Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

ABS I ESP

Wszystko co dotyczy ogólnie układów elektrycznych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

ABS I ESP

Post autor: rob78 » 01 kwie 2013, 13:15

Witam. Potrzebuję pomocy mam taki problem, swieca dwie kontrolki ABS I ESP a na glownym wyswietlaczu pulsuje wykrzycznik. Dodam mialem wymieniana czesc w kierownicy z powodu poduszki bo swiecila, poduszka zgasla ale zapalily sie wlasnie te dwie inne. Co jest grane moze ktos pomoc?.

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 01 kwie 2013, 13:43

Wypadało by przeskanować auto i podać błędy, które występują. Problemów może być wiele, np. włącznik świateł hamowania, czujnik ABS.

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 01 kwie 2013, 13:57

Podpinali pod kompa i dali do zrozumienia ze mam zostawic auto na dzien i poszukaja czy to normalne. Wydaje mi sie ze powinni wiedziec co jest grane komputer powinien pokaxac bledy.

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 01 kwie 2013, 14:03

Dowiedz się jakie są błędy, bez tego nic konkretnego nie można powiedzieć.

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 01 kwie 2013, 14:06

Dobra jest narazie dzieki.

ayo007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:19
Lokalizacja: Śląsk/Beskidy

Post autor: ayo007 » 01 kwie 2013, 14:07

prawdopodobnie zmienione położenie taśmy kierownicy, potrzebne ponowne zakodowanie ABS, należy przede wszystkim sprawdzić błędy na kanale O3..mam nadzieję, że nie jest ustawiona na max w prawo lub w lewo, bo przez tym może być już dawno zniszczona..
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2013, 14:10 przez ayo007, łącznie zmieniany 1 raz.

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 01 kwie 2013, 14:09

Jeszcze jedno pytanko jest mozliwosc zakupu programu do resetowania bledow?

[ Dodano: 2013-04-01, 14:11 ]
A mozliwe jest zerwanie tasmy?

ayo007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:19
Lokalizacja: Śląsk/Beskidy

Post autor: ayo007 » 01 kwie 2013, 14:11

..program, to pryszcz, musisz mieć jeszcze kabel diagnostyczny

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 01 kwie 2013, 14:12

z tym kablem to duzy problem?

ayo007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:19
Lokalizacja: Śląsk/Beskidy

Post autor: ayo007 » 01 kwie 2013, 14:13

..pewnie, że tak, jeśli naprawy dokonywała osoba niewiedząca, że takie coś istnieje, to jest możliwość, że będzie przekręcona max w prawo lub w lewo, a Ty podczas kręcenia kierownicą po prostu ją zniszczysz..

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 01 kwie 2013, 14:14

Wlasnie caly ten panel gdzie znajduje sie tasma jest wymieniony wiec poduszka zgasla ale zapalily sie ABS I ESP..

ayo007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:19
Lokalizacja: Śląsk/Beskidy

Post autor: ayo007 » 01 kwie 2013, 14:15

..niebieski kabelek diagnstyczny za 30 zł plus VAG w wersji 3.XX lub 4.XX albo VCDS...do tego komputer najlepiej laptop z systemem XP i możesz to wstępnie ogarnąć..

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 01 kwie 2013, 14:18

,jak to jest z czesciami ze szrotu trzeba adoptowac i jak to sie robi. Mechanik powinien wiedziec!

ayo007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:19
Lokalizacja: Śląsk/Beskidy

Post autor: ayo007 » 01 kwie 2013, 14:19

no więc to jest problem o którym Ci napisałem, musisz zakodować ABS, jest z tym trochę roboty, ale jest to do ogarnięcia, na koniec trzeba przeprowadzić jazdę testową i wszystko powinno działaś. Jeśli taśma była zmieniana to na 100% potrzeba przeprowadzić kodowanie ABS i ESP. Potrzebny jest tylko i wyłącznie poprawny kod, bo inaczej sterownik go nie przyjmie i z powrotem ustawi się na 00000..

[ Dodano: 2013-04-01, 14:22 ]
..masz rację ale tutaj potrzebna jest odpowiednia wiedza, której mechanik może nie mieć na temat Twojego auta, albo mu się nie chce, albo to zrobił błędnie i teraz sterownik powrócił do kodu 00000..
A trzeba znać rodzaj zacisków hamulcowych, rozmiar felg, rodzaj silnika, skrzyni biegów i to chyba wszystko..

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 01 kwie 2013, 14:52

A wiesz jakie maja byc kody?
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2013, 15:14 przez rob78, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga