
Pomoc w doposażeniu
Pomoc w doposażeniu
Witam. Potrzebuje pomocy w doposażeniu mojej audi c7 z 2015 roku. Kupiłem rozbitą i jako że i tak muszę kupić czesci więc pomyślałem o doposażeniu. Chodzi o Head up, aktywne tłumiki, czujniki martwego pola w lusterkach , światła matrix przod i tył wraz z kamera na szybie. Wszystkie potrzebne graty już mam łącznie z kompletna instalacja z samochodu który to wszystko posiadał. Mechanicznie radzę sobie bardzo dobrze niestety jeśli chodzi o elektryke to jest tragedia
szukam osoby która pomogła by mi ( wręcz poprowadziła za reke) w zrobieniu instalacji, później jak samochód będzie poskladany pojadę do jakiegoś magika który mi to wszystkopo programuje. Oczywiście osobie która poświęci swój cenny czas zapłacę. Chodzi mi o pomoc mailową. Pozdrawiam

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 17 cze 2015, 07:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LIMANOWA
Kolego, ciężko będzie wytlumaczyc wyszstko przez @. Część twoich nowych modów jest naprawdę skomplikowana!
WYKONANE MODY:
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS
13) Wymiana oświetlenia wewnętrznego, na pełen LED
PLANY
1) PNEUMATYKA
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS
13) Wymiana oświetlenia wewnętrznego, na pełen LED
PLANY
1) PNEUMATYKA
To mnie trochę zmartwiles
nie za bardzo wiem co robić, chciałem na dniach zmieniać konsolę bo mam wystrzelonej ale teraz nie wiem czy ma to sens jak zaprowadze kogoś na doposażenie i pewnie wszystko będzie rozbieranie raz jeszcze, to samo z kurtynami zdałem podsufitke, chciałem założyć ale myślę o tym że pewnie do kamery kable trzeba będzie pociągnąć.
[ Dodano: 2019-05-09, 15:28 ]
To może inaczej, może znalazł by się ktoś kto poradzil by mi co złożyć A co nie składać bo i tak trzeba będzie grzebać A jak już się uporem z mechanika i blacharka zapakowal bym samochod na laweta i udał się do tej osoby na montaz końcowy razem z elektryka oraz kodowanie, jestem z okolic szczecin-koszalin ale nie jest to aż tak istotne zawsze można podjechać trochę dalej

[ Dodano: 2019-05-09, 15:28 ]
To może inaczej, może znalazł by się ktoś kto poradzil by mi co złożyć A co nie składać bo i tak trzeba będzie grzebać A jak już się uporem z mechanika i blacharka zapakowal bym samochod na laweta i udał się do tej osoby na montaz końcowy razem z elektryka oraz kodowanie, jestem z okolic szczecin-koszalin ale nie jest to aż tak istotne zawsze można podjechać trochę dalej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 17 cze 2015, 07:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LIMANOWA
Powiem Ci tak, to co wymieniles co chcesz dołożyć to prawie tydzień roboty, jedyny plus to że masz wszystko rozbebeszone. Ale i tak trzeba cały przód zwalić między innymi do night vision acc webasto Matrix... Jednym słowem kupa roboty i kabelkologi....
WYKONANE MODY:
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS
13) Wymiana oświetlenia wewnętrznego, na pełen LED
PLANY
1) PNEUMATYKA
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS
13) Wymiana oświetlenia wewnętrznego, na pełen LED
PLANY
1) PNEUMATYKA
No ale jesli masz kompletne wiązki nie cięte to co za filozofia z elektryką? Ja też miałem kompletne wiązki i ogarnąłem to bez problemu. ACC, HUD, nigt vision ,Actiw lane asisst. Kodowanie robiłem w navitechnik. Wybitnie ogarnięty gość wszystko jest w stanie dołożyć i zakodować...
adrian87 pisze:To mnie trochę zmartwilesnie za bardzo wiem co robić, chciałem na dniach zmieniać konsolę bo mam wystrzelonej ale teraz nie wiem czy ma to sens jak zaprowadze kogoś na doposażenie i pewnie wszystko będzie rozbieranie raz jeszcze, to samo z kurtynami zdałem podsufitke, chciałem założyć ale myślę o tym że pewnie do kamery kable trzeba będzie pociągnąć.
[ Dodano: 2019-05-09, 15:28 ]
To może inaczej, może znalazł by się ktoś kto poradzil by mi co złożyć A co nie składać bo i tak trzeba będzie grzebać A jak już się uporem z mechanika i blacharka zapakowal bym samochod na laweta i udał się do tej osoby na montaz końcowy razem z elektryka oraz kodowanie, jestem z okolic szczecin-koszalin ale nie jest to aż tak istotne zawsze można podjechać trochę dalej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 17 gru 2017, 17:25
- Lokalizacja: Cała Polska - Warszawa
nie traktuj tego jako krytyke, ale to co wymieniłeś - to:
- nie jest specjalnie skomplikowane - dla osoby, która się tym zajmuje
- jest skomplikowane pod względem pochodzenia części (prawie każda część posiada aktywną ochronę komponentu - a jeszcze mniej "magików" posiada możliwość jej zdjęcia poza ASO).
- samo zdjęcie komponentu w ASO wiąże się z tym, że musi być z tymi modułami już pełna komunikacja (a więc kompletna i sprawna wiązka).
