Na FIS :
Oprócz informacji o uszkodzeniu Systemu świateł adaptacyjnych, brak świateł długich .
Nie załączają się po prostu. Dodam , że posiadam reflektory xenon z regulacją wiązki światła.
No dobra skan błędów i pojawia się :
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Headlight Range Labels: 4H4-907-357-V1.clb
Control Module Part Number: 4H4 907 357 C HW: 4H4 907 357 A
Component and/or Version: ....AFS13.... H01 0020
Software Coding: 11216F33F91AEB00
Work Shop Code: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AdvanFrontSyste 005001 (AU57)
ROD: EV_AdvanFrontSyste_AU21.rod
VCID: 326CC18A65B421D12F-8066
1 Fault Found:
572427 - Stationary Cornering Lamp Right
C1084 13 [008] - Open Circuit
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 12
Reset counter: 53
Mileage: 213175 km
Date: 2018.12.04
Time: 08:25:49
Trochę szperania po sieci, różne teorie od uszkodzenia żarówki doświetlania zakrętów (H7) po uszkodzenie mechanizmu pozycjonowania.
Nie wierząc, że inżynierowie z Audi mogli wpaść na pomysł informowania mnie o awarii sytemu dodatkowo zabierając mi długie światła, zamiast po prostu wyświetlić na FIS błąd spalonej żarówki, mimo wszystko zabrałem się za sprawdzenie żarówki z prawej strony.
Sama procedura dosyć prosta, maska w górę , wyjęcie obudowy filtra:
Dostęp do samej żarówki dobry
Wyciągam żarówkę i faktycznie spalona

Szybki marsz do pobliskiego sklepu
Montaż nowej żarówki, filtr na swoje miejsce, skasowanie błędów i sukces
Brak błędów długie działają a ja zdziwiony jak młody...
pozdrawiam