nieswiecąca żaróaka stop w klapie (sedan 2011)
nieswiecąca żaróaka stop w klapie (sedan 2011)
Koledzy od tygodnia nie działa mi żąrówka ,,stopu'' w klapie (prawa strona) w moim a6 c7 sedan przedlifi . Pokazuje komunikat (żarówka stop prawa strona) . Kierunkowskazy działają ,przeciwmgileny i swiatła zwykłe działa tylko nie stop. Czy jest tam zarówka do wymiany ? czy led poszedł się j...ć ?
Re: nieswiecąca żaróaka stop w klapie (sedan 2011)
koledzy jednak lampa nie działa .. czy ktos mógłby mi podać nr lampy prawej w klape sedan przedlift (lampa led) ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 kwie 2021, 15:11
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kłodzko
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0TDi CLAA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: nieswiecąca żaróaka stop w klapie (sedan 2011)
Ten system jest z góry skazany na porażkę.
Nawet jak kupisz nową lampę, a jej nie zabezpieczysz to znowu będzie to samo za jakiś czas.
Da się naprawić starą lampę poprzez jej rozcinanie i ponowne klejenie.
Układy są zalane, często zaśniedziałe i trzeba wymieniać diody. Diody kosztują grosze - 1-2zł sztuka w TME, ale nikt z przypadku tej lampy nie rozpruje niestety.
Jestem właśnie w trakcie takiej naprawy u siebie, ale kupiłem do tego używaną uszkodzoną lampę.
Korzystałem z doświadczenia tego gościa. Tam idealnie widać jak wygląda układ i jaki syf się w nim robi od wilgoci.
https://www.youtube.com/watch?v=x52awyIajz4
Jako ciekawostkę porażki konstrukcyjnej mogę powiedzieć, że producent diod nie dość, że wrzuca do paczek pochłaniacze wilgoci to jeszcze wrzuca wskaźnik wilgoci - to tylko pokazuje jak wrażliwe są to elementy które Audi zrobiło niezabezpieczone.
Do postojowych i do stopu są minimalnie inne diody.
Jedne to PLCC-2 drugie PLCC-4.
Najlepiej w granicach 2000-2500mcd.
Ja założyłem 1500mcd i na lampie nie widać różnicy, ale jest ciut jaśniejsza od oryginałów.
Przykład PLCC-2
https://www.tme.eu/pl/details/vlms334aa ... we/vishay/
PLCC-4
https://www.tme.eu/pl/details/osr7cas3c ... ptosupply/
Nawet jak kupisz nową lampę, a jej nie zabezpieczysz to znowu będzie to samo za jakiś czas.
Da się naprawić starą lampę poprzez jej rozcinanie i ponowne klejenie.
Układy są zalane, często zaśniedziałe i trzeba wymieniać diody. Diody kosztują grosze - 1-2zł sztuka w TME, ale nikt z przypadku tej lampy nie rozpruje niestety.
Jestem właśnie w trakcie takiej naprawy u siebie, ale kupiłem do tego używaną uszkodzoną lampę.
Korzystałem z doświadczenia tego gościa. Tam idealnie widać jak wygląda układ i jaki syf się w nim robi od wilgoci.
https://www.youtube.com/watch?v=x52awyIajz4
Jako ciekawostkę porażki konstrukcyjnej mogę powiedzieć, że producent diod nie dość, że wrzuca do paczek pochłaniacze wilgoci to jeszcze wrzuca wskaźnik wilgoci - to tylko pokazuje jak wrażliwe są to elementy które Audi zrobiło niezabezpieczone.
Do postojowych i do stopu są minimalnie inne diody.
Jedne to PLCC-2 drugie PLCC-4.
Najlepiej w granicach 2000-2500mcd.
Ja założyłem 1500mcd i na lampie nie widać różnicy, ale jest ciut jaśniejsza od oryginałów.
Przykład PLCC-2
https://www.tme.eu/pl/details/vlms334aa ... we/vishay/
PLCC-4
https://www.tme.eu/pl/details/osr7cas3c ... ptosupply/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 kwie 2021, 15:11
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: nieswiecąca żaróaka stop w klapie (sedan 2011)
U mnie z tyłu jest cały pasek LED, nie pojedyncze LED-y. Zastanawiam się czy kupić nowy zamiennik czy rozebrać i dać komuś do robotyEdddisz pisze: ↑20 sty 2023, 17:22Ten system jest z góry skazany na porażkę.
