Witajcie.
Na wstepie chcialbym cos wyjasnic. Jestem drugim wlascicielem 5 letniego autka. Jak go kupowalem dwa lata temu od pierwszego wlasiciela, zostalem zapewniony ze kolo zapasowe w bagazniku jest oryginalne i nigdy nie bylo wyciagane z bagaznika (to tez do dzisiaj po nim widac). Stad mam pewnosc ze moje auto wyjechalo z fabryki na felgach 7,5x16 ET45
W chwili obecnej mam juz starte opony 225/55/16
Te felgi nie bardzo mi sie podobaja i udalo mi sie trafic oryginaly 7,5x17 ET56
Felgi zostaly wypiaskowane i pomalowane. Kupilem je w takim stanie.
I teraz sie obudzilem jak zaczelem czytac ze bede mial problem z ich montazem (ze beda siedzialy za geboko. Oczywiscie mozna poprawic sprawe dystansami ale wolalbym tego rozwiazania nie stosowac.
Z ciekawosci zamienilem dzisiaj jedno kolo. Widze ze felga o nic nie zachacza ani nie wystaje. Pomiedzy rantem felgi a McPhersonem jest okolo 2cm przerwy. Pomiedzy felga a zaciskiem hamulca jest ponad centymetr luzu. Opony jakie chce zalozyc to 225/45/17 czyli bez jakichs modyfikacji.
Prosze napiszcie mi czy ktos juz mial z tematem stycznosc? Czy rzeczywiscie mam racje uwazajac ze wszystko bedzie w porzadku?
ps: brak zdjęć.
[A6 C6] Felgi ET45 a ET56
[A6 C6] Felgi ET45 a ET56
A6C6 Avant 3L TDI
Mieszkaniec wyspy
Mieszkaniec wyspy
Jak chcesz dać 17 to nie z profilem 45 tylko 50, a co do ET to teraz wszystko może być ok, ale po założeniu gum okaże się, że haczy, ja w oryginale 16" mam et 35 w zapasie szczerze nawet nie sprawdzałem, W razie czego to zawsze możesz wsadzić dystans, a jeśli otwór centrujący Ci pasuje to nie będzie żydach problemów.
Drive Safe!
Drive Safe!
Z czy przypadkiem profil 45 nie bedzie nizszy? Przy mniejszym profilu nie bede mial obaw ze po zalozeniu opon o cos wlasnie bedzie haczylo a i lepiej to bedzie wygladalo moim zdaniem.neimaD pisze:Jak chcesz dać 17 to nie z profilem 45 tylko 50, a co do ET to teraz wszystko może być ok, ale po założeniu gum okaże się, że haczy,
Inna kwestia ze mam znacznie wiekszy wybor opon w rozmiarze 225/45/17 niz 225/50/17
Teoretycznie jezeli szerokos felgi bedzie taka sama jak mam, szerokosc opony bedzie taka sama a jedynie calosc bedzie glebiej siedziala o 1cm to jak sprawdzalem przy max skreconym kole jest tam duzo wiecej zapasu. Zakladajac nawet ze kolo by na nierownosci, przy maksymalnym skrecie poszlo do gory to ogladalem to i wydaje mi sie ze jest tam naprawde sporo miejsca. Zadko skrecam na maks a i przy takiej okazji praktycznie sie nie zdarza wpadac na nierownosci przy max skrecie.
Dzieki ze wstepne podpowiedzi!!!
A6C6 Avant 3L TDI
Mieszkaniec wyspy
Mieszkaniec wyspy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lut 2011, 17:45
- Lokalizacja: hatfield uk