zaba84
No to nic nie zmieniłeś, VAO nie ma znaczenia... . Dla czego wklepujesz kodowanie dla 95Ah jeżeli kupiłeś akumulator 92Ah
Dla 92Ah jest 4F0915105E / 000915105CE .
To dobrze Chcemy pomoc a tu po 3 dniach sie okazuje ze jeszcze nie zakodowany jak tezeba To co z tym kodem? Masz wkońcu odpowiedni? Moze niech ci ten sprzedawca od aku pomoze znalezc kod do twojego oxide
Na własnie nie mam kodu.. na aku tez nie ma.... Poza tym chyba tez nie ma takiej marki przy kodowaniu do wyboru..
Zresztą nie kumam tego kodowania.. kodu się do pojemności chyba marka nie ma znaczenia bo aku to kawałek klocka z olowiem przeciez nie ma tam zadnej elektoniki czy czegos w nim....
Puki co aku trzyma normalnie...pewnie dlatego ze temp na dworze jest w miare...
O ile się orientuję to akumulatory AMG są ładowane tak samo jak zwykłe, więc można i taki zakodować. Przeczytałem dokładniej wątek i śmiem twierdzić, że kodowanie nic ci nie da. Jeżdżąc z zamontowanym 92ah przy kodowaniu 95ah akumulator powinien być lekko przeładowywany, a twój jest ciągle rozładowany.
Nie masz prawidłowego ładowania, według mnie nie jest to winą nie zakodowanego lub źle zakodowanego aku. Jedź lepiej do dobrego elektryka bo już wystarczająco długo się z tym bujasz.
[ Dodano: 2014-12-16, 06:44 ] zaba84, no i co tam w sprawie bo jestem ciekawy... .
Jak miał byś chwilę to weź przy włączonym silniku zmierz miernikiem napięcie na kołkach pod maską i na akumulatorze, dodatkowo wrzuć screen-y z VCDS moduł 61 kanał 1,2,3,4,5,7,10,11.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2014, 17:37 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
Na kołkach pod maska pokazywało ok 13,6V a na akumulatorze ok 13,4V, troche dziwne. Sprawdzałem to na zimnym silniku tzn nie byl na maxa rozgrzany ale ciepelko leciało ...