A6 C7 wymiana lamp przednich na led
A6 C7 wymiana lamp przednich na led
Zamierzam zmienić lampy przednie ze zwykłych na bi xenon led. c7 ?
Rozmawiałem z warsztatami (ogłaszającymi się na all.o) ale nie wiem kogo słuchać bo co majster to inne teorie.
Słyszałem o braku regulacji wysokości ,nie oryginalnych rozpalnikach ,i wielu innych brakach.
Najciekawsza opcja jaka słyszałem to wymiana wiązki w lampie bi xenon oraz jakieś kodowanie i prawdopodobnie wszystko lata jak w oryginale. -i to wszystko za 2.8 tys
Czy ktoś zna temat lub zmieniał lampki przednie w a6 c7?
[ Dodano: 2015-10-22, 17:06 ]
ponawiam temat
czy ktoś zna temat ,na co zwrócić uwagę przy wymianie lamp ,a może ktoś poleci dobry warsztat ? w mazowieckim
Rozmawiałem z warsztatami (ogłaszającymi się na all.o) ale nie wiem kogo słuchać bo co majster to inne teorie.
Słyszałem o braku regulacji wysokości ,nie oryginalnych rozpalnikach ,i wielu innych brakach.
Najciekawsza opcja jaka słyszałem to wymiana wiązki w lampie bi xenon oraz jakieś kodowanie i prawdopodobnie wszystko lata jak w oryginale. -i to wszystko za 2.8 tys
Czy ktoś zna temat lub zmieniał lampki przednie w a6 c7?
[ Dodano: 2015-10-22, 17:06 ]
ponawiam temat
czy ktoś zna temat ,na co zwrócić uwagę przy wymianie lamp ,a może ktoś poleci dobry warsztat ? w mazowieckim
Wiem tylko ze nie jest to prosta sprawa ze przezucisz i smiga tam sa czujniki do samopoziomowania w zaleznosci od ustawienia auta itp. Ktorych tez nie masz.Same lampy to pikus i sam bys je zamienil tylko zeby bylojak w ori to potrzeba fachowca ktory ci to wszystko dobrze podlaczy ale i wyreguluje ustawi i da ci gwarancje a nie ze ty bedziez slepil innych na drodze bo mietek w garazu ci to przezucil i nie wiedzial jak to dziala. Popytaj dobrze tych gosci co przy tym majstruja czy daja gwarancje i czy bedzie wszystko jak w ori.. np przygaszanie ledow .Zebys nie mial potem lipy. Z 2 str nie wiem czy jest to oplacalny wydatek choc nie o tym tutaj....i nie o to bylo pytt
Witam. tez chcialbym wyminic swiatla ale ze zwyklych (bez soczewki) na takie co maja soczewke (ale ni xenony). czy jestescie w stanie powiedziec czy to jest plug and play czy trzeba cos jeszcze kodowac? Slyszalem ze te ze wzgledu na inne swiatla do jazdy dziennej moje maja 10 pinowa wtyczke a te z soczewka maja z 12 pinowa.
Moze ktos podpowiedziec co I jak trzeba kupic I zrobic aby bylo I dzilalalo jak nalezy.
Dzieki za jakakolwiek pomoc.
Moze ktos podpowiedziec co I jak trzeba kupic I zrobic aby bylo I dzilalalo jak nalezy.
Dzieki za jakakolwiek pomoc.
Jest ta sama historia co w A4 którą mam, znajomy zmieniał ze zwykłych na led z xenonem (takie mam ja) są dwie opcje:
1. masz bixenony regulowane niby pokrętłem a dodaje się moduł który robi dół góra aby przeszedł przegląd
2. robi się to porządnie i trzeba zamontować 3 czujniki w nadkolach które poziomują te światła
Generalnie NIKT nie robi opcji drugiej, bo wychodzi bardzo drogo w warsztacie, na allegro 90% ofert to właśnie opcja 1.
1. masz bixenony regulowane niby pokrętłem a dodaje się moduł który robi dół góra aby przeszedł przegląd
2. robi się to porządnie i trzeba zamontować 3 czujniki w nadkolach które poziomują te światła
Generalnie NIKT nie robi opcji drugiej, bo wychodzi bardzo drogo w warsztacie, na allegro 90% ofert to właśnie opcja 1.
