Post
autor: posti » 03 lis 2009, 15:53
kurde misiek ty to zawsze dramatyzujesz :D:D:D
juz wczoraj na gg mowiłem ci ze wejdą... jak u mnie do a4 weszły to nei rozumiem czemu do a6 miałyby nie wejsc :D
pet1,
to ze lubisz smigać na balonaistych oponach to twoja sprawa, nie mów tu o spawaniu felg, bo ja w a6 cały sezon letni przelatałem na kołach 19" ori rs6 z oponami 245/35/19 i felgi po całym sezonie były proste, nie wykazywały żadnych uszkodzeń, ani nawet nie było potrzeby dodatkowego wyważania, a zrobiłem na nich ok 25tys km :D:D:D
poprostu 3ba umieć jeździć i nie zachowywać sie jak baba która atakuje każda mozliwą dziurę i krawężnik, bo jej brakuje reflexu :D:D:D
a jeszcze jako ciekawostke powiemci ze np w a6 2,7T i a6 4,2 nie wejdzie na zacisk z przodu felga mniejsza niż 16", a jako jeszcze wieksza ciekawostke powiem ci ze u mnie aktualnei w a4 nie wejdzie nawet felga mniejsza niz 17" i co ty na to?
a teraz ostatnie primo: serjnie wiekszosc naszych a6 wyjeżdząła z fabryki na kołach 16" z oponami 205/55/16 i wysokość takiej opony to: 112,50mm , natomiast misiek i ja zdecydowalismy sie na koła zimowe 17" z oponami 225/50 których wysokość wynosi: 112,75mm. Wiec najpierw przelicz sobie co i jak a potem pisz takie texty jak napisałeś bo IMO 0,25mm róznicy w wysokości opony nie oznacza gięcia i spawania felg.
to tyle... troche sie rozpisałem ale dobrze sie z tym czuję :D
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...