Ustawienie świateł mijania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
- Imię: Waldek SILNIK ASB
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Cześć, Napisałby proszę ktoś krok po kroku jak te światła wyregulować? Zmieniłem żarowkę ksenonową z lewej strony i mam wrażenie, że świeci zbyt wysoko w SPAM do prawej strony. Odpalamy vcds? Dokładnie co? I potem trzeba wykręcać filtr powietrza, zbiornik z płynem wspomaga ia itp by ściągnąć obudowy reflektorów? Czy ta regulacja jest gdzieś bardziej dostępna?
Pozdrawiam,
Waldek
Waldek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 09 sty 2015, 08:58
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sztokholm
Nic nie musisz wyciągać ani wykręcać, przygotuj sobie tylko długiego imbusa chyba nr.6 o ile pamiętam, szukasz płaskiego miejsca, podjeżdżasz pod ścianę, zaznaczasz miejsce w którym świeci reflektor, bierzesz miarkę i zaznaczasz 10cm poniżej tego miejsca np taśmą klejącą, odjeżdżasz autem 10m od ściany i ustawiasz reflektory żeby załamanie światła było na tym punkcie co zaznaczyłeś.Wiatrak pisze:Cześć, Napisałby proszę ktoś krok po kroku jak te światła wyregulować? Zmieniłem żarowkę ksenonową z lewej strony i mam wrażenie, że świeci zbyt wysoko w SPAM do prawej strony. Odpalamy vcds? Dokładnie co? I potem trzeba wykręcać filtr powietrza, zbiornik z płynem wspomaga ia itp by ściągnąć obudowy reflektorów? Czy ta regulacja jest gdzieś bardziej dostępna?
Procedura ustawiania świateł w VCDS jest tutaj:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Adjustment
Diesel musi dymić :-D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
- Imię: Waldek SILNIK ASB
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Zrobiłem. Sorry jak będą literówki ale z telefonu piszę. Nastawa inbusem i adaptacja w VCDS. Ale po kolei: najpierw sobie kręciłem te nastawy wyżej i nic się nie działo. To pewnie te kierunkowe. Migliście napisać by ich nie ruszać:) Ale zupełnie nic się nie działo. Więc kręciłem potem tymi niżej, gdzie inbus trzeba wsadzić przez otwór. No i wtedy zaczęło sie dziać. Ustawiłem na minimum minus 1/4 obrotu. Potem odpaliłem adaptację w vcds ale tam już nic się nie działo. Zakończyłem to po jakieś minucie kalibracji. I tyle. Jedyne co się boję to to pierwsze kręcenie co niby nic się nie działo czy nie przedobrzylem w prawo lub lewo. Jutro rano mam badania diagnostyczne to zobaczę co wyjdzie:)
[ Dodano: 2018-10-09, 10:39 ]
Jestem po badaniach diagnostycznych, w tym to urządzenie do badania strumienia światła i wszystko w najlepszym porządeczku
[ Dodano: 2018-10-09, 10:39 ]
Jestem po badaniach diagnostycznych, w tym to urządzenie do badania strumienia światła i wszystko w najlepszym porządeczku

Pozdrawiam,
Waldek
Waldek
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 549
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kolega Mane86 podał Ci link do procedury ustawienia świateł. Przeczytałeś ?Wiatrak pisze: Więc kręciłem potem tymi niżej, gdzie inbus trzeba wsadzić przez otwór. No i wtedy zaczęło sie dziać. Ustawiłem na minimum minus 1/4 obrotu. Potem odpaliłem adaptację w vcds ale tam już nic się nie działo.
Kręcenie nastawami lampy wykonuje się w trakcie procedury VCDS. Nie przed, ani po.
Dedykowane Moduły LED oświetlenia wnętrza-niezawodne/bezawaryjne Kontakt : PW/Mail prolumo@yahoo.com
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
- Imię: Waldek SILNIK ASB
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Masz rację, tylko mi się nie zmieniło po 10 sek. z "Wait" na "Adjust Headlights", więc zrobiłem to tak, że lewy reflektor skręciłem do wysokości prawego i z każdego odkręciłem jeszcze 1/4 obrotu. Potem w VCDS nadal mi się nie zmieniło z "Wait" na "Adjust Headlights", więc poklikałem potem:
[ON/OFF/Next]
The adjustment should now be learned.
[Done, Go Back]
Don't forget to check/clear fault codes afterwards.
[Close Controller, Go Back - 06]
I nie mam żadnych błędów, na badaniu diagnostycznym, diagnosta powiedział, że wszystko dobrze. Wic już nic nie mieszałem. Więc co proponujesz zrobić?
[ON/OFF/Next]
The adjustment should now be learned.
[Done, Go Back]
Don't forget to check/clear fault codes afterwards.
[Close Controller, Go Back - 06]
I nie mam żadnych błędów, na badaniu diagnostycznym, diagnosta powiedział, że wszystko dobrze. Wic już nic nie mieszałem. Więc co proponujesz zrobić?
Pozdrawiam,
Waldek
Waldek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 mar 2018, 20:58
- Lokalizacja: Białystok
Podpinam się pod temat. Kilka dni temu robiłem badania techniczne i diagnosta przyczepił się do wysokości świecenia lampy od strony pasażera. Wieczorem przy domu stanąłem przed ścianą i chciałem wyregulować wysokość samymi śrubami (tymi na imbusy. W trakcie kręcenia poziom światła zaczął się obniżać, ale po chwili regulacja "się skończyła" to znaczy słychać ze śruby dźwięk taki jak z klucza z treszczotką. Diagnosta wspominał, że ktoś wcześniej mógł odwrotnie włożyć żarówkę, czy to w ogóle możliwe? Jeśli tak to powiedzcie czy dużo jest roboty z wyjęciem filtra powietrza i czy trzeba odpinać przewody paliwowe? Pacjent C6, 2,4 V6, 2004r. Dzięki, pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jak podjechałeś pod ścianę, to była różnica w wysokości świecenia? Jeśli tak, to ustaw je na równo i koniec. Jeśli zaczną mrugać, a nie będą, bo to lewa najbardziej razi, to w razie czego obie obniżysz. Ustawia się za pomocą komputera, ponieważ sterownik musi na nowo zapamiętać pozycję wyjściową, a teraz na siłę obniżasz światła.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk