zastosuj azot zamiast sprężonego powietrza ma dużo miejszą rozszerzalnoęć pod wpływem temp niż spręzone powietrzemwx pisze:U mnie każda wartość poniżej 2.8 skutkuje cięższym kręceniem kierownicy i nieprzyjemnie "maślanym" odczuciem przy przyspieszaniu. ASB też nie pracuje tak jak lubię.
Po dobrym rozgrzaniu gum ciśnienie rośnie do 3.2 i wtedy robi się kamień - czuć każde ziarenko piasku na asfalcie.
Opony 215/40R18 na feldze 8J?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
heh mam to samo dlatego po kilku dnaich zostanie 2.8mwx pisze:U mnie każda wartość poniżej 2.8 skutkuje cięższym kręceniem kierownicy i nieprzyjemnie "maślanym" odczuciem przy przyspieszaniu. ASB też nie pracuje tak jak lubię.
Po dobrym rozgrzaniu gum ciśnienie rośnie do 3.2 i wtedy robi się kamień - czuć każde ziarenko piasku na asfalcie.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ziomek1, przeczytaj dokladnie ten temat
Ostatnio zmieniony 09 cze 2014, 09:37 przez Schiller_Polska, łącznie zmieniany 1 raz.