Na Twoim miejscu (jeśli naprawdę chcesz to robić samemu) - to daj sobie spokój z wiązką z innego samochodu (możesz sobie zostawic na wzór) - ale zacznij od
1. ELSY - w której masz wszystkie schematy wszystkich komponentów.
2. Naucz się korzystać z ELSA i ETKA. Musisz wiedzieć, że nawet jeśli będzie Ci się wydawało, że przewody są prawidłowo zrobione - to moduły w Twoim aktualnym samochodzie będą wymagały wymiany na inne - np. licznik - jeśli chcesz dołożyć ACC czy NV.
3. Nowe kable muszą być solidnie poprowadzone - piny, wtyczki, lutowania w odpowiednich miejscach itd. Ponadto - przy przetykaniu kabli z kabiny do silnika - musisz wiedzieć jak to zrobić dobrze aby Ci woda nie ciekła potem na nogi..
4. Znajdź kogoś kto się naprawdę profesjonalnie tematem zajmuje - i zostaw mu samochód na 2-3 tygodnie. Gwarantuje, że przy takiej przeróbce wyjdzie mnóstwo drobiazgów, które wydłużą czas o kilka dni..
- nie jest specjalnie skomplikowane - dla osoby, która się tym zajmuje
- jest skomplikowane pod względem pochodzenia części (prawie każda część posiada aktywną ochronę komponentu - a jeszcze mniej "magików" posiada możliwość jej zdjęcia poza ASO).
- samo zdjęcie komponentu w ASO wiąże się z tym, że musi być z tymi modułami już pełna komunikacja (a więc kompletna i sprawna wiązka).
Na Twoim miejscu (jeśli naprawdę chcesz to robić samemu) - to daj sobie spokój z wiązką z innego samochodu (możesz sobie zostawic na wzór) - ale zacznij od
1. ELSY - w której masz wszystkie schematy wszystkich komponentów.
2. Naucz się korzystać z ELSA i ETKA. Musisz wiedzieć, że nawet jeśli będzie Ci się wydawało, że przewody są prawidłowo zrobione - to moduły w Twoim aktualnym samochodzie będą wymagały wymiany na inne - np. licznik - jeśli chcesz dołożyć ACC czy NV.
3. Nowe kable muszą być solidnie poprowadzone - piny, wtyczki, lutowania w odpowiednich miejscach itd. Ponadto - przy przetykaniu kabli z kabiny do silnika - musisz wiedzieć jak to zrobić dobrze aby Ci woda nie ciekła potem na nogi..
4. Znajdź kogoś kto się naprawdę profesjonalnie tematem zajmuje - i zostaw mu samochód na 2-3 tygodnie. Gwarantuje, że przy takiej przeróbce wyjdzie mnóstwo drobiazgów, które wydłużą czas o kilka dni..
Podstawa to wszystkie części legalne... Ja takie miałem. Np. Night vision. prosty kabel zakończony wtyczkami od kamery do sterownika. Nie sposób się pomylić. Zasilanie czerwony, Masa czarny. Plus dwa Cany. High lov. Cany gdzie wpiąć w magistralę to już musisz się dowiedzieć plus dwa kabelki do zegarów. ja miałem schemat. Kodowanie czarna magia dałem auto do fachowca.adrian87 pisze:Tetek A powiedz jak to wyglądało, patrzyles po instalacji tej która miałeś na czesci gdzie od danej wtyczki ida kable, odcinales i przenosiles do siebie tak?
[ Dodano: 2019-06-21, 20:52 ]
Ja założyłem oryginalne wiązki nie cięte i wszystko lata ja trzeba. Panowie którzy mi to kodowali powiedzieli że bardzo dobrze zrobiłem zwłaszcza jeśli chodzi o kabel do Nightvision i kabel od kamery w szybie do sterownika obróbki obrazu. Można dostać gotowe takie wiązki nowe made in china i podobno kiepsko to lata zwłaszcza przy nightvision. Kiepska jakość obrazu na zegarach.stachmen pisze:nie traktuj tego jako krytyke, ale to co wymieniłeś - to:
- nie jest specjalnie skomplikowane - dla osoby, która się tym zajmuje
- jest skomplikowane pod względem pochodzenia części (prawie każda część posiada aktywną ochronę komponentu - a jeszcze mniej "magików" posiada możliwość jej zdjęcia poza ASO).
- samo zdjęcie komponentu w ASO wiąże się z tym, że musi być z tymi modułami już pełna komunikacja (a więc kompletna i sprawna wiązka).
Na Twoim miejscu (jeśli naprawdę chcesz to robić samemu) - to daj sobie spokój z wiązką z innego samochodu (możesz sobie zostawic na wzór) - ale zacznij od
1. ELSY - w której masz wszystkie schematy wszystkich komponentów.
2. Naucz się korzystać z ELSA i ETKA. Musisz wiedzieć, że nawet jeśli będzie Ci się wydawało, że przewody są prawidłowo zrobione - to moduły w Twoim aktualnym samochodzie będą wymagały wymiany na inne - np. licznik - jeśli chcesz dołożyć ACC czy NV.
3. Nowe kable muszą być solidnie poprowadzone - piny, wtyczki, lutowania w odpowiednich miejscach itd. Ponadto - przy przetykaniu kabli z kabiny do silnika - musisz wiedzieć jak to zrobić dobrze aby Ci woda nie ciekła potem na nogi..
4. Znajdź kogoś kto się naprawdę profesjonalnie tematem zajmuje - i zostaw mu samochód na 2-3 tygodnie. Gwarantuje, że przy takiej przeróbce wyjdzie mnóstwo drobiazgów, które wydłużą czas o kilka dni..