Od jakiegoś czasu mam następujący błąd:
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: ENERGIEMANAGER H12 0490
Revision: 00000000 Serial number: 00000000019824
Shop #: WSC 03654 128 81225
VCID: 234399D7E2572A06A6F-8076
Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 B
Component: von MLA 0502090807
Coding: 34463039313531303542204D4C4130353032303930383037
Shop #: WSC 23352 823 60083
1 Fault Found:
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 35
Reset counter: 216
Mileage: 211873 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.19
Time: 15:57:32
Czy to oznacza uszkodzony moduł napięcia akumulatora ?
Akumulator wymieniony kilka tygodni temu a raz na jakiś czas pojawia mi się kontrolka o słabej baterii. Dodam, że akumulator zakodowany prawidłowo.
Uszkodzony moduł napięcia akumulatora ?
Kodowanie akumulatora jest na 100 % prawidłowe.
Włożyłem taki jak był oryginalnie. Kodowanie zostało te same i jest OK (sprawdzone)
Przed wymianą miałem ten sam błąd. Stary akumulator był z 2010 roku i czasami miałem już problemy z rozruchem to go wymieniłem.
Teraz odpala normalnie ale od czasu do czasu wywali na FIS Low Battery.
Jak wejdę w MMI to w tym samym czasie pokazuje około 20 % naładowania.
Po przejechani kilkudziesięciu kilometrów wskakuje na 100%.
Włożyłem taki jak był oryginalnie. Kodowanie zostało te same i jest OK (sprawdzone)
Przed wymianą miałem ten sam błąd. Stary akumulator był z 2010 roku i czasami miałem już problemy z rozruchem to go wymieniłem.
Teraz odpala normalnie ale od czasu do czasu wywali na FIS Low Battery.
Jak wejdę w MMI to w tym samym czasie pokazuje około 20 % naładowania.
Po przejechani kilkudziesięciu kilometrów wskakuje na 100%.
Też to miałem niedawno po wymianie na nowy akumulator. Co jakis czas low battery itd...kodowanie też nic nie pomogło dwa razy robione. U mnie okazało się że miałem zaśniedziałe piny we wtyczce od tego modułu. Wyczyściłem i psiknąłem sprey kontaktem i jest oki. Oczywiście moduł zdemontowałem do tej operacji z drugim aku z przodu (podtrzymanie napięcia) i przy okazji papierkiem przeszlifowałem masy.
Przerabiałem temat kilka dni temu, sprawdz wszystko co zwiazane z j644 zanim wymiensiz moduł.
bezpiecznik 40-42, przekaznik i łacze modul-aku-alternator-komp . w Aucie kórym naprawiałem był uwalony kabe na altku , spalony bezpiecznik i zablokowana kiera na amen :shock: wszytsko udało sie przywrocic do stanu z przed usterki tanio
bezpiecznik 40-42, przekaznik i łacze modul-aku-alternator-komp . w Aucie kórym naprawiałem był uwalony kabe na altku , spalony bezpiecznik i zablokowana kiera na amen :shock: wszytsko udało sie przywrocic do stanu z przed usterki tanio

Przeróbki - rzeźby to JA 
