Rozładowuje sie aku po nocy.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja też
Looz, jak wspomniałem wyżej, u mnie jest 13.9V-14.4V czyli książkowo, ale jak padł "regler" alternatora w poprzednim Volvo to niebawem otrzymałem komunikat, że bateria słaba - napięcie wynosiło wtedy 12.7V-12.9V czyli praktycznie niemal brak ładowania... I podejrzewam, że zanim się obniżyło do tych wartości to spadało z czasem
Looz, jak wspomniałem wyżej, u mnie jest 13.9V-14.4V czyli książkowo, ale jak padł "regler" alternatora w poprzednim Volvo to niebawem otrzymałem komunikat, że bateria słaba - napięcie wynosiło wtedy 12.7V-12.9V czyli praktycznie niemal brak ładowania... I podejrzewam, że zanim się obniżyło do tych wartości to spadało z czasem
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jasne, czekam
[ Dodano: 2014-12-22, 21:34 ]
Wciągnął Cię ten sąsiad konkretnie - no cóż, wrócisz, lub jutro i poczytasz sobie, bo jadę z tym koksem dalej
Jest jeszcze jeden test, który należy wykonać - test obciążeniowy. Należy uruchomić silnik i jak najwięcej odbiorników prądu - światła krótkie i długie, przeciwmgielne, klima i nawiew na maksa, radio, navi, ogrzewanie tylnej szyby i lusterek, światło w kabinie - co się da. Następnie mierzymy napięcie jeszcze raz i patrzymy jak spory jest spadek
Referuj tutaj i będziemy dalej szukać na podstawie zebranych informacji
[ Dodano: 2014-12-22, 21:34 ]
Wciągnął Cię ten sąsiad konkretnie - no cóż, wrócisz, lub jutro i poczytasz sobie, bo jadę z tym koksem dalej
Jest jeszcze jeden test, który należy wykonać - test obciążeniowy. Należy uruchomić silnik i jak najwięcej odbiorników prądu - światła krótkie i długie, przeciwmgielne, klima i nawiew na maksa, radio, navi, ogrzewanie tylnej szyby i lusterek, światło w kabinie - co się da. Następnie mierzymy napięcie jeszcze raz i patrzymy jak spory jest spadek
Referuj tutaj i będziemy dalej szukać na podstawie zebranych informacji
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Daniel, zrób jutro test, o którym wspomniałem wyżej - jeżeli napięcie nie zejdzie sporo poniżej tej wartości, którą pokazałeś to problemu nie ma
I należy pamiętać, że pełne obciążenie - takie jak do testu praktycznie podczas użytkowania nie istnieje. Zatem na co dzień nie zejdzie do tylu wolt jakie ujrzysz w trakcie procedury
I należy pamiętać, że pełne obciążenie - takie jak do testu praktycznie podczas użytkowania nie istnieje. Zatem na co dzień nie zejdzie do tylu wolt jakie ujrzysz w trakcie procedury
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
koledzy u mnie pod maska 13,6v przy aku 13,3 zrobie test przy pelnym obciazeniu i dam znac
[ Dodano: 2014-12-23, 10:32 ]
przy pelnym obciazeniu pod maska 13,82 przy aku 13,6 troche malo ale daje rade
[ Dodano: 2014-12-23, 10:33 ]
ten pomiar po 15 min od odpalenia wczesniejszy pomiar na zimno po odpaleniu :shock:
[ Dodano: 2014-12-23, 10:32 ]
przy pelnym obciazeniu pod maska 13,82 przy aku 13,6 troche malo ale daje rade
[ Dodano: 2014-12-23, 10:33 ]
ten pomiar po 15 min od odpalenia wczesniejszy pomiar na zimno po odpaleniu :shock:
cezus
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Trzeba pamiętać, że wskaźnik baterii na wyświetlaczu MMI nie pokazuje
naładowania akumulatora lecz stan akumulatora.
"Stan akumulatora
Stan akumulatora pokazuje jaką wydajność posiada
akumulator. Wydajność określana jest na podstawie
stanu naładowania akumulatora i jego zdolności
rozruchowej.
Zalety wynikające ze stanu akumulatora:
- można bezpośrednio przyporządkować poziomy
odłączania do stanu akumulatora.
- zgłoszenia na środkowym wyświetlaczu zestawu
wskaźników tablicy przyrządów -J285- pojawiają
się zawsze przy takiej samej wartości stanu akumulatora.
- wskazanie 100 % sygnalizuje, że przy
następnym wyłączeniu silnika nie
będą wprowadzane poziomy odłączania."
naładowania akumulatora lecz stan akumulatora.
"Stan akumulatora
Stan akumulatora pokazuje jaką wydajność posiada
akumulator. Wydajność określana jest na podstawie
stanu naładowania akumulatora i jego zdolności
rozruchowej.
Zalety wynikające ze stanu akumulatora:
- można bezpośrednio przyporządkować poziomy
odłączania do stanu akumulatora.
- zgłoszenia na środkowym wyświetlaczu zestawu
wskaźników tablicy przyrządów -J285- pojawiają
się zawsze przy takiej samej wartości stanu akumulatora.
- wskazanie 100 % sygnalizuje, że przy
następnym wyłączeniu silnika nie
będą wprowadzane poziomy odłączania."
Ostatnio zmieniony 23 gru 2014, 21:03 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Koledzy - za niższe ładowanie na zimno podejrzewam działanie sprzęgła rolki alternatora. Gdy zimne to ma delikatnie większy uślizg w odniesieniu do rozgrzanego. Dlatego napięcie po krótkim czasie wzrasta. Podejrzewam również, że latem różnica będzie mniejsza i woltaż szybciej się zwiększy
Podobne zachowanie, tylko że w tym przypadku technicznie pożądane znamy wszyscy - chodzi o sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy. Zimna chłodnica - wentylator kręci się dość swobodnie, gdy gorąca - jego prędkość jest zauważalnie większa
Podobne zachowanie, tylko że w tym przypadku technicznie pożądane znamy wszyscy - chodzi o sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy. Zimna chłodnica - wentylator kręci się dość swobodnie, gdy gorąca - jego prędkość jest zauważalnie większa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga