[ A6 C5] Jakie felgi do a6
Witam wszystkich
Planuje kupić komplet kół do Audi A6 C5 z 2002 roku. W grę wchodzi tylko i wyłącznie rozmiar 18 cali. Powiedzcie czy do A6 jesteśmy w stanie zamontować opony 225/45r18? Mowa o felgach szerokich na 8j lub 8,5j.
Felgi z średnicą otworu centrującego 57,1 (czyli od Audi z tych lat) mają niezbyt ciekawe wzory, dlatego na oku mam wzory z nowszych Audi - niestety potrzebne będą pierścienie centrujące (chciałem się tego koniecznie wystrzec, no ale dla ładnego koła można jakoś przeboleć). Czy ktoś z forumowiczów montował do swoich C5 wzory felg z nowych Audi? Na pierwszy strzał upatrzyłem sobie te modele
1.
Piękne felgi, niestety mają rozmiar 8,5j przy ET 29 i teraz mam niezłą zagwozdkę czy takie koła mogą podejść do C5?
2.
Również bardzo ładne koła, wymiary można rzec też idealne bo 18x8j przy ET 35. Jednak są to repliki oryginałów i przyznam szczerze, że marki tych replik są rózne (WSP, Zumbo, Stuttgart itp.) a nie wiem jak z ich trwałością. Sprzedawcy niby zapewniają że felgi dają radę i w razie czego jest gwarancja.
3.
Felgi też bardzo ciekawe, ale podobnie jak poprzednio są to repliki.
Co sądzicie? Jeździ ktoś na replikach? A może ktoś próbował mierzyć fele z pozycji 1?
Pozdrawiam
Planuje kupić komplet kół do Audi A6 C5 z 2002 roku. W grę wchodzi tylko i wyłącznie rozmiar 18 cali. Powiedzcie czy do A6 jesteśmy w stanie zamontować opony 225/45r18? Mowa o felgach szerokich na 8j lub 8,5j.
Felgi z średnicą otworu centrującego 57,1 (czyli od Audi z tych lat) mają niezbyt ciekawe wzory, dlatego na oku mam wzory z nowszych Audi - niestety potrzebne będą pierścienie centrujące (chciałem się tego koniecznie wystrzec, no ale dla ładnego koła można jakoś przeboleć). Czy ktoś z forumowiczów montował do swoich C5 wzory felg z nowych Audi? Na pierwszy strzał upatrzyłem sobie te modele
1.
Piękne felgi, niestety mają rozmiar 8,5j przy ET 29 i teraz mam niezłą zagwozdkę czy takie koła mogą podejść do C5?
2.
Również bardzo ładne koła, wymiary można rzec też idealne bo 18x8j przy ET 35. Jednak są to repliki oryginałów i przyznam szczerze, że marki tych replik są rózne (WSP, Zumbo, Stuttgart itp.) a nie wiem jak z ich trwałością. Sprzedawcy niby zapewniają że felgi dają radę i w razie czego jest gwarancja.
3.
Felgi też bardzo ciekawe, ale podobnie jak poprzednio są to repliki.
Co sądzicie? Jeździ ktoś na replikach? A może ktoś próbował mierzyć fele z pozycji 1?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wiem, że 235/40 to książkowy rozmiar, ale niekoniecznie jest najlepszym wyborem Czy w A6 jest na prawdę tak mało miejsca w nadkolach, że nie podejdzie felga 8,5j z et29? Z tego co czytałem, to ludzie montują felgi i po 9 czy 9,5 cala. Jak to z tym jest. Nikt nie wozi się na felgach z nowszych audi?
Co sądzicie na temat tych replik? Bo jeśli gną się jak plastelina, to nic mi po gwarancji.
Pozdrawiam
Co sądzicie na temat tych replik? Bo jeśli gną się jak plastelina, to nic mi po gwarancji.
Pozdrawiam
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Gwarancję wsadź między bajki.
Na co ona jest? Na to że felgi się nie rozpadną podczas wyjmowania ich z pudełka?
O gwarancji na to że się nie pogną (albo o pomyśle że się nie pogną jak zjedziesz z autostrady) w ogóle zapomnij.
Na co ona jest? Na to że felgi się nie rozpadną podczas wyjmowania ich z pudełka?
O gwarancji na to że się nie pogną (albo o pomyśle że się nie pogną jak zjedziesz z autostrady) w ogóle zapomnij.
Nie wkurzaj się, ale z Twoim silnikiem szukałbym najcieńszej opony/felgi jak się da. Na szerokiej będzie tak jakbyś leniwemu osiołkowi kazał ciągnąć drugiego, martwego.FumFelos pisze:Wiem, że 235/40 to książkowy rozmiar, ale niekoniecznie jest najlepszym wyborem
Nie wkurzam się - silnik szału nie robi, ale tragedii też nie ma - w końcu A6 to nie wyścigówka
Była okazja przejąć samochód z takim silnikiem od pierwszego właściciela, to nie było nad czym się zastanawiać, bo w morzu sprowadzonych niewiadomego pochodzenia samochodów, egzemplarz z salonu, z pełną historią i słabszym silnikiem jest lepszym wyjściem.
Osobiście nie zależy mi na szerokich laciach, bo mało z nich pożytku - wole mieć mniejsze spalanie i opone 215 czy max 225. Niestety mało jest felg z szerokoscia 7-7,5 cala, a jak już są to z kosmicznym ET rzędu 50. Nie mam ochoty bawić się w jakieś dystanse, bo dla mnie to półśrodki. Dla 18stek dominującą szerokością jest 8j. Przy tej szerokości rozumiem, że max ET dla mnie to około 30-45? Nic z poza tego zakresu?
