Witam!
Przestało mi działać złącze V12 (zapalniczka) w podłokietniku- używam go do ładowania telefonu.
Złącze/zapalniczka z przodu (pod konsolą) w popielniczce - działa.
Złącze/zapalniczka w tunelu- tylny rząd siedzeń - działa.
Sprawdzałem listwę bezpieczników B (czerwona) w bagażniku bezpieczniki Nr 3 oraz 4 (20A) wszystko OK
Jakieś pomysły który to jest bezpiecznik?
Nie chciałbym przegrzebać wszystkich bezpieczników.
P.S.
Ładowarka działa w 100% w innych zapalniczkach i autach
zapalniczka w podłokietniku nie działa
zapalniczka w podłokietniku nie działa
Pozdrawiam
Przemek
Przemek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Oprócz tych dwóch bezpieczników nie ma innych odpowiedzialnych za zapalniczki i gniazda 12V. Teoretycznie jest jeszcze przekaźnik J807, ale wtedy nie miałbyś napięcia w żadnej zapalniczce/gnieździe. W razie czego znajduje się on się też w tym samym miejscu co te bezpieczniki i jest on w lewym górnym roku tego wspornika.
Mając miernik można byłoby sprawdzić czego brakuje: napięcia czy masy.
Mając miernik można byłoby sprawdzić czego brakuje: napięcia czy masy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nie dokładałeś czegoś niedawno? Może uszkodziłeś wiązkę
. Podświetlenie tej zapalniczki działa? Jeśli tak, to znaczy, że problem nie leży w masie, ponieważ jest ona wspólna dla zasilania i podświetlenia. Trzeba byłoby sprawdzić przejście między bezpiecznikiem nr 4 a plusem w gnieździe np. w bagażniku, bo bliżej
.


- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 816
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2022
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Kolega pephone pisze, że nie działa mu ładowarka, ale nie sprawdzał czy jest napięcie w tych gniazdach. Podejrzewam, że problem jest banalnie prosty - za mocno wciśnięta blaszka plusa. Miałem tak w C6, gdy używałem różnych zasilaczy i jedne miały dłuższy bolec, a inne krótszy. Wystarczy odgiąć tą blaszkę do przodu kawałkiem drutu i jest OK - radzę wyjąć wcześniej bezpiecznik bo zwarcie pewne.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7
Brak podświetlenia zapalniczki z przodu i z tyłu.mat1324 pisze:Nie dokładałeś czegoś niedawno? Może uszkodziłeś wiązkę. Podświetlenie tej zapalniczki działa? Jeśli tak, to znaczy, że problem nie leży w masie, ponieważ jest ona wspólna dla zasilania i podświetlenia. Trzeba byłoby sprawdzić przejście między bezpiecznikiem nr 4 a plusem w gnieździe np. w bagażniku, bo bliżej
.
Nic nie dokładałem w aucie.
Pozdrawiam
Przemek
Przemek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W takim razie masz problem z masą w tych gniazdach. Spróbuj wsadzić jedną sondę miernika do środka gniazda (nie dotykaj ścianek), a drugą dotknij ujemnego bieguna na akumulatorze. Jeśli pokaże 12V, to jest to potwierdzenie, że gdzieś uciekła masa, która jest wspólna. Osobne są zasilania gniazda i podświetlenia.
Panowie wstyd i żenada - tylko to mi przychodzi na myśl.
Okazało się że stara ładowarka się prawdopodobnie spaliła.
Nowa źle pasowała do gniazd zapalniczek (podłokietnik i bagażnik). Wystarczyło obkręcić i w odpowiedniej pozycji docisnąć do końca.
Wszystkie bezpieczniki OK, wszystkie przekaźniki OK, zasilanie, masa itp.
no wstydu się najadłem jak nie wiem co hehehe
człowiek uczy się przez całe życie i głupim umiera
Okazało się że stara ładowarka się prawdopodobnie spaliła.
Nowa źle pasowała do gniazd zapalniczek (podłokietnik i bagażnik). Wystarczyło obkręcić i w odpowiedniej pozycji docisnąć do końca.

Wszystkie bezpieczniki OK, wszystkie przekaźniki OK, zasilanie, masa itp.
no wstydu się najadłem jak nie wiem co hehehe
człowiek uczy się przez całe życie i głupim umiera

Pozdrawiam
Przemek
Przemek