Pomoc w sprawie zmiany ustawień świateł dzienych A6 C7 lift
Witam serdecznie,
Jestem na tym forum nowy i jestem też świeżym posiadaczem A6 C7 z 2016r, sprowadzonego ze Szwecji. Uczę się swojego auta i mam podstawowe doświadczenie z programowaniem w VCDS-ie na bazie Passata B7. Mam prośbę o pomoc w sprawie zmiany ustawień świateł dziennych, bo obecne ustawienia mnie denerwują. Mianowicie przy włączniku świateł na pozycji 0 i włączeniu zapłonu zapalają się przednie światła do jazdy dziennej LED i tak samo tylnie pozycje. Nie widać też możliwości wyłączenia świateł dziennych na ekranie MMI. Wiem że tylnie pozycje zapalają się łącznie z przednimi z powodu ustawienia dla Skandynawii. Denerwują mnie te ustawienia dlatego że przy prostych czynnościach np. programowaniu
poprzez VCDS i włączonym zapłonie nie potrzebnie zżerana jest bateria na palenie się lamp. W związku z czym jak zmienić ustawienia świateł dziennych aby przy włączniku świateł na pozycji 0 po włączeniu zapłonu, paliły się automatycznie tylko dzienne ledy przednie, bez tylnych pozycji? oraz jednoczenie aby można było dowolnie wyłączyć/włączyć poprzez MMI także przednie światła dzienne w razie potrzeb? Prośba o dokładną instrukcję jak to zrobić poprzez VCDS.
Druga rzecz jak wyłączyć programowo sygnalizację zapięcia pasa bezpieczeństwa u kierowcy? Tak samo jeśli mogę poprosić o instrukcję poprzez VCDS dla dezaktywacji sygnalizacji pasów, to będę wdzięczny?
Trzecia sprawa, czy można ręcznie ustawić wysuwanie się ekranu MMI wtedy gdy jest potrzebny, tak aby nie był sprzęgnięty każdorazowo z włączeniem włącznika zapłonu? Przycisk przy kierownicy pozwala sterować ekranem MMI, ale niezależnie od tego przycisku do ręcznego wysuwania/chowania MMI, przycisk zapłonu ekran uruchamia lub chowa.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc w powyższych tematach.
Pozdrawiam
Andrzej
Jestem na tym forum nowy i jestem też świeżym posiadaczem A6 C7 z 2016r, sprowadzonego ze Szwecji. Uczę się swojego auta i mam podstawowe doświadczenie z programowaniem w VCDS-ie na bazie Passata B7. Mam prośbę o pomoc w sprawie zmiany ustawień świateł dziennych, bo obecne ustawienia mnie denerwują. Mianowicie przy włączniku świateł na pozycji 0 i włączeniu zapłonu zapalają się przednie światła do jazdy dziennej LED i tak samo tylnie pozycje. Nie widać też możliwości wyłączenia świateł dziennych na ekranie MMI. Wiem że tylnie pozycje zapalają się łącznie z przednimi z powodu ustawienia dla Skandynawii. Denerwują mnie te ustawienia dlatego że przy prostych czynnościach np. programowaniu
poprzez VCDS i włączonym zapłonie nie potrzebnie zżerana jest bateria na palenie się lamp. W związku z czym jak zmienić ustawienia świateł dziennych aby przy włączniku świateł na pozycji 0 po włączeniu zapłonu, paliły się automatycznie tylko dzienne ledy przednie, bez tylnych pozycji? oraz jednoczenie aby można było dowolnie wyłączyć/włączyć poprzez MMI także przednie światła dzienne w razie potrzeb? Prośba o dokładną instrukcję jak to zrobić poprzez VCDS.
Druga rzecz jak wyłączyć programowo sygnalizację zapięcia pasa bezpieczeństwa u kierowcy? Tak samo jeśli mogę poprosić o instrukcję poprzez VCDS dla dezaktywacji sygnalizacji pasów, to będę wdzięczny?
Trzecia sprawa, czy można ręcznie ustawić wysuwanie się ekranu MMI wtedy gdy jest potrzebny, tak aby nie był sprzęgnięty każdorazowo z włączeniem włącznika zapłonu? Przycisk przy kierownicy pozwala sterować ekranem MMI, ale niezależnie od tego przycisku do ręcznego wysuwania/chowania MMI, przycisk zapłonu ekran uruchamia lub chowa.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc w powyższych tematach.
Pozdrawiam
Andrzej
Witam!
Czy byłby ktoś uprzejmy wygenerować w elsie schemat instalacji pomiędzy reflektorem Full LED (nie matrix) a BCM-em. Zakupiłem adaptery, jednak sprzedwca dostarczył mi instrukcję montażu która jest niezgodna z oznaczeniami na kablach. Sprzdawca kontaktuje się już drugi tydzień z kufatec-em, a ja stoję z robotą. Do podłączenia 3 kable, tylko nie wiem gdzie...
W instrukcji mam, że powinny być przewody:
- biały do wtyku 16 pinowego do pinu1
- czerwony do wtyku bżowego do pinu12
- zielony do wtyku czerwonego do pinu2.
A na adapterze kolory są oznaczone następująco:
- biały
- fioletowy
- pin10 po stronie kierowcy
No i najważniejsze plik z instrukcją montażu oraz kodowań ma nazwę "Bixenon na full LED". Dzwonię i dzwonie, a oni wciąż się kontaktują z producentem.. Trafić mnie chce...
Dlatego moja prośba o wygenerowanie schematu i ewentualnie podanie też kodowań bo pewnie te z bixenonu się nie pokrywają do full LED. Wyprzedzając pytanie o BCM, zakupiłem już 4H0 907 063.
Dziękuję serdecznie za pomoc..
[ Dodano: 2019-11-07, 14:48 ]
Ewentualnie może ktoś posiada instrukcję w pdf-ie i mógłby ją udostępnić..
Czy byłby ktoś uprzejmy wygenerować w elsie schemat instalacji pomiędzy reflektorem Full LED (nie matrix) a BCM-em. Zakupiłem adaptery, jednak sprzedwca dostarczył mi instrukcję montażu która jest niezgodna z oznaczeniami na kablach. Sprzdawca kontaktuje się już drugi tydzień z kufatec-em, a ja stoję z robotą. Do podłączenia 3 kable, tylko nie wiem gdzie...
W instrukcji mam, że powinny być przewody:
- biały do wtyku 16 pinowego do pinu1
- czerwony do wtyku bżowego do pinu12
- zielony do wtyku czerwonego do pinu2.
A na adapterze kolory są oznaczone następująco:
- biały
- fioletowy
- pin10 po stronie kierowcy
No i najważniejsze plik z instrukcją montażu oraz kodowań ma nazwę "Bixenon na full LED". Dzwonię i dzwonie, a oni wciąż się kontaktują z producentem.. Trafić mnie chce...
Dlatego moja prośba o wygenerowanie schematu i ewentualnie podanie też kodowań bo pewnie te z bixenonu się nie pokrywają do full LED. Wyprzedzając pytanie o BCM, zakupiłem już 4H0 907 063.
Dziękuję serdecznie za pomoc..
[ Dodano: 2019-11-07, 14:48 ]
Ewentualnie może ktoś posiada instrukcję w pdf-ie i mógłby ją udostępnić..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Proszę bardzo
.
https://www.dropbox.com/s/waveasw7nhq01 ... 6%20C7.pdf
A - złącze 32-stykowe -T32c- , szare
B - złącze 32-stykowe -T32a- , czarne
C - złącze 16-stykowe -T16c- , brązowe
D - złącze 17-stykowe -T17d- , czarne
E - złącze 17-stykowe -T17c- , brązowe
F - złącze 17-stykowe -T17e- , czerwone
G - złącze 6-stykowe -T6d- , szare
H - sterownik instalacji elektrycznej samochodu -J519-
![Obrazek]()

https://www.dropbox.com/s/waveasw7nhq01 ... 6%20C7.pdf
A - złącze 32-stykowe -T32c- , szare
B - złącze 32-stykowe -T32a- , czarne
C - złącze 16-stykowe -T16c- , brązowe
D - złącze 17-stykowe -T17d- , czarne
E - złącze 17-stykowe -T17c- , brązowe
F - złącze 17-stykowe -T17e- , czerwone
G - złącze 6-stykowe -T6d- , szare
H - sterownik instalacji elektrycznej samochodu -J519-