Pozdrawiam
Była okazja przejąć samochód z takim silnikiem od pierwszego właściciela, to nie było nad czym się zastanawiać, bo w morzu sprowadzonych niewiadomego pochodzenia samochodów, egzemplarz z salonu, z pełną historią i słabszym silnikiem jest lepszym wyjściem.
Osobiście nie zależy mi na szerokich laciach, bo mało z nich pożytku - wole mieć mniejsze spalanie i opone 215 czy max 225. Niestety mało jest felg z szerokoscia 7-7,5 cala, a jak już są to z kosmicznym ET rzędu 50. Nie mam ochoty bawić się w jakieś dystanse, bo dla mnie to półśrodki. Dla 18stek dominującą szerokością jest 8j. Przy tej szerokości rozumiem, że max ET dla mnie to około 30-45? Nic z poza tego zakresu?
Pozdrawiam
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Spoko, myślałem że planujesz jakieś szerokie laki, stąd moje uwagi.
Poniżej A6 z felgą 8J i ET zredukowanym do 30. Nie widać może tego zbyt dobrze, ale szerzej już być nie powinno. Koło po obniżeniu ma ujemny kąt pochylenia, więc góra koła mieści się pod błotnikiem ale dół jest już chyba lekko poza, albo na samej granicy.
[ Dodano: 2014-02-12, 16:14 ]
Mniejsze ET przy 8J nic już nie da, auto będzie wyglądało głupio.
Aha, to nie jest poszerzane nadwozie V8, zwykła A6 V6/R4.
Poniżej A6 z felgą 8J i ET zredukowanym do 30. Nie widać może tego zbyt dobrze, ale szerzej już być nie powinno. Koło po obniżeniu ma ujemny kąt pochylenia, więc góra koła mieści się pod błotnikiem ale dół jest już chyba lekko poza, albo na samej granicy.
[ Dodano: 2014-02-12, 16:14 ]
Mniejsze ET przy 8J nic już nie da, auto będzie wyglądało głupio.
Aha, to nie jest poszerzane nadwozie V8, zwykła A6 V6/R4.
- foxik33
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 03 gru 2012, 12:46
- Imię: Arek
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/Szydłowiec
Witam!
Zastanawia mnie kwestia, jaką maksymalnie szerokość felgi 18" możemy montować na auto i przy jakim ET ?
Mega wyglądają felgi z BMW X5 na C5-tkach, ale jak to upchnąć?
One to chyba tak poniżej 10" są niedostępne.
Jeśli ktoś ma jakąś taką rozpiskę jakie ET, jakie szerokości na przód i na tył to byłbym mega wdzięczny.. A i zapewne nie tylko ja
Pozdroxy
Zastanawia mnie kwestia, jaką maksymalnie szerokość felgi 18" możemy montować na auto i przy jakim ET ?
Mega wyglądają felgi z BMW X5 na C5-tkach, ale jak to upchnąć?
One to chyba tak poniżej 10" są niedostępne.
Jeśli ktoś ma jakąś taką rozpiskę jakie ET, jakie szerokości na przód i na tył to byłbym mega wdzięczny.. A i zapewne nie tylko ja
Pozdroxy
Dystansem zmieniającym rozstaw kół Felgi mają duże et, potrzebny dystans 16mm bo taki jest minimalny, potrzebny do zmiany rozstawu.
Rozmiary to:
Przód 2x 19" 9 j ET 48
Tył 2x 19" 10 j ET 45
foxik33-wiekszość zestawów ma takie parametry, że tył 10J a przód 9J i ludzie to upychają do a4b5 Tylko wtedy opona 215-225/35 a tył 225-235/35
Rozmiary to:
Przód 2x 19" 9 j ET 48
Tył 2x 19" 10 j ET 45
foxik33-wiekszość zestawów ma takie parametry, że tył 10J a przód 9J i ludzie to upychają do a4b5 Tylko wtedy opona 215-225/35 a tył 225-235/35
- foxik33
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 03 gru 2012, 12:46
- Imię: Arek
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/Szydłowiec
Dzięki za konkrety.maro88 pisze:Dystansem zmieniającym rozstaw kół Felgi mają duże et, potrzebny dystans 16mm bo taki jest minimalny, potrzebny do zmiany rozstawu.
Rozmiary to:
Przód 2x 19" 9 j ET 48
Tył 2x 19" 10 j ET 45
foxik33-wiekszość zestawów ma takie parametry, że tył 10J a przód 9J i ludzie to upychają do a4b5 Tylko wtedy opona 215-225/35 a tył 225-235/35
19" ciut dużo, ale felgi wyglądają mistrzowsko na A6..
A one czasem w 18" nie szły
Elo ludziska.
Mam okazje kupić fajne felgi już z oponami (jeszcze chwile pociągną) i tu moje pytanie czy felgi 19 do audi A6 C5 Allroad z pneumatyka to nie przesada ? czy to wszystko będzie współgrać ? (posiadam aktualnie 2.5cm dystanse do swoich 17)
oto link do felg.
Mam okazje kupić fajne felgi już z oponami (jeszcze chwile pociągną) i tu moje pytanie czy felgi 19 do audi A6 C5 Allroad z pneumatyka to nie przesada ? czy to wszystko będzie współgrać ? (posiadam aktualnie 2.5cm dystanse do swoich 17)
oto link do felg.
Kod: Zaznacz cały
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57400908&searchclickthrough=true&searchQuery=felger+19+audi&authrecall=showContactForm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga