Niestabilne zachowanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Niestabilne zachowanie
Witam. Panowie i Panie, nie wiedzialem w jakim temacie zalozyc tego posta wiec wybralem ten ktory wydaje mi sie najbardziej prawdopodobny. Jezdze jeszcze na zimowkach,dosc starych bo 10 letnich juz (takie mi wcisneli w tamtym roku a ja sie nie kapnalem). Problem polega na tym ze rano gdy temperatury sa jeszcze niskie i jade po drodze z delikatnymi koleinami,nawet slabo widocznymi to wozi mi autem na nich na boki, natomiast w ciagu dnia gdy juz pojezdze to mozna na tej samej drodze puscic kierownice praktycznie i nic sie nie dzieje. Czy bedzie to ewidentnie wida starych gum ktore miekna zebwzrostem temperatury i jedzie sie lepiej czy predzej zawiecha bedzie kulala?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
jak dla mnie to typowy FLATSPOT odkształcanie się opon po nocnym postoju
zjawisko jak najbardziej normalne
co do tej twardości starych opon to większość wyolbrzymia to zjawisko
proponuje poczytać w google starzenie polimerów to zrozumiecie o co w tym chodzi
i nie wymagajcie od kapcia 4-5 mm pełnej przyczepności
zjawisko jak najbardziej normalne
co do tej twardości starych opon to większość wyolbrzymia to zjawisko
proponuje poczytać w google starzenie polimerów to zrozumiecie o co w tym chodzi
i nie wymagajcie od kapcia 4-5 mm pełnej przyczepności
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
objaw i przyczyna oraz skutek ten sam
tylko jeden zniknie a ten po wyhamowaniu nie
nie musi być noc w niektórych modelach UHP wystarczy żę opona ostygnie pod obciążeniem i po ruszeniu objawia się to zjawisko .ma to związek z zastosowanymi materiałami do produkcji opon
tzw pamięć kształtu
zjawisko krótkotrwałe nie jest niebezpieczne
reklamacji na to nie uwzględnią
objawia się delikatnym drganiem nadwozia lub bujaniem na boki
tylko jeden zniknie a ten po wyhamowaniu nie
nie musi być noc w niektórych modelach UHP wystarczy żę opona ostygnie pod obciążeniem i po ruszeniu objawia się to zjawisko .ma to związek z zastosowanymi materiałami do produkcji opon
tzw pamięć kształtu
zjawisko krótkotrwałe nie jest niebezpieczne
reklamacji na to nie uwzględnią
objawia się delikatnym drganiem nadwozia lub bujaniem na boki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Dzieki Panowie za wszystkie odpowiedzi, szczegolnie kolega enduro7 ktory zawsze duza wiedza sie dzieli. Dzieki wielkie.
[ Dodano: 2016-06-11, 02:50 ]
Okazalo sie ze to jednak zawieszenie. Po rozpieciu zawieszenia sworznie byly mega luzne jak rowniez jedna koncowka drazka tez latala jak chciala. Po wymianie wahaczy i koncowek problem zniknal calkowicie.
[ Dodano: 2016-06-11, 02:50 ]
Okazalo sie ze to jednak zawieszenie. Po rozpieciu zawieszenia sworznie byly mega luzne jak rowniez jedna koncowka drazka tez latala jak chciala. Po wymianie wahaczy i koncowek problem zniknal calkowicie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga