Pirelli Pzero uszkodzone ranty
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
Pirelli Pzero uszkodzone ranty
Koledzy, czy takie uszkodzenia jak na zdjęciach dyskwalifikują opony z użytku i czy są jakieś przeciwwskazania aby je zakładać? (podobno trzymają ciśnienie). Bieżnik obie 7,5 mm, rocznik 12 i13.
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
Ciśnienie niby trzymają tylko zastanawiam się czy takie uszkodzenia mogą przyczynić się np. do późniejszych wybuleń lub pęknięcia opony itp. Tak pytam, bo cena po koleżeńsku niewysoka 

Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
na 1 zdjęciu ewidentnie widać odsłońięcie elementów konstrukcyjnych stopki co dyskwalifikuje je z dalszej eksploatacji
nawet jeżeli po zamontowaniu będzie szczelna to ciśnienie panujące w oponie będzie migrować wewnąrz stopki powodująć separację (rozwarstwienie )
bardzo możliwe w czasie jest wyguzowanie bądz wystrzał opony
nawet jeżeli po zamontowaniu będzie szczelna to ciśnienie panujące w oponie będzie migrować wewnąrz stopki powodująć separację (rozwarstwienie )
bardzo możliwe w czasie jest wyguzowanie bądz wystrzał opony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
enduro7 taka odpowiedź mnie przekonuje żeby odpuścić. dzięki !
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Ewidentnie widać, że "fachowiec" przy montażu/demontażu uszkodził stopkę.
Jeżeli konstrukcja nie jest ruszona i teraz trzyma ciśnienie to można to uzupełnić gumą tak jak się to robi w przypadku różnego rodzaju skaz na oponie.
Zaznaczam jednak, że warunkiem jest nieuszkodzona konstrukcja(druty+płótna).
Przeważnie w każdym mieście znajdzie się zakład który to uzupełni tylko trzeba poszukać.
Jeżeli konstrukcja nie jest ruszona i teraz trzyma ciśnienie to można to uzupełnić gumą tak jak się to robi w przypadku różnego rodzaju skaz na oponie.
Zaznaczam jednak, że warunkiem jest nieuszkodzona konstrukcja(druty+płótna).
Przeważnie w każdym mieście znajdzie się zakład który to uzupełni tylko trzeba poszukać.