Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6] Dunlop SP Sport Maxx GT /vs/ CONTI SPORT Contact 2

Koła, felgi i opony
Awatar użytkownika
RASUK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 310
Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:48
Lokalizacja: Londyn

Post autor: RASUK » 08 gru 2011, 09:54

vonito luz, przeciez to nie mialo Cie urazic

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 09 gru 2011, 14:16

mattqq pisze:a tam legenda, a w F1 jezdza na czym, na pirelli czy na nokianach hehe? sadzisz ze tam tez gra role legenda czy raczej jakosc poparta faktami...?
Człowieku.. o czym ty piszesz? <glupek>
To tak samo jak byś napisał że jak np. Adidas robi dobre buty sportowe, to i perfumy czy ciuchy ma najlepsze.
Co ma F1 do zwykłych opon? Kiedyś w F1 jeździli na Bridgestone potenza (nawet takie mam letnie opony. Chłopie.. latam teraz jak bolidem po drogach <lol> )
Teraz przyszłą kolej na pirelli, a potem będzie Micheline czy inna marka.
Kto wygra przetarg to na takich oponach śmigają.

Miałem kiedyś Nokiany i nic złego nie mogę o nich powiedzieć.
Jest - Volvo C70 II 2.5T

Awatar użytkownika
RASUK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 310
Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:48
Lokalizacja: Londyn

Post autor: RASUK » 10 gru 2011, 10:01

Czlowieku Masta: no ale niestety tak jest, zazwyczaj jak firma jest na poziomie to w kazdym calu. Adidas robi dobre buty jak i porzadne ciuchy (pomijam gusta na chwile, mowimy o jakosci) takze przyklad wybrales dobry ale raczej nie posluzy Tobie.

Nie rozumiem skad ta uwaga o Bridge'ach, zawsze byly doceniane na rynku.

Nie napisalem nigdzie ze Nokiany sa zle, tylko ze dla mnie to druga liga, poza tym skoro sa inne dobre i sprawdzone to po co..?

PS: tylko nie za szybko tym Twoim bolidem kolego :]

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 11 gru 2011, 13:46

mattqq, oczywiście że conti . w tej chwili to raczej jedyne opony które są prawie zupełnie odporne na ząbkowanie przy wielowahaczu i nie tylko . ostatnio też pojawił się michelin - http://www.michelin.pl/opony/michelin-pilot-sport-3 , też dał radę w golfie VI jeżeli chodzi o wybijanie.

Alexus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 10 paź 2011, 16:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dunlop SP Sport Maxx GT /vs/ CONTI SPORT Contact 2

Post autor: Alexus » 12 gru 2011, 14:24

mattqq pisze:Zawezajac wybor tylko do tych dwoch, ktory wybor lepszy do C6?
Myślę, że możesz przyjrzeć się szczegółowym parametrom tych opon i na tej podstawie zdecydować, co bardziej cię interesuje:

Contisportcontact 2: http://www.rezulteo-opony.pl/opony-cont ... -opon-1868
oraz
Dunlop Sp Sport Max GT: http://www.rezulteo-opony.pl/opony-dunl ... opon-36293

Ale od siebie dodam, że Contisportcontact 2 to już model trochę przebrzmiały, biorąc pod uwagę, że wyszły już ContiSportContact 3 et 5.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 12 gru 2011, 15:27

Alexus pisze:Ale od siebie dodam, że Contisportcontact 2 to już model trochę przebrzmiały, biorąc pod uwagę, że wyszły już ContiSportContact 3 et 5
ale do zwykłej cywilnej jazdy w dalszym ciągu nadaje się znakomicie . jedną z jego wad jest troszkę większa ścieralność i zwiększony szum na słabych asfaltach.

Alexus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 10 paź 2011, 16:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexus » 15 gru 2011, 10:36

Ta opona była niejednokrotnie testowana i zawsze miała bardzo dobre wyniki jeśli chodzi o ścieralność i poziom emitowanego hałasu
Obrazek

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 15 gru 2011, 10:48

Alexus pisze:Ta opona była niejednokrotnie testowana i zawsze miała bardzo dobre wyniki jeśli chodzi o ścieralność i poziom emitowanego hałasu
ja piszę to co wiem z moich obserwacji... , i rozmów z innymi użytkownikami.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 15 gru 2011, 12:24

poziom hałasu jest wysoce zadawalający ale prawdą jest że na szorstkim asfalcie jest głośna... mi się wydaje że właśnie dobre opony tak maja :)
ścieralność w CSC2 jest na wysokim poziomie czyli... wystarcza na dwa sezony od nowości ;)

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 15 gru 2011, 12:37

vonito pisze:ścieralność w CSC2 jest na wysokim poziomie czyli... wystarcza na dwa sezony od nowości ;)
ooo..no właśnie , 15tyś na przodzie i tyle samo na tyle :)
oczywiście przy rozsądnej nodze.. . ja moje pierwsze zajechałem po 16 tyś , ale to była zabawa po nowym programie.. :]

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

opona sportowa = szybko schodzi :)