Nawet jak kupisz nową lampę, a jej nie zabezpieczysz to znowu będzie to samo za jakiś czas.
Da się naprawić starą lampę poprzez jej rozcinanie i ponowne klejenie.
Układy są zalane, często zaśniedziałe i trzeba wymieniać diody. Diody kosztują grosze - 1-2zł sztuka w TME, ale nikt z przypadku tej lampy nie rozpruje niestety.
Jestem właśnie w trakcie takiej naprawy u siebie, ale kupiłem do tego używaną uszkodzoną lampę.
Korzystałem z doświadczenia tego gościa. Tam idealnie widać jak wygląda układ i jaki syf się w nim robi od wilgoci.
https://www.youtube.com/watch?v=x52awyIajz4
Jako ciekawostkę porażki konstrukcyjnej mogę powiedzieć, że producent diod nie dość, że wrzuca do paczek pochłaniacze wilgoci to jeszcze wrzuca wskaźnik wilgoci - to tylko pokazuje jak wrażliwe są to elementy które Audi zrobiło niezabezpieczone.
Do postojowych i do stopu są minimalnie inne diody.
Jedne to PLCC-2 drugie PLCC-4.
Najlepiej w granicach 2000-2500mcd.
Ja założyłem 1500mcd i na lampie nie widać różnicy, ale jest ciut jaśniejsza od oryginałów.
Przykład PLCC-2
https://www.tme.eu/pl/details/vlms334aa ... we/vishay/
PLCC-4
https://www.tme.eu/pl/details/osr7cas3c ... ptosupply/
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0TDi CLAA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: nieswiecąca żaróaka stop w klapie (sedan 2011)
Nie znam się, ale pasek led z czego się składa? Raczej z pojedynczych diod smd led.elegance44 pisze: ↑20 sty 2023, 18:45U mnie z tyłu jest cały pasek LED, nie pojedyncze LED-y. Zastanawiam się czy kupić nowy zamiennik czy rozebrać i dać komuś do robotyEdddisz pisze: ↑20 sty 2023, 17:22Ten system jest z góry skazany na porażkę.
Nawet jak kupisz nową lampę, a jej nie zabezpieczysz to znowu będzie to samo za jakiś czas.
Da się naprawić starą lampę poprzez jej rozcinanie i ponowne klejenie.
Układy są zalane, często zaśniedziałe i trzeba wymieniać diody. Diody kosztują grosze - 1-2zł sztuka w TME, ale nikt z przypadku tej lampy nie rozpruje niestety.
Jestem właśnie w trakcie takiej naprawy u siebie, ale kupiłem do tego używaną uszkodzoną lampę.
Korzystałem z doświadczenia tego gościa. Tam idealnie widać jak wygląda układ i jaki syf się w nim robi od wilgoci.
https://www.youtube.com/watch?v=x52awyIajz4
Jako ciekawostkę porażki konstrukcyjnej mogę powiedzieć, że producent diod nie dość, że wrzuca do paczek pochłaniacze wilgoci to jeszcze wrzuca wskaźnik wilgoci - to tylko pokazuje jak wrażliwe są to elementy które Audi zrobiło niezabezpieczone.
Do postojowych i do stopu są minimalnie inne diody.
Jedne to PLCC-2 drugie PLCC-4.
Najlepiej w granicach 2000-2500mcd.
Ja założyłem 1500mcd i na lampie nie widać różnicy, ale jest ciut jaśniejsza od oryginałów.
Przykład PLCC-2
https://www.tme.eu/pl/details/vlms334aa ... we/vishay/
PLCC-4
https://www.tme.eu/pl/details/osr7cas3c ... ptosupply/
Jak nie świeci całkowicie to na pewno nie kwestia wypalonych wszystkich diod tylko zalanych/zaśniedziałych połączeń na płytkach i trzeba to poprawić.
Nie wiem kto się tego podejmuje za rozsądne pieniądze, bo jest dużo roboty z rozcinaniem i klejeniem lampy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga