255/35 R20 na lato, a na zimę?
mihu_be pisze:I jak te 20 zima? Jaka gume dobrales? Ja mam wlasnie Rotory 20” i zastanawiam sie nad osobnym zestawem kol z Twoja felga ale 19”
U mnie felgi 20 cali zimą spełniają swoje zadanie i wg.mnie wyglądają świetnie.Myślę jednak o dokupieniu na zimę drugiego zestawu felg bo tych mi szkodaTe w salonie kosztowały sporo..
A6C7 3.0 TDI 272 S-line(było )
A8d3 4.2
A8d3 4.2
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Raczej się zmieści. Mam 20" et33 9J i wygląda tak -> >> KLIK <<
Przy et30 pewnie będziesz miał idealnie równo, u mnie deczko się chowa.
Przy et30 pewnie będziesz miał idealnie równo, u mnie deczko się chowa.
A kamyki nie obijają nadkoli i auta? Opone masz 255/35?
I teraz pytanie czy brać ori rotor 20" 8,5' z Et45 za 3,5kpln ze słabymi zimówkami (felgi z 2012roku), czy lepiej kupić nówki carbonado 20" 9" z et 30 lub PDW WHEELS Rotor 20" 9" ET37, ale za 3,5k.
Doradźcie pliz:)
z góry dzięki za pomoc:)
I teraz pytanie czy brać ori rotor 20" 8,5' z Et45 za 3,5kpln ze słabymi zimówkami (felgi z 2012roku), czy lepiej kupić nówki carbonado 20" 9" z et 30 lub PDW WHEELS Rotor 20" 9" ET37, ale za 3,5k.
Doradźcie pliz:)
z góry dzięki za pomoc:)
Michał
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Tak opona 255/35 dokładnie Michelin PS 4S nie zauważyłem nic niepokojącego związanego z odpryskami.
Co do felg jestem zdania, że oryginał to oryginał a z podróbkami różnie bywa, choć osobiście też nie mam oryginałów tylko Wheelworld'y, zaczynam 3 sezon nimi i są jak na razie spoko. Z drugiej strony nie wiesz co się działo z używką wcześniej, ale jak pewna historia ja bym brał ori.
Co do felg jestem zdania, że oryginał to oryginał a z podróbkami różnie bywa, choć osobiście też nie mam oryginałów tylko Wheelworld'y, zaczynam 3 sezon nimi i są jak na razie spoko. Z drugiej strony nie wiesz co się działo z używką wcześniej, ale jak pewna historia ja bym brał ori.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 234
- Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
- Imię: Nie ma imienia
- Moje auto: Nie znam profilu
- Rocznik: Inny
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Bytów
Bierz oryginalne sa bardzo mocne a przy takiej dużej feldze to wazne. Tylko najlepiej kupowac osobiscie i sprawdzić czy frez polerowany na rancie jest oryginalny i nic nie bylo napawane czy polerowane.cartman23 pisze:A kamyki nie obijają nadkoli i auta? Opone masz 255/35?
I teraz pytanie czy brać ori rotor 20" 8,5' z Et45 za 3,5kpln ze słabymi zimówkami (felgi z 2012roku), czy lepiej kupić nówki carbonado 20" 9" z et 30 lub PDW WHEELS Rotor 20" 9" ET37, ale za 3,5k.
Doradźcie pliz:)
z góry dzięki za pomoc:)
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
A6 c6 2.0tdi blb
No wlasnie ori to loteria. Mam możliwość 20 ori rotorów z oponami za 4k (opony pirelli p zero tm z rocznika 2015 i 2016). Dwie felgi troche ranty obrysowane i jeszfelgi są produkowane przez firmę PDW wheels(Australia jest to główny producent dla niemieckiego ABT więc VW i AUDI, felgi są bardzo dobrej jakości)
Bo można kupić 20' 9j et 37 za 3,3k.
Dzieki za opinie
Bo można kupić 20' 9j et 37 za 3,3k.
Dzieki za opinie
Michał
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga