
[ A6 C6] Wymiana żarników bixenon i reszty żarówek przednich
- karol24
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 85
- Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
- Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk
[ A6 C6] Wymiana żarników bixenon i reszty żarówek przednich
Zwracam się do kolegów z forum z prośbą o jakiś tutorial z wymianą żarówek, albo o podanie jakiegoś sprytnego rozwiązania żeby to zrobić. Dłoni dziecka nie mam i połowy przodu też nie chciałbym rozkręcać. Wiem jedno, że najlepiej wymienić wszystkie za jednym razem 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
Więc tak,
1. kierunki - machasz kierą w prawo i lewo i zdejmujesz gumowe dekielki z nadkoli, przekręcasz uchwyt z żarówką i wyciągasz, montarz w odwrotnej kolejności rzecz jasna.
2. prawa lampa - postój, dzienne oraz xenon musisz zdemontować układ dolotowy chodzi o filtr powietrza i jego puchę, ściągasz dekiel lampy i masz na wierzchu dostęp do żarówek (uwaga jeśli ktoś wcześniej przy zmianie dziennej nie prawidłowo umocował oprawkę żarówki czyli innymi słowy wkręcił ją odrotnie to możesz mieć kłopoty z jej wyjęciem zarówno prawa jak i lewa strona) pozycja to błachoska do siebie i po kłopocie, xenon to odkręcenie zapłonnika i już żarnik jest na wierzchu. potem oczywiście poskładanie wszystkiego w odwrotnej kolejności.
3. lewa lampa - odkręcenie zbiorniczka z płynem do wspomagania i podobnie jak z prawą.
ot filozofia zmiany żarówek. w zależności od wersji silnikowej mniej lub bardziej trza się nakręcić narzędziami. Polecam grzechotki
1. kierunki - machasz kierą w prawo i lewo i zdejmujesz gumowe dekielki z nadkoli, przekręcasz uchwyt z żarówką i wyciągasz, montarz w odwrotnej kolejności rzecz jasna.
2. prawa lampa - postój, dzienne oraz xenon musisz zdemontować układ dolotowy chodzi o filtr powietrza i jego puchę, ściągasz dekiel lampy i masz na wierzchu dostęp do żarówek (uwaga jeśli ktoś wcześniej przy zmianie dziennej nie prawidłowo umocował oprawkę żarówki czyli innymi słowy wkręcił ją odrotnie to możesz mieć kłopoty z jej wyjęciem zarówno prawa jak i lewa strona) pozycja to błachoska do siebie i po kłopocie, xenon to odkręcenie zapłonnika i już żarnik jest na wierzchu. potem oczywiście poskładanie wszystkiego w odwrotnej kolejności.
3. lewa lampa - odkręcenie zbiorniczka z płynem do wspomagania i podobnie jak z prawą.
ot filozofia zmiany żarówek. w zależności od wersji silnikowej mniej lub bardziej trza się nakręcić narzędziami. Polecam grzechotki

- karol24
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 85
- Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
- Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk
Mam tylko jedną wątpliwość:
te LEDy mają barwę 6200k (bez soczewki), a ksenony 4800k, nie chcę żeby moje światła do jazdy dziennej wyglądały jak HIDy w Golfie II.
Bo ori reflektor, przynajmniej ta część daylight rozprasza i z lekka do góry świeci.
Właśnie widziałem twoje lampy, nie ma tragedii, inni powiedzą, że te ori daylight to pomarańczowa wiocha.
rozumiem, że 230zł za dwie?
te LEDy mają barwę 6200k (bez soczewki), a ksenony 4800k, nie chcę żeby moje światła do jazdy dziennej wyglądały jak HIDy w Golfie II.
Bo ori reflektor, przynajmniej ta część daylight rozprasza i z lekka do góry świeci.
Właśnie widziałem twoje lampy, nie ma tragedii, inni powiedzą, że te ori daylight to pomarańczowa wiocha.
rozumiem, że 230zł za dwie?
- cobra-1313
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 08 maja 2011, 08:54
- Lokalizacja: Nottingham-Gniezno
Ja zapodałem takie
http://public.fotki.com/cobra-1313/drl-audi/
http://public.fotki.com/cobra-1313/drl-audi/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: leszno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: leszno