Witam
Jest to mój pierwszy post wiec mam nadzieje ze dobrze ulokowałem.
Nie dawno kupiłem C6 i wszystko było by dobrze, gdyby nie nurtujący mnie brak telefonu a raczej brak możliwości połączenia sie.
Mam zainstalowany org. mikrofon, przycisk na konsoli srodkowej i na kierownicy. Ostatnio nawet zdjąłem dywanik i sprawdziłem ze jest moduł bluetooth wraz z antena wiec wszystko wyglada dobrze. W podłokietniku mam również miejsce na telefon lecz ten adapter jest usunięty.
Niestety włączając bluetooth w moim jak i innych telefonach nie wykrywam żadnego urządzenia-audi... (odpalony samochód).
Sprawdziłem VCDS błędy o to co wywala za każdym razem:
Address 07: Control Head Labels: 4F0-910-7xx-07-H.lbl
Part No SW: 4F0 910 732 A HW: 4E0 035 729
Component: Interfacebox H43 4220
Revision: 00000000 Serial number: 350LX067745804
Coding: 0000010
Shop #: WSC 00982 202 82421
VCID: 2142F900814F
Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H01 0060
1 Fault Found:
00003 - Control Module
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 42
Mileage: 162561 km
Time Indication: 0
Date: 2013.12.13
Time: 13:21:10
Address 0E: Media Player 1 Labels: 4E0-910-111.lbl
Part No SW: 4E0 910 110 C HW: 4E0 035 110 A
Component: MP3-Changer H44 0350
Revision: 00044000 Serial number: AUZ5ZBF3131792
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 1834D4E45215
1 Fault Found:
02261 - Data Medium
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 42
Mileage: 162564 km
Time Indication: 0
Date: 2013.12.13
Time: 13:34:34
Freeze Frame:
Text: 00000000
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.lbl
Part No SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Component: Gateway H11 0070
Revision: 11 Serial number: 1300806C13838E
Coding: EDEE73C41B3104
Shop #: WSC 02334 785 00200
VCID: 2756E718EF6B
1 Fault Found:
01303 - Telephone Transceiver (R36)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 68
Mileage: 155249 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.13
Time: 12:04:49
Address 77: Telephone
Cannot be reached
Dodam ze nie moge wejść pod adres 77 bezpośrednio.
Z poczatku myslalem ze nie mam modulu poniewaz gdzies wyczytalem ze jak sie wejdzie poprzez MMI w zielone menu to tam powinno byc na liscie Handyvorb a ja czegos takiego nie znalazlem, jednakże jak pisalem wczesniej znalazlem go pod dywanem i wygladal dobrze, zrobilem dla pewnosci zdjecia modelu.
Wszystko inne dziala, jak: nawigacja, media(czyta nawet plyty z mp3), radio.
Aha nie robilem zadnej aktualizacji MMI
Czy ktos pomoze rozwiazac moje problem o co tu chodzi.
[ Dodano: 2014-01-25, 18:05 ]
Czy naprawde nikt nie zna odpowiedzi.
Dzis sprawdzilem w VCDS Optical Bus Diagnostic i wyszlo ze polaczenie elektryczne jak i optyczne ma ERROR, reszta jest OK.
Sprawdzilem rowniez Control Head Adaptation kanal 12(telephon) zaznaczona jest 2-Mobile Phone Base Plate installed.
Mnie nic nie przychodzi do glowy jak uwalony modul bluetooth. Czy ma ktos inny pomysl?
Telefon problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie
piszesz, że cyt."W podłokietniku mam również miejsce na telefon lecz ten adapter jest usunięty"
Mam rozumieć, że posiadasz taki oto podłokietnik, a w środku brak adapteru " bazy pod tel"
zdjęcie poniżej, tzw. podglądowe
Na przykładzie mojego autka [ mam adapter "baze pod tel. ] moge tylko powidzieć, że w podłokietniku z adapterem " bazą", wychodzą 2 wiązki. Jedna wiązka to taki fioletowy optyczny kabelek, a drugi kabel to czarny kabelek zakończony wtyczką z wieloma ścieżkami. Połączone są one w tunelu. Więc demontaż podłokietnika.
Musisz zdemontować podłokietnik i sprawdzić czy nie masz po zdemontowaniu podłokietnika tych kabli odpiętych i leżą luzem.
Aby zdjąć podłokietnik:
1.siadasz na tył kanapy
2. wyjmujesz ze środkowego tunelu kratkę nawiewu [ brak śrub ] jest na takie metalowe zatrzaski. troche mocno osadzona. jeśli masz też zapalniczke pamiętaj. Nie ciągnij mocno do kratki dochodzą 2 wtyczki. 1 to zasilanie zapalniczki, 2 to zasilanie diody podświetlenia pokrentełka
3. po odpięciu i wyjęciu nawiewu, nachyl się dość mocno. zobaczysz dość dużą śrubę.nasadka 13 z przedłużką i heja.
4. wyciągnać podłokietnik.
Mam rozumieć, że posiadasz taki oto podłokietnik, a w środku brak adapteru " bazy pod tel"
zdjęcie poniżej, tzw. podglądowe
Na przykładzie mojego autka [ mam adapter "baze pod tel. ] moge tylko powidzieć, że w podłokietniku z adapterem " bazą", wychodzą 2 wiązki. Jedna wiązka to taki fioletowy optyczny kabelek, a drugi kabel to czarny kabelek zakończony wtyczką z wieloma ścieżkami. Połączone są one w tunelu. Więc demontaż podłokietnika.
Musisz zdemontować podłokietnik i sprawdzić czy nie masz po zdemontowaniu podłokietnika tych kabli odpiętych i leżą luzem.
Aby zdjąć podłokietnik:
1.siadasz na tył kanapy
2. wyjmujesz ze środkowego tunelu kratkę nawiewu [ brak śrub ] jest na takie metalowe zatrzaski. troche mocno osadzona. jeśli masz też zapalniczke pamiętaj. Nie ciągnij mocno do kratki dochodzą 2 wtyczki. 1 to zasilanie zapalniczki, 2 to zasilanie diody podświetlenia pokrentełka
3. po odpięciu i wyjęciu nawiewu, nachyl się dość mocno. zobaczysz dość dużą śrubę.nasadka 13 z przedłużką i heja.
4. wyciągnać podłokietnik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzieki za zainteresowanie tematem.
W podlokietniku ma takie zlote styki i bolce do zamontowania adaptera. Ojciec ma identyczne auto-nawet ten sam rok( u niego chodzi bluetooth) i w podlokietniku mial wlozony adapter (ale bez telefonu) wiec sobie zapozyczylem do testow, jednak ze nic to nie dalo dalej sie nie laczy. Sprobuje jeszcze poszukac do niego telefonu i wlozyc w ten adapter moze cos zadziala.
d(o_o)b w piatek rozbiore podlokienik i sprawdze co z tymi kablami i dam znac- dzieki za instrukcje.
[ Dodano: 2014-02-24, 08:52 ]
Witam
Jako ze musiałem zając sie czyszczeniem EGR, i naprawa tylnych lamp (zanikajaca masa) nie mialem zbytnio okazji rozebrac podlokietnik.
Jednak ze wyjąłem tylna kratke wentylacyjna z tunelu i znalazlem tam dwa kable jeden czarny z wieloma pinami i jeden kolorowy. Obie wtyczki połączone są dość solidnie wiec polaczenie w tym miejscu jest raczej dobre.
d(o_o)b czy bezpośrednio do adaptera telefonu (w podłokietniku) również wpięte sa te kable za pomocą wtyczek czy po prostu wychodzą z niego kable a polaczenie jest wlasnie za ta kratka wentylacyjna?. Jesli sa tam jakies wtyczki to bym musial rozebrac podłokietnik i zobaczyć czy cos sie nie wypięło. Wiesz moze jak sie do tego zabrac?
W podlokietniku ma takie zlote styki i bolce do zamontowania adaptera. Ojciec ma identyczne auto-nawet ten sam rok( u niego chodzi bluetooth) i w podlokietniku mial wlozony adapter (ale bez telefonu) wiec sobie zapozyczylem do testow, jednak ze nic to nie dalo dalej sie nie laczy. Sprobuje jeszcze poszukac do niego telefonu i wlozyc w ten adapter moze cos zadziala.
d(o_o)b w piatek rozbiore podlokienik i sprawdze co z tymi kablami i dam znac- dzieki za instrukcje.
[ Dodano: 2014-02-24, 08:52 ]
Witam
Jako ze musiałem zając sie czyszczeniem EGR, i naprawa tylnych lamp (zanikajaca masa) nie mialem zbytnio okazji rozebrac podlokietnik.
Jednak ze wyjąłem tylna kratke wentylacyjna z tunelu i znalazlem tam dwa kable jeden czarny z wieloma pinami i jeden kolorowy. Obie wtyczki połączone są dość solidnie wiec polaczenie w tym miejscu jest raczej dobre.
d(o_o)b czy bezpośrednio do adaptera telefonu (w podłokietniku) również wpięte sa te kable za pomocą wtyczek czy po prostu wychodzą z niego kable a polaczenie jest wlasnie za ta kratka wentylacyjna?. Jesli sa tam jakies wtyczki to bym musial rozebrac podłokietnik i zobaczyć czy cos sie nie wypięło. Wiesz moze jak sie do tego zabrac?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie
masz opis ciut wyżej jak go zdjąć.
Tak, z podłokietnika idą 2 kable, a połączenie jest w tunelu za wyjętą kratką.
W sumie to powinieneś widzieć te kable po wyjęciu samej kratki, gdyż śruba mocująca podłokietnik jest zaraz za kratką.
Wyjmij kratke [ na zatrzaski ] [ pamiętaj o kabelkach do kratki, tzn. podświetlenie pokrętełka i zapalniczka jeśli masz ]
Tak, z podłokietnika idą 2 kable, a połączenie jest w tunelu za wyjętą kratką.
W sumie to powinieneś widzieć te kable po wyjęciu samej kratki, gdyż śruba mocująca podłokietnik jest zaraz za kratką.
Wyjmij kratke [ na zatrzaski ] [ pamiętaj o kabelkach do kratki, tzn. podświetlenie pokrętełka i zapalniczka jeśli masz ]
Rozebralem podlokietnik; do podstawki (adaptera) dochodza dwie wtyczki (jedna szeroka a druga pojedyncza -rozpielem ja i jest to antena) wszystkie byly wpiete. Zmierzylem napiecie w bolcach adaptera wychodzi z nich napiecie ok 2V wiec tu jest chyba ok. Ciekaw jestem czy mozna jakos sprawdzic ten modul pod nogami czy nie jest uwalony (spalony)?
A moze nie jest cos zakodowane? - jak byc co to mam MMI2g high
A moze nie jest cos zakodowane? - jak byc co to mam MMI2g high