Post autor: MaciejTFSI » 15 gru 2011, 22:33

Witam dodam cos od siebie do tematu bo opony to wazna sprawa :) Jezdzilem na roznych i tylko te z wyskokiej klasy .
255/35/19 oraz zima 245/40/18 . Temat na lato : Yokohama Advan Sport V103 , Continental 3 , Pirelli Pzero (montowane seryjnie na a6 w 19 ) zima : pirelli zottozero 1 , continental ContiWinterContact TS830 P, dunlop sport 3d taki se i szybko sie zrobila kwadrat i lamelki sie otwieraja i bila pozniej, kupielm teraz Goodyear UG Performance 2 ale nie powiem jaka jest bo dostalem z wada fabryczna bo biły jak nalewane jakies na boki i w gore <nerwus> i teraz jestem w trakcie reklamacji a zima mnie podadnie :) ogolnie opona sie trzymala ale jakas glosna byla tyl moge powiedziec :)


Pozdro

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 15 gru 2011, 22:56

Ja panowie stawiam na cs2 jest cicha i nie ma tendencji do ząbkowania, posiada homologacje MB. Mam je zamontowane na w211 320CDI 4MATIC i w a6c6 Q REWELACJA. DS MAXX jest dobrą oponą ,ale można ją polecić klientom z wadą słuchu lub z brakiem wyczucia zachowania auta-testowałem w mondku mk3 2.0 tdci -LIPA.To uważam za konkretną odpowiedż ,bo to nie dział reklam.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

gwizdek50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 13 wrz 2008, 14:02
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: gwizdek50 » 29 gru 2011, 11:12

Witam
Też się dołączę do dyskusji.
Ostatnie dwa sezony letnie przelatałem na DS Maxx tt 205/55/R16 (ok.25 tys. km) i powiem, ze to są rewelacyjne opony dla ludzi, którzy przede wszystkim dynamicznie jeżdżą - zaje...fajnie trzymają w ostrych zakrętach (nawet nie zapiszczą) i to nie ważne na suchym, czy mokrym. Super radzą sobie z kałużami,ale... I tu się zaczyna.
1. dają duże opory toczenia, co jest zauważalne szczególnie tuz po zmianie opon i przy każdym ruszaniu ze świateł, dlatego polecam je do większych silników. Myślę, ze takie jak moje 131KM to absolutne minimum <uoee>
2. strasznie głośno się toczą, a w drugim roku użytkowania jak się wyząbkowały to nawet myslałem, że mi łożyska poszły i je wyminiłem - niestety to opony <uoee>
3. szybko się ząbkują w wielowahaczach i WYJÂĄ <nerwus> bo to nawwet nie jest szum. co nieco pomogło przełożenie ich "pod wiatr", czyli odwrotniedo kierunku ruchu, jednak wtedy wszystkie ich właściwości diabli wzięli -opona nie hamuje <uoee>
Tak że, jak ktoś lubi dynamikę i ostrą jazdę polecam DS Maxx, ale niech się liczy że są głośne
Pozdrawiam
gwizdek

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 29 gru 2011, 11:18

Jesli mówimy o DS maxx TT to
faktycznie nie piszczą w zakrętach... choć nie wiem o czym to świadczy <mysli>
u mnie na początku było głośno ale wyszło że łozysko jest walnięte
opony oceniam jako ciche, a ząbkowanie minimalne pojawiło się na początku po przekładce całych kół i zmiany kierynku toczenia wszystko jest OK <luzik>
zobaczymy co będzie w nastepnym sezonie...

gwizdek50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 13 wrz 2008, 14:02
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: gwizdek50 » 29 gru 2011, 16:55

vonito pisze:Jesli mówimy o DS maxx TT to
faktycznie nie piszczą w zakrętach... choć nie wiem o czym to świadczy <mysli>
u mnie na początku było głośno ale wyszło że łozysko jest walnięte
opony oceniam jako ciche, a ząbkowanie minimalne pojawiło się na początku po przekładce całych kół i zmiany kierynku toczenia wszystko jest OK <luzik>
zobaczymy co będzie w nastepnym sezonie...
Nie piszczą, bo się nie ślizgają tylko mocno trzymają.
Ja również przekładałem całe koła, ale to pomogło niewiele - po ok 2-3 tyg znowu wszystko wróciło "do normy". No i w czasie jazdy na przekładkach trzeba było BAAAARDZO uważać.
co do Conti to... kilka lat temu jeździłem na Conti PremiumContact - mimo, że nie były nowe to i tak zajefanie śmigały (rozmiar 195/65/R15), no i były ciche.
Teraz śmigam na zimówkach Conti Winter TS 830 205/55/R16. Kupiłem ja jako roczne używki, bieżnik ok, ale 3 szt musiałem kołkować <zalamka>
Póki co nieźle śmigają, są ciche i na drogach w TAKÂĄ ZIMę <wysmiewacz> dają radę - są dużo miększe od Dunlopów i w ostrych zakrętach coś jakby się kładł samochód
Kolega w bmw 5 też smigał na Conti letnich i ma podobne zdanie - są one najlepsze jeśli chodzi i komfort jazdy <brawo>
gwizdek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja