[ A6 C6] Jakie ET
Screw - widze ze smigasz na 19" 8,5" ET32, jakie masz opony do nich i jakie zawieszenie?
zastanawialem sie tez nad oponami 255/35/R19... do takich felg
ciekawe czy na przegladzie sie nie przyczepia ze troche wystaja?
mozesz jakies fotki wrzucic jak wygladaja te kola przy nadkolach?
pozdrawiam i dzieki za odp.
zastanawialem sie tez nad oponami 255/35/R19... do takich felg
ciekawe czy na przegladzie sie nie przyczepia ze troche wystaja?
mozesz jakies fotki wrzucic jak wygladaja te kola przy nadkolach?
pozdrawiam i dzieki za odp.
- makaveli2pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 03 mar 2016, 23:10
- Lokalizacja: szczecin
To ja już nie czaje tych co pisza. Im wieksze Et to dla mnie felga nie wystaje ( jest bardziej schowana) a im mniejsze ET tym ona wychodzi poza obrys błotnika, to jakim cudem jeden mówi ze przy et 35 jest na styk a tu widze ze et 28 i jest idealnie. Chyba ktoś mija się z prawdą.
To jeżeli wstawiał bym felge 19 cali i z przodu 8.5j a z tyłu 9.5j to jakie musza byc et na przodzie i na tyle?
To jeżeli wstawiał bym felge 19 cali i z przodu 8.5j a z tyłu 9.5j to jakie musza byc et na przodzie i na tyle?
- makaveli2pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 03 mar 2016, 23:10
- Lokalizacja: szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
ET 32 z s5 miałem z oponami 255/35r19 . Felga 8.5J - wystawały . Przód był na równo z błotnikiem , nic nie tarło , tył był lekko poza obrys auta . Na wąskiej oponie może by było idealnie .synstar pisze:Screw - widze ze smigasz na 19" 8,5" ET32, jakie masz opony do nich i jakie zawieszenie?
zastanawialem sie tez nad oponami 255/35/R19... do takich felg
ciekawe czy na przegladzie sie nie przyczepia ze troche wystaja?
mozesz jakies fotki wrzucic jak wygladaja te kola przy nadkolach?
pozdrawiam i dzieki za odp.
Sprzedałem te felgi. Mam teraz 8.5J r19 i opona 225/35 wstrzelona na stozek , felgi są bardzo delikatnie schowane i wyglada to dobrze chociaż przy zmianie opon zaloze 235/35 albo 245/35 bo te to już sa naleśniki i już mnie to felgę kosztowało . 255/35 jest zalecane do auta ale dla mnie nie wyglada . Kwestia gustu . Teraz ET mam 48
[ Dodano: 2017-03-31, 02:03 ]
9.5J ET 45 względem moich 8.5J et48 wystają 16mm na zewnątrz i 10 mm głębiej wchodzą . Będą z przodu delikatnie wystawać . Dokładnie tak samo jak ja miałem na ET 32 od zewnętrznej strony (felga 8.5J). Musisz w ET w okolicach 40 celować jak chcesz 9,5J felgimakaveli2pac pisze:No spoko to wiem. to czy naprzykład jak felgi beda miały ET45 na 9,5j to bedzie oki?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 845
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
ok, znalazlem felgi i opony, chcialbym zeby ktos potwierdzil ze wybor jest wlasciwy z technicznego punktu widzenia i ze wszystko bedzie pasowalo i nie bedzie zadnych problemow z obcieraniem, wystawaniem itd.
felgi 19" 8,5" ET45 (ASA WHEELS 19" MODEL GT2)
opony do tego 255/35/R19 (Pirelli P Zero Nero GT 255/35 R19 96 Y XL)
auto Audi A6 C6 Avant 2008r Quatro 3.0 TDI 233KM
zawieszenie 1AB obnizone -30mm (Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit)
cena opon i felg razem to 4500pln, sprezyny 750pln, robocizna wyjdzie okolo 700pln w profesionalnym warsztacie, wrzuce fotki przed zmiana i po zeby byl praktyczny przyklad, opisze tez wrazenia z jazdy po zmianie zawieszenia oraz kol
pozdrawiam i prosze o opinie
felgi 19" 8,5" ET45 (ASA WHEELS 19" MODEL GT2)
opony do tego 255/35/R19 (Pirelli P Zero Nero GT 255/35 R19 96 Y XL)
auto Audi A6 C6 Avant 2008r Quatro 3.0 TDI 233KM
zawieszenie 1AB obnizone -30mm (Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit)
cena opon i felg razem to 4500pln, sprezyny 750pln, robocizna wyjdzie okolo 700pln w profesionalnym warsztacie, wrzuce fotki przed zmiana i po zeby byl praktyczny przyklad, opisze tez wrazenia z jazdy po zmianie zawieszenia oraz kol

