Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Rozładowany akumulator

Elektryka
ODPOWIEDZ
sruba50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 385
Rejestracja: 27 sty 2017, 11:44
Imię: marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ketrzyn

Post autor: sruba50 » 31 paź 2018, 12:06

witam ładowalem parenascie godzin takim PROSTOWNIK EUROTEC CC201 ,aku to MOLL 110ah , rano pokazuje miernik 12,1V , CZY NIEDOŁADOWAL SIE AKU TYM PROSTOWNIKIEM ? czy 12,1 moze byc ?

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 482
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Moje auto: Q7
Rocznik: 2009
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 31 paź 2018, 13:16

Poniżej 12,5 to aku rozładowany. Może już ma dość. Wyjmij i naładuj transformatorowym 10A około 11 godzin i wtedy zobacz ile będzie miał.

sruba50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 385
Rejestracja: 27 sty 2017, 11:44
Imię: marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ketrzyn

Post autor: sruba50 » 31 paź 2018, 13:19

ok . dzieki , a czy to normalne ze ładowanie powoli wzrasta po odpaleniu silnika tzn. zaczyna od 13.5 i po paru minutach jest 14.3

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 482
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Moje auto: Q7
Rocznik: 2009
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 31 paź 2018, 13:21

Normalne, może tak być.

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 01 lis 2018, 11:54

Panowie, jakie ładowanie powinno być w 3.0 CDYA?
Mi różnie pokazuje, raz 14.40V, raz 13.80V.....nawet kiedyś miałem 13.15V.
Sprawdzam to w różnych momentach. Po odpaleniu, po trasie.....różnie. Nie wiem do końca jak powinno to się sprawdzać. Włączone, czy wyłączone światłą, klima etc.......jakie obroty, wolne, 2000, 3000??
Aku naładowałem w domu do 12.7V - więc chyba ok :)

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 636
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 03 lis 2018, 08:10

Z innego wątku wynika, że rozwiązałeś problem grzejącego się plusa pod maską. Nie przejmuj się zatem wartościami ładowania. Wszystko jest OK.
Samo ładowanie możesz sprawdzić w czasie jazdy podglądając parametry na mmi. Tzn. nie jest to ładowanie, a napięcie zasilania sterownika.

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 03 lis 2018, 10:16

Rozumiem, zatem nie drąże dalej <okok>
Co do wskazań na mmi, czy w polifcie mmi 3g też ma tą opcję?

robertos85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 28 paź 2018, 15:15
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

Post autor: robertos85 » 03 lis 2018, 12:55

Witam. Też . Nie dopadł problem grzejacego się plusa pod maską. Czy przed wkreceniem wkręty trzeba otwór nawiercic czy bezposrednio wkręcać wkret

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 03 lis 2018, 15:31

Nawierć cienkim wiertłem i powoli wkręcaj wkręt. Z wyczuciem:-)

robertos85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 28 paź 2018, 15:15
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

Post autor: robertos85 » 04 lis 2018, 19:08

Zrobione ... problem rozwiązany- klema zimna i znów dobre napięcie ładowania. Pozdrawiam i dzięki

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 04 lis 2018, 20:44

A masz równie mocno zimną, jak klemę minusową?
U mnie jest ciepła/chłodna, natomiast minusowa jest zimna, jak w lato przewody od klimy ;-)

kris-KS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 17 lis 2017, 22:43
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8 TFSI 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: kris-KS » 13 lis 2018, 11:45

Ja tez sie podlacze do pytania kolego grzes283 i moze ktos podrzuci jak takie wskazanie uruchomic przez VCDS'a? Wiem,ze to inny temat ale na forum jest tylko podpowiedz jak to zrobic przez zielone menu. Co chodzi o problem z aku to tez taki mam :[ Po wymianie na koniec czerwca zakodowalem nowy aku i przez chwile bylo ok. Jutro jade na diagnostyke a dzis sprawdze czy plus sie grzeje. W ktoryms temacie forumowicz pisal,ze problem lezy w slabym zakuciu aku w skrzynce na podszybiu. Czy mozna samo zakucie poprawic bez wymiany kabla? Te wkrecanie w plus pod maska wkreta jakos mnie nie przekonuje i nie wszystkim pomoglo <nerwus>

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 482
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Moje auto: Q7
Rocznik: 2009
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 13 lis 2018, 13:16

Są 4 miejsca na tym przewodzie gdzie może być problem. Na rozruszniku, wejście i wyjście do plusa pod maską i w skrzynce. I są 3 rozwiązania: najlepsza opcja dajesz nowy oryginalny kabel od altka na podszybie, puszczasz dodatkowy kabelek z altka na podszybie albo zakuwasz wszystko na nowo ale to raczej lipa.

kris-KS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 17 lis 2017, 22:43
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8 TFSI 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: kris-KS » 13 lis 2018, 13:25

Ok,a po ilu kilometrach moge sprawdzic czy ten plus pod maska sie nagrzewa? Jesli bedzie zimny to rozumiem,ze kabel jest dobry i problem jest w innym miejscu np alternator,sterownik aku lub regulator napiecia? Kolego vikus a podpowiesz jak przez VCDS'a uruchomic poziom naladowania aku zeby byl widoczny na mmi? Jaki jest koszt tego kabla w aso?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 636
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 13 lis 2018, 14:04

Jak plus będzie się grzał, to zaobserwujesz to nawet po 2-5km.
Poziom naładowania na MMI uruchamiasz przez zielone menu. Na youtube masz to ładnie pokazane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga