No to jak dla mnie se możesz zapodać nawet ze stara jak ci wejdą W DE wbijaja ci rozmiarowke po sprawdzeniu czy jest zgodna z homologacją czyli jak masz dopuszczone 16-18" a chcesz mieć 20" to po to idziesz legalizować lecz średnica jest taka jak trzeba i nie widziałem by komus zalegalizowali koła o innej wyraźnie srednicy.
Za małego koła i za dużego raczej nie zalegalizują. A jak bedzie wyglądało auto na za małym kole?? jak pół dupy zza krzaka za duże bedzie ocierać.
245/40/18 vs 235/45/18 wymiana
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
a dlatego żę każdy samochód ma śćisle wyliczony środek ciężkości a to po to by było stabilnie by nie zanudzać nie wspomne o nastawach zawiasu bo i tak nie zrozumieszCin pisze:A dlaczego ma byc taka jak zaleca producent ?
To dlaczego mozemy sobie VCDS zmienic prawie na wiekszosc rozmiarów opon.
Jest to zalecana opona tak samo jak olej silnikowy.
Inaczej nikt by przeglądów nie podbił. A jakos w Niemczech czy szwajcarii nie ma z tym problemu.
a ty chcesz przesunąć ten środek do góry -głupi pomysł który najczęściej kończy się rolką
nie pisz bzdur o tuv w de lub szwajcari bo można zmienić rozmiar opon ale w pewnym zakresie
ale jak kupuje się u turka bo tanio to można też spotkać i takie rodzynki
chcesz większe koła kup q7