Witam zakładam nowy temat gdyz mam problem ktory musze do jutra rozwizac
wiec spekałami opona continentala 245jakis czas temu wiec zamowiłem nowa w miedzy czasie smigałem na zimówkach auto jedzie na zimówkach jak strzała do przodu zero wibracji
na alu felgach miałem wibracje wiec zabrałem sie za temat od podszewki posprawdzalem parametry kół i co sie okazało 2 felgi sa ET35 2 felgi sa 42 a żeby było ciekawiej to byly załozone naprzemian -.- prawdopodobnie niedokszatalcony mechanik/wulkanizator tak pozakładał opony
idac dalej dzis przyszła nowa opona felgi zostały wyprostowane wywazone i zrobiłem tak ze 2 z ET 42 poszły na przód 2 z ET 35 na tył wiec tył jest szerszy w SPAM do przodu
miesiac temu kiedy wymieniałem zawiesznie robiłem tez zbierznosc chłopaki nie mogli ustalic zbierznosci jakis paramter nie siedział i autko delikatnie sciagało
teraz mysle ze to wina własnie tego ze koła były tak pomieszane zreszta miało by to sens
po załozeniu koł juz po prostowaniu i wywazaniu (w czesniej przy 100km/h czuc było wibracje) auto sciga w prawo
wiec chce jechac jeszcze raz na zbierznosc tylko teraz mam pytanie CZY JECHAC NA ZBIERZNOSC NA ZIMÓWKACH WSZYSTKIE MAJA TAKIE SAMO ET CZY JECHAC NA ALUFELGACH GDZIE TYÂŁ MA WIEKSZY ROZSTAW I WYDAJE MI SIE ZE PRZY USTAWIANIU ZBIERZNOSCI KOÂŁ WZGLEDEM SIEBIE WYJDZIE TO ÂŹLE
I JESZCZE JEDNO PYTANIE CZY JESLI ZROBIE ZBIERZNOSC NA STALÓWKACH TO CZY TA ZBIERZNOSC/GEOMETRIA BEDZIE ADEKWATNA I PRAWIDÂŁOWA DLA FELG ALUMINIOWYCH POLICZYÂŁEM SOBIE ZE OBWÓD KOÂŁA ZIMOWEGO JEST MINIEJSZY W SREDNICY O OK 5 CM
PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDÂŹ GDYZ JUTRO CHCE JECHAC NA ZBIERZNOSC I W KONCU DOPROWADZIC UKÂŁAD JEZDNY DO STANU IDEALNEGO
POZDRAWIAM
[ A6 C5] geometria zbierznosc a ET
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
[ A6 C5] geometria zbierznosc a ET
Ostatnio zmieniony 12 gru 2013, 18:28 przez raftor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
zasadniczo jesli szpece mają dobry sprzęt to nie ma żadnego problemu abyś teraz ustawial na alusach. zasadniczo kompy do geometri mają kalkulator średnicy zamontowanego koła i przykładowo watrośc na 16 nieznacznie się zmieni w SPAM do 18 wszystko to mieści się w polu tolerancji. także jeśli już masz prawidłowo pomontowane offsetami na osi to nie ma żadnego bólu. Dodam że są auta np, BMW które fabrycznie mają różnice w et między p. a t.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
dzieki kolego byłem u nich i mowili zeby przyjechac na stalówkach wszystkie równe zeby były ustawie tak i zobacze mam nadzieje ze bedzie ok bo juz mam dosyc tematu tych koł , ale z drógiej strony chce miec to zrobione porzadnieszczerba2 pisze:zasadniczo jesli szpece mają dobry sprzęt to nie ma żadnego problemu abyś teraz ustawial na alusach. zasadniczo kompy do geometri mają kalkulator średnicy zamontowanego koła i przykładowo watrośc na 16 nieznacznie się zmieni w SPAM do 18 wszystko to mieści się w polu tolerancji. także jeśli już masz prawidłowo pomontowane offsetami na osi to nie ma żadnego bólu. Dodam że są auta np, BMW które fabrycznie mają różnice w et między p. a t.
przet maja dobry wszystko na kompie robia poźniej sa pomiary wydrukowane
a wole pojechac na stalkach zeby osie patrzyły równo wzgledem siebie bo pewnie nie beda umieli ustawic tak jak wspomniałes kolego
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
to moźna stwierdzić źe majÂĄ lichy sprzęt /wiedze ,no ale nie widze to milcze bo znowu na mnie szacownę grono naskoczy. A więc tak ogólnie na alu lepiej wykonany zostaje pomiar kompensacji bicia koła tzw masywny rant.. Sam ofset ośki teź ma mały wplyw na wartość zb.pozdro.
jak odwiedzasz świętokrzyskie to zapraszam do siebie na pomiar zawiasu. Ps dobry spzęt to połowa sukcesu na laserówke mucha nasra i po zawodach $

Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
no kolego jednak zrezygnowałem z ich uslug dzis mam sie umowic do jakiegos speca co robi tylko w geometri itp podobno ustawia ze mucha nie siada plus doswiadcenie z salonu toyoty, zobaczymy jak ustawi auto sciaga szczegolnie na koleinach lub dziurach , koles powiedział tez ze nie ma problemu z powodu szerszej tylniej osi o 4 cmszczerba2 pisze:to moźna stwierdzić źe majÂĄ lichy sprzęt /wiedze ,no ale nie widze to milcze bo znowu na mnie szacownę grono naskoczy. A więc tak ogólnie na alu lepiej wykonany zostaje pomiar kompensacji bicia koła tzw masywny rant.. Sam ofset ośki teź ma mały wplyw na wartość zb.pozdro.jak odwiedzasz świętokrzyskie to zapraszam do siebie na pomiar zawiasu. Ps dobry spzęt to połowa sukcesu na laserówke mucha nasra i po zawodach $
a tak po za wszystkim super to wyglada jak tył jest taki szeroki :D taki masywny