[ A6 C6] Dunlop SP Sport Maxx GT /vs/ CONTI SPORT Contact 2
- Masta
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 352
- Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
- Kontakt:
Człowieku.. o czym ty piszesz?mattqq pisze:a tam legenda, a w F1 jezdza na czym, na pirelli czy na nokianach hehe? sadzisz ze tam tez gra role legenda czy raczej jakosc poparta faktami...?

To tak samo jak byś napisał że jak np. Adidas robi dobre buty sportowe, to i perfumy czy ciuchy ma najlepsze.
Co ma F1 do zwykłych opon? Kiedyś w F1 jeździli na Bridgestone potenza (nawet takie mam letnie opony. Chłopie.. latam teraz jak bolidem po drogach

Teraz przyszłą kolej na pirelli, a potem będzie Micheline czy inna marka.
Kto wygra przetarg to na takich oponach śmigają.
Miałem kiedyś Nokiany i nic złego nie mogę o nich powiedzieć.
Jest - Volvo C70 II 2.5T
Czlowieku Masta: no ale niestety tak jest, zazwyczaj jak firma jest na poziomie to w kazdym calu. Adidas robi dobre buty jak i porzadne ciuchy (pomijam gusta na chwile, mowimy o jakosci) takze przyklad wybrales dobry ale raczej nie posluzy Tobie.
Nie rozumiem skad ta uwaga o Bridge'ach, zawsze byly doceniane na rynku.
Nie napisalem nigdzie ze Nokiany sa zle, tylko ze dla mnie to druga liga, poza tym skoro sa inne dobre i sprawdzone to po co..?
PS: tylko nie za szybko tym Twoim bolidem kolego![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Nie rozumiem skad ta uwaga o Bridge'ach, zawsze byly doceniane na rynku.
Nie napisalem nigdzie ze Nokiany sa zle, tylko ze dla mnie to druga liga, poza tym skoro sa inne dobre i sprawdzone to po co..?
PS: tylko nie za szybko tym Twoim bolidem kolego
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
mattqq, oczywiście że conti . w tej chwili to raczej jedyne opony które są prawie zupełnie odporne na ząbkowanie przy wielowahaczu i nie tylko . ostatnio też pojawił się michelin - http://www.michelin.pl/opony/michelin-pilot-sport-3 , też dał radę w golfie VI jeżeli chodzi o wybijanie.
Re: Dunlop SP Sport Maxx GT /vs/ CONTI SPORT Contact 2
Myślę, że możesz przyjrzeć się szczegółowym parametrom tych opon i na tej podstawie zdecydować, co bardziej cię interesuje:mattqq pisze:Zawezajac wybor tylko do tych dwoch, ktory wybor lepszy do C6?
Contisportcontact 2: http://www.rezulteo-opony.pl/opony-cont ... -opon-1868
oraz
Dunlop Sp Sport Max GT: http://www.rezulteo-opony.pl/opony-dunl ... opon-36293
Ale od siebie dodam, że Contisportcontact 2 to już model trochę przebrzmiały, biorąc pod uwagę, że wyszły już ContiSportContact 3 et 5.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
ale do zwykłej cywilnej jazdy w dalszym ciągu nadaje się znakomicie . jedną z jego wad jest troszkę większa ścieralność i zwiększony szum na słabych asfaltach.Alexus pisze:Ale od siebie dodam, że Contisportcontact 2 to już model trochę przebrzmiały, biorąc pod uwagę, że wyszły już ContiSportContact 3 et 5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
opona sportowa = szybko schodzi :)
Witam dodam cos od siebie do tematu bo opony to wazna sprawa
Jezdzilem na roznych i tylko te z wyskokiej klasy .
255/35/19 oraz zima 245/40/18 . Temat na lato : Yokohama Advan Sport V103 , Continental 3 , Pirelli Pzero (montowane seryjnie na a6 w 19 ) zima : pirelli zottozero 1 , continental ContiWinterContact TS830 P, dunlop sport 3d taki se i szybko sie zrobila kwadrat i lamelki sie otwieraja i bila pozniej, kupielm teraz Goodyear UG Performance 2 ale nie powiem jaka jest bo dostalem z wada fabryczna bo biły jak nalewane jakies na boki i w gore
i teraz jestem w trakcie reklamacji a zima mnie podadnie
ogolnie opona sie trzymala ale jakas glosna byla tyl moge powiedziec 
Pozdro

255/35/19 oraz zima 245/40/18 . Temat na lato : Yokohama Advan Sport V103 , Continental 3 , Pirelli Pzero (montowane seryjnie na a6 w 19 ) zima : pirelli zottozero 1 , continental ContiWinterContact TS830 P, dunlop sport 3d taki se i szybko sie zrobila kwadrat i lamelki sie otwieraja i bila pozniej, kupielm teraz Goodyear UG Performance 2 ale nie powiem jaka jest bo dostalem z wada fabryczna bo biły jak nalewane jakies na boki i w gore



Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Ja panowie stawiam na cs2 jest cicha i nie ma tendencji do ząbkowania, posiada homologacje MB. Mam je zamontowane na w211 320CDI 4MATIC i w a6c6 Q REWELACJA. DS MAXX jest dobrą oponą ,ale można ją polecić klientom z wadą słuchu lub z brakiem wyczucia zachowania auta-testowałem w mondku mk3 2.0 tdci -LIPA.To uważam za konkretną odpowiedż ,bo to nie dział reklam.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 13 wrz 2008, 14:02
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Witam
Też się dołączę do dyskusji.
Ostatnie dwa sezony letnie przelatałem na DS Maxx tt 205/55/R16 (ok.25 tys. km) i powiem, ze to są rewelacyjne opony dla ludzi, którzy przede wszystkim dynamicznie jeżdżą - zaje...fajnie trzymają w ostrych zakrętach (nawet nie zapiszczą) i to nie ważne na suchym, czy mokrym. Super radzą sobie z kałużami,ale... I tu się zaczyna.
1. dają duże opory toczenia, co jest zauważalne szczególnie tuz po zmianie opon i przy każdym ruszaniu ze świateł, dlatego polecam je do większych silników. Myślę, ze takie jak moje 131KM to absolutne minimum
2. strasznie głośno się toczą, a w drugim roku użytkowania jak się wyząbkowały to nawet myslałem, że mi łożyska poszły i je wyminiłem - niestety to opony
3. szybko się ząbkują w wielowahaczach i WYJÂĄ
bo to nawwet nie jest szum. co nieco pomogło przełożenie ich "pod wiatr", czyli odwrotniedo kierunku ruchu, jednak wtedy wszystkie ich właściwości diabli wzięli -opona nie hamuje
Tak że, jak ktoś lubi dynamikę i ostrą jazdę polecam DS Maxx, ale niech się liczy że są głośne
Pozdrawiam
Też się dołączę do dyskusji.
Ostatnie dwa sezony letnie przelatałem na DS Maxx tt 205/55/R16 (ok.25 tys. km) i powiem, ze to są rewelacyjne opony dla ludzi, którzy przede wszystkim dynamicznie jeżdżą - zaje...fajnie trzymają w ostrych zakrętach (nawet nie zapiszczą) i to nie ważne na suchym, czy mokrym. Super radzą sobie z kałużami,ale... I tu się zaczyna.
1. dają duże opory toczenia, co jest zauważalne szczególnie tuz po zmianie opon i przy każdym ruszaniu ze świateł, dlatego polecam je do większych silników. Myślę, ze takie jak moje 131KM to absolutne minimum

2. strasznie głośno się toczą, a w drugim roku użytkowania jak się wyząbkowały to nawet myslałem, że mi łożyska poszły i je wyminiłem - niestety to opony

3. szybko się ząbkują w wielowahaczach i WYJÂĄ


Tak że, jak ktoś lubi dynamikę i ostrą jazdę polecam DS Maxx, ale niech się liczy że są głośne
Pozdrawiam
gwizdek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jesli mówimy o DS maxx TT to
faktycznie nie piszczą w zakrętach... choć nie wiem o czym to świadczy
u mnie na początku było głośno ale wyszło że łozysko jest walnięte
opony oceniam jako ciche, a ząbkowanie minimalne pojawiło się na początku po przekładce całych kół i zmiany kierynku toczenia wszystko jest OK
zobaczymy co będzie w nastepnym sezonie...
faktycznie nie piszczą w zakrętach... choć nie wiem o czym to świadczy

u mnie na początku było głośno ale wyszło że łozysko jest walnięte
opony oceniam jako ciche, a ząbkowanie minimalne pojawiło się na początku po przekładce całych kół i zmiany kierynku toczenia wszystko jest OK

zobaczymy co będzie w nastepnym sezonie...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 13 wrz 2008, 14:02
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Nie piszczą, bo się nie ślizgają tylko mocno trzymają.vonito pisze:Jesli mówimy o DS maxx TT to
faktycznie nie piszczą w zakrętach... choć nie wiem o czym to świadczy![]()
u mnie na początku było głośno ale wyszło że łozysko jest walnięte
opony oceniam jako ciche, a ząbkowanie minimalne pojawiło się na początku po przekładce całych kół i zmiany kierynku toczenia wszystko jest OK![]()
zobaczymy co będzie w nastepnym sezonie...
Ja również przekładałem całe koła, ale to pomogło niewiele - po ok 2-3 tyg znowu wszystko wróciło "do normy". No i w czasie jazdy na przekładkach trzeba było BAAAARDZO uważać.
co do Conti to... kilka lat temu jeździłem na Conti PremiumContact - mimo, że nie były nowe to i tak zajefanie śmigały (rozmiar 195/65/R15), no i były ciche.
Teraz śmigam na zimówkach Conti Winter TS 830 205/55/R16. Kupiłem ja jako roczne używki, bieżnik ok, ale 3 szt musiałem kołkować

Póki co nieźle śmigają, są ciche i na drogach w TAKÂĄ ZIMę

Kolega w bmw 5 też smigał na Conti letnich i ma podobne zdanie - są one najlepsze jeśli chodzi i komfort jazdy

gwizdek