Rozładowywanie akumulatora A6C6 2004 rok
Rozładowywanie akumulatora A6C6 2004 rok
Auto mam już dłuższy czas i od początku był problem z rozładowującym się akumulatorem. Na MMI wskazywało 10% więc zakupiłem nowy akumulator, niestety nic się nie zmieniło. Znalazłem informacje że trzeba go zakodować i tak też zrobiłem. Zaraz po kodowaniu wskoczyło 100%. Następnego dnia po nocy wsiadam do auta i wyskakuje info że słaby akumulator ( 10% ). Po jeździe ładował się do około 70% a rano znów 10%. Od jakiegoś czasu nawet po trasie 200km wskazuje dalej 10%. Po podpięciu pod kompa ładowanie jest około 13,9V ale wyskakują błędy:
-Prąd spoczynkowy, stopień 5- stały
-Prąd spoczynkowy, stopień 3- nieciągły
-Prąd spoczynkowy, stopień 6- nieciągły
-Prąd spoczynkowy, stopień 2- nieciągły
Dodam że z samochodu wyjąłem telefon razem z ładowarką i cały moduł telefonu po czym na wiązkę założyłem zapętlenie światłowodu. Myślałem że to pomoże ale bez zmian.
Ma ktoś pomysł co może być przyczyną ? Ewentualnie gdzie szukać i co warto sprawdzić ?
-Prąd spoczynkowy, stopień 5- stały
-Prąd spoczynkowy, stopień 3- nieciągły
-Prąd spoczynkowy, stopień 6- nieciągły
-Prąd spoczynkowy, stopień 2- nieciągły
Dodam że z samochodu wyjąłem telefon razem z ładowarką i cały moduł telefonu po czym na wiązkę założyłem zapętlenie światłowodu. Myślałem że to pomoże ale bez zmian.
Ma ktoś pomysł co może być przyczyną ? Ewentualnie gdzie szukać i co warto sprawdzić ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Dzięki za podpowiedź. Po niedzieli zerknę na to
[ Dodano: 2017-07-12, 14:46 ]
Przewody wszystkie zimne, ładowanie aku na mierniku 14,1V. Jedyne co zauważyłem to że bez bezpiecznika nr 16 (chyba mmi i telefon) po około 2 minutach pobór spada do 0,03A. Z bezpiecznikiem po około 2 minutach pobór spada do 0,16A ale jakieś 5-10 min później jest już 0,03A czyli wydaje mi się że jest w porządku.
Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Może mieć coś wspólnego z tym moduł zarządzania energią?
[ Dodano: 2017-07-12, 14:46 ]
Przewody wszystkie zimne, ładowanie aku na mierniku 14,1V. Jedyne co zauważyłem to że bez bezpiecznika nr 16 (chyba mmi i telefon) po około 2 minutach pobór spada do 0,03A. Z bezpiecznikiem po około 2 minutach pobór spada do 0,16A ale jakieś 5-10 min później jest już 0,03A czyli wydaje mi się że jest w porządku.
Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Może mieć coś wspólnego z tym moduł zarządzania energią?
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Jest w bagażniku, tam gdzie koło zapasowe, trafisz do niego idąc po kablu minusowym od aku bo minusowy idzie do niego. Koduje się w nim tyko akumulator.AdrianLKR pisze:Gdzie szukać tego modułu? Macie może jakieś numery? Pasuje tylko od tego silnika? I czy trzeba go kodować?
Oryginalna pełna opcja S-Line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Sprawdzę
.
[ Dodano: 2017-07-20, 22:54 ]
Możesz zamontować:
» 4F0 915 181,
» 4F0 910 181 B,
» 4F0 910 181 D,
» 4F0 910 181 E,
» 4F0 915 181 B.
Teoretycznie moduł 4F0 915 181 A został zastąpiony przez 4F0 910 181 E » 4F0 915 181 B. Najlepiej kupić ten ostatni, ponieważ powinien być najmniej zużyty.

[ Dodano: 2017-07-20, 22:54 ]
Możesz zamontować:
» 4F0 915 181,
» 4F0 910 181 B,
» 4F0 910 181 D,
» 4F0 910 181 E,
» 4F0 915 181 B.
Teoretycznie moduł 4F0 915 181 A został zastąpiony przez 4F0 910 181 E » 4F0 915 181 B. Najlepiej kupić ten ostatni, ponieważ powinien być najmniej zużyty.