pozdrawiam i prosze o opinie

Hej, mm do was pytanie, wreszcie doczekałem się zakupu felg no i znalazłem felgi od Audi 18" ale 8J no i z ET48. Moje pytanie czy to do A6C6 2005 rok 2.0 TDI wejdzie, czy będzie za głęboko siedziała?
Sorry za może głupie pytanie, ale przeczytałem już tyle, że sam się pogubiłem, jedni piszą, że spoko inni, że źle to będzie wyglądało i w rezultacie sam już nie wiem.
Dla wszystkich potomnych
sprawdzone w audi
18"
8j
ET48
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Sorry za może głupie pytanie, ale przeczytałem już tyle, że sam się pogubiłem, jedni piszą, że spoko inni, że źle to będzie wyglądało i w rezultacie sam już nie wiem.
Dla wszystkich potomnych

18"
8j
ET48
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
- makaveli2pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 03 mar 2016, 23:10
- Lokalizacja: szczecin
Ja mam podobne zestawienie co ty i jest oki, moge podesłac link ale uprzedzam administratora ze nie robie reklamy tu zadnej jest to moja aukcja felg ktore sprzedaje mozesz zobaczyc jak to wyglada u mnieGnOm pisze:Hej, mm do was pytanie, wreszcie doczekałem się zakupu felg no i znalazłem felgi od Audi 18" ale 8J no i z ET48. Moje pytanie czy to do A6C6 2005 rok 2.0 TDI wejdzie, czy będzie za głęboko siedziała?
Sorry za może głupie pytanie, ale przeczytałem już tyle, że sam się pogubiłem, jedni piszą, że spoko inni, że źle to będzie wyglądało i w rezultacie sam już nie wiem.
Dla wszystkich potomnychsprawdzone w audi
18"
8j
ET48
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
https://www.olx.pl/oferta/audi-a6c6-felgi-18-5x112-bbs-dare-lm-oems-vossen-japan-racing-et4-CID5-IDkaecK.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Daj znać czy można zastosować te sprężyny bez zmiany amorków.synstar pisze:ok, znalazlem felgi i opony, chcialbym zeby ktos potwierdzil ze wybor jest wlasciwy z technicznego punktu widzenia i ze wszystko bedzie pasowalo i nie bedzie zadnych problemow z obcieraniem, wystawaniem itd.
felgi 19" 8,5" ET45 (ASA WHEELS 19" MODEL GT2)
opony do tego 255/35/R19 (Pirelli P Zero Nero GT 255/35 R19 96 Y XL)
auto Audi A6 C6 Avant 2008r Quatro 3.0 TDI 233KM
zawieszenie 1AB obnizone -30mm (Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit)
cena opon i felg razem to 4500pln, sprezyny 750pln, robocizna wyjdzie okolo 700pln w profesionalnym warsztacie, wrzuce fotki przed zmiana i po zeby byl praktyczny przyklad, opisze tez wrazenia z jazdy po zmianie zawieszenia oraz kol
pozdrawiam i prosze o opinie
zalozylem te sprezyny, sa wysmienite, amory zostaly fabryczne do zawieszenia comfort, przejechalem okolo 1000 km, polecam bardzo, zalozylem tez felgi 19" 255/35 i nie ma tragedii, wczesniej na 17" 225/50 na 17" a teraz na 19" 255/35 i nie ma strasznej roznicy, jest roche twardziej ale w zamian na zakretach auto przyssane do asfaltu, oceniam ze warto, pomijam wyglad, komfotr spadl moze troszke ale bez tragedi, nawet bez specjalnego dramatu, warto naprawde i polecam
fotki zrobie jutro to wrzuce, auto do wygladu dostalo z 70 %
a prowadzi sie po autostradzie jak niezla wyscigowka, sprezyny naprawde warte reklamy, na fabrycznych amorach daja rade bez stresu

