególne nr id (identyfikacyjne ) do konkretnego koła .
każdy czujnik ma swój nr unikatowy tzw id .(wydrukowane na zewnątrz i zapisane w pamięci eprom
chyba żę twoje auto ma rozbudowany system tpms ze2- 3lub 4 wzbudzaczami w nadkolach wtedy wyłapie z automatu
jeśli kupisz czyste czujniki aftermarket zwykle tańsze to wystarczy je sklonować zczytująć zawartość orginalnych czujników i tą zawartością zaprogramować czyste-puste czujniki .
wtedy to pasuje plug and play ale należy pamiętać o pozycjach kół czyli klon prawego przodu musi trafić na prawy przód
chyba żę twoje auto ma rozbudowany system tpms ze2- 3lub 4 wzbudzaczami w nadkolach wtedy poustawia samoczynnie
Narazie skladam zimowki bez czujnikow - zobaczymy co pokaze jak zaloze zimowki
Pozdro i dzieki za wytłumaczenie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
widzę żę nie potrafisz czytać żę zrozumieniemkiarka pisze:Enduro7 co Ty pitolisz?jakie czujniki?! Jak nie masz pojęcia o C7 to nie zabieraj głosu i nie wprowadzaj w bład!
post łysego nie określa marki i modelu pojazdu tylko przekazuje jasne info żę w pojeżdzie są czujniki i pyta co ma zrobić więć dostaje jasną i konkretną odpowiedz
co do c 7 nie masz racji bo w katalogach czujników tpms występuje c7
to żę twoja c7 ma układ tpms pasywny tzw okrojony (bazujący na abs/esp) nie pokazujących konkretnego ciś i temp w kołach nie znaczy żę nie stosuje się układów aktywnych
Może wytłumaczę. Kolega Łysy zamówił auto. Wie, że auto ma kontrole ciśnienia w kołach ale auta jeszcze nie dotykał. Pyta na forum czy jak będzie zmienial kola na zimowe(auto kupuje na letnich) to czy będzie musiał się zaopatrzyć w jakieś dodatkowe czujniki.....
Odowiedz brzmi NIE gdyż w C7 nie ma ŻADNYCH czujników w kołach. Niezależnie od wersji po prostu ich nie ma! Jeżeli kolega Enduro7 dalej się będzie upierał ze są, to niech poda nr części vag. Najlepiej wstawić rysunek z Etki żeby było widać co i jak.
Odowiedz brzmi NIE gdyż w C7 nie ma ŻADNYCH czujników w kołach. Niezależnie od wersji po prostu ich nie ma! Jeżeli kolega Enduro7 dalej się będzie upierał ze są, to niech poda nr części vag. Najlepiej wstawić rysunek z Etki żeby było widać co i jak.
Tomek
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga