Panowie mam taki problem że po podłączeniu komputera do gniazda OBDII i sprawdzeniu błędów momentalnie rozładowuje mi akumulator.
Niedawno założyłem elektryczny hak holowniczy i wiązkę podpiąłem zgodnie z instrukcją. Być może gdzieś tutaj tkwi przyczyna.
vcds rozładowuje akumulator
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 kwie 2019, 17:11
- Lokalizacja: piła
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 962
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
wyobrażasz sobie jaki prąd musiał by ten vcds ciągnąć? Nie ma w nim ani jednego przewodu który byłby wstanie wytrzymać chodź by połowę tego.Sambi pisze:Tylko chodzi o to że jedynie po podłączeniu vcdsa akumulator momentalnie spada do 0 i muszę go ładować.
Moim zdaniem jest to jakiś zbieg okoliczności.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 962
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
no to tak ale też one raczej nie będą aż tyle ciągnęły, chodź może się mylę.mat1324 pisze:Ewentualnie podczas skanowania uruchamiane jest wiele sterowników, które pobierają sporo prądu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 547
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Przyczynę problemu podał Krzysztof (Carlos 777).
Pobór prądu na włączonym "zapłonie" jest duży. A pracując VCDS-em stacyjka jest w tym właśnie trybie pracy. Wyeksploatowany aku siądzie szybko.
Wystarczy prosty test - nie podłączaj VCDS-a ,włącz zapłon i zostaw w takim stanie na okres w jakim zwykle "bawisz się" programem diagnostycznym.
Pobór prądu na włączonym "zapłonie" jest duży. A pracując VCDS-em stacyjka jest w tym właśnie trybie pracy. Wyeksploatowany aku siądzie szybko.
Wystarczy prosty test - nie podłączaj VCDS-a ,włącz zapłon i zostaw w takim stanie na okres w jakim zwykle "bawisz się" programem diagnostycznym.