
A i jeszcze chodzi o to, że nie wiem czy na zimę będę mi się chciało dźwigać auto do góry toteż ważna jest przyczepność aby nie zawisnąć gdzieś na śniegu :P Wiec Pirelli czy coś innego? oto jest pytanie... :?
Seria 2
Seria 3
Pozdrawiam
Damian
tak szczególnie żę parametr przyczepności na mokrym wg uni europejskiej ma być i jest badany w temp +20 stopni celcjusza dotyczy to opon letnich ,uniwersalnych i zimowych . -jedna ściemamichal6 pisze:generacja trzecia ma lepszą przyczepność na deszczu i o jeden db jest cisza
Miałem okazję jeździć na SZ, SZ II, zarówno na 210, jak i na 240 i jak dla mnie kiszka straszna - albo ścierały się jak oszalałe, lub ząbkowały, albo strzelały im boki, które są zdecydowanie wg mnie za słabe, jak na tę klasę opony i pieniądze, jakie należy wydać, aby stać się ich posiadaczem.0x4B25A pisze:Czy możesz to rozwinąć? Bo mam całkiem inne spostrzeżenia...KOval81 pisze:I dobrze zrobiłeś, bo Pirelli nie umie do tej pory robić zimowych opon