Doposażenie w ACC stop & go
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 gru 2018, 18:27
- Imię: Kasper
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 349KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Piła
Doposażenie w ACC stop & go
Witam
Chciałbym doposażyć w aktywny tempomat z funkcją stop & go.
Proszę o wskazanie wszystkich rzeczy, które będą mi potrzebne.
Posiadam A6 c7 2018r, licznik analog z kolorowym wyświetlaczem w środku, zwykły tempomat
dzięki.
Chciałbym doposażyć w aktywny tempomat z funkcją stop & go.
Proszę o wskazanie wszystkich rzeczy, które będą mi potrzebne.
Posiadam A6 c7 2018r, licznik analog z kolorowym wyświetlaczem w środku, zwykły tempomat
dzięki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1124
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
- Imię: hmm?
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
- Kontakt:
Niestety, ale przy takich wycenach i z takim podejściem lepiej odpuścić sobie takie doposażanie.kasperek pisze:Top view oryginal 3600, chińczyk 1500, acc radar 600x2 , wiązka 300, manetke 300, licznik ? Abs 1000, Gateway? Nie liczę montażu , ochrony komponentu , . Po Za tym na gotowo acc 8500 allegro , top view 6500 czyli 15 koła jak chcesz gotowe pod nos
Sprawdź ile kosztują wiązki do kamer 360 stopni

Za 600zł nie kupisz legalnego radaru.
ABS może być ciężki do znalezienia.
Liczniki poliftowy pod acc będzie kosztował lekko 1500-2000zł.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 344
- Rejestracja: 17 cze 2015, 07:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LIMANOWA
dodatkowy przewód się ciągnie przy założonym soft close, bez soft close nie trzeba ciągnąc tego przewodu ani zamka wymieniać. juz montowałem 2x taki system 0 błędów. co do kosztów, to najlepiej to odłożyć w czasie i kupować graty przy dobrych ofertach, jak pamiętam to liczniki poliftowe były tańsze od przedliftoych, ale to było 1,5roku temu. bez dobrych znajomości same koszty CP + kalibracji w aso to koszt 2200 netto a i na samym końcu miałem problem z korektą licznika, ponieważ krzyczeli sobie za tą usługę 500 stów i to też dodatkowy koszt
WYKONANE MODY:
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS
13) Wymiana oświetlenia wewnętrznego, na pełen LED
PLANY
1) PNEUMATYKA
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS
13) Wymiana oświetlenia wewnętrznego, na pełen LED
PLANY
1) PNEUMATYKA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Ciekawe, bo elsa pisze wyraźnie że
kabelek od przełącznika soft close ciągnie się do tylnej klapy tylko w przypadku hybrydy...
A kabelek do ABS jest po to że jak otworzysz drzwi podczas pracującego ACC system się wyłącza.
Tym bardziej że niedawno przekładałem drzwi kierowcy w aucie które miało radary.
Kupili kompletne drzwi od auta bez radarów i musiałem przekładać wiązkę łącznie z zamkiem.
Co prawda polift ale zamek miał dodatkową wtyczkę dwupinową.
kabelek od przełącznika soft close ciągnie się do tylnej klapy tylko w przypadku hybrydy...
A kabelek do ABS jest po to że jak otworzysz drzwi podczas pracującego ACC system się wyłącza.
Tym bardziej że niedawno przekładałem drzwi kierowcy w aucie które miało radary.
Kupili kompletne drzwi od auta bez radarów i musiałem przekładać wiązkę łącznie z zamkiem.
Co prawda polift ale zamek miał dodatkową wtyczkę dwupinową.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2019, 11:01 przez carlos777, łącznie zmieniany 1 raz.