[A6 C6] Rozładowany akumulator
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
crn,
idziesz do makretu budowlanego.. albo innego elektrycznego,
kupujesz taka wtyczke.. co sluzy do podlacania w domu do kontaktu.. i jednoczesnie do pomiaru pradu (multimetr)
potem, idziesz do elektronika, albo samemu rozbierasz ta wytczke, podpinasz pod kable od AKU i zostawiasz na noc
mnie pomysl wydaje sie calkiem sprytny, ale moge sie mylic :mrgreen:
a, i cos takiego znalazlem, ale nie czytalem do konca:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1342591.html
:mrgreen:
idziesz do makretu budowlanego.. albo innego elektrycznego,
kupujesz taka wtyczke.. co sluzy do podlacania w domu do kontaktu.. i jednoczesnie do pomiaru pradu (multimetr)
potem, idziesz do elektronika, albo samemu rozbierasz ta wytczke, podpinasz pod kable od AKU i zostawiasz na noc
mnie pomysl wydaje sie calkiem sprytny, ale moge sie mylic :mrgreen:
a, i cos takiego znalazlem, ale nie czytalem do konca:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1342591.html
:mrgreen:
pama, dzięki za podpowiedź. Trzeba by faktycznie spróbować z tym podpięciem pod kompa. Utrudnia mi trochę fakt, że nie mam garażu.
Co do multimetru to już nabyłem Tylko komu będzie się chciało siedzieć całą noc w aucie i gapić na wyświetlacz multimetru
Co do multimetru to już nabyłem Tylko komu będzie się chciało siedzieć całą noc w aucie i gapić na wyświetlacz multimetru
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Też mam podobnie. Poziom naładowania baterii spada z upływem czasu. Po 1-2 dniach jest to około 70%, natomiast jeżeli nie jeżdżę 6-7 dni wówczas pokazuje tylko 10% - i wczoraj przy tych 10% również miał problemy z odpaleniem auta. Podczas jazdy widać podnoszący się poziom naładowania aku.crn pisze:Wczoraj nie doładowałem auta bo nie jeździłem. Dzisiaj przy odpalaniu 10% w MMI. Co gorsze autko wyraźnie ciężej kręciło.
Zastanawiam się w związku z tym nad wymianą aku (nigdy nie wymieniany), ale z tego co piszesz wywiana aku może nie pomóc tej dolegliwości...
Wniosek: to nie wina aku! - Coś kradnie prąd! Podejrzewam jakiś alarm lub zmieniarkę (nie działa mi, świruje...)
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 813
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Tak, ja mam też stary aku i takie objawy. Jak stary to tak ma. Jak ma wewnętrzne zwarcie to może mieć 10% po jednej nocy i nie ma tu znaczenia czy nowy, czy stary. Wystarczy, że w transporcie komuś dobrze upadł i tak się może dziać. Jeżeli zmierzony pobór jest 0,03A to taki jest i nie ma co szukać! Jest jeszcze prosta możliwość /mając stary aku/ pozostawienia na noc odłączonego tego aku i sprawdzenia na drugi dzień ile mu ubyło.Aron pisze:a mój do 10% w 7 dni bo stary?
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Wczoraj po przejechaniu 60km nadal wskaźnik pokazywał 10%! Po powrocie (kolejne 60km) podskoczył nagle do 100%
Wymienię, gdy nie będzie chciał odpalić (mam drugie auto więc jak będzie kiedyś zonk z aku to nie będzie problemu).
Ponoć wymiany dokonuje się z ciągłym podłączeniem aku w aucie - tzn. najpierw nowy podłączamy następnie odłączamy stary?
Wymienię, gdy nie będzie chciał odpalić (mam drugie auto więc jak będzie kiedyś zonk z aku to nie będzie problemu).
Ponoć wymiany dokonuje się z ciągłym podłączeniem aku w aucie - tzn. najpierw nowy podłączamy następnie odłączamy stary?
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 813
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Podłącz z przodu ładowarkę i wtedy możesz śmiało odpiąć stary. U mnie z 10% na 40% ładuje po przejechaniu ok 5km. Jak długo ładuje to teoretycznie aku powinien być sprawny, ale 10% po 60km to coś nie gra.Aron pisze:Ponoć wymiany dokonuje się z ciągłym podłączeniem aku w aucie - tzn. najpierw nowy podłączamy następnie odłączamy stary?
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 813
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
To jest szalony pomysł. Aku zdrowy ładowałby aku rozładowany i to takim prądem, że by mu płyty powyginało. Układ zarządzania energia też by chyba oszalał - nie polecam!pama pisze:moze spróbujcie podlaczyc nowy AKU i stary jednoczesnie.. sprawdzajac w danej chwili wskazanie na MMI...
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7
- Zygi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 368
- Rejestracja: 26 gru 2008, 23:01
- Imię: Zbigniew
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stolica WLKP / UK
- Kontakt:
5 dni temu wyciągałem akumulator do sprawdzenia u mnie w firmie na specjalnym przyrządzeniu do aku, test wykazał ze aku jest w idealnym stanie! Bateria była jakieś 30 min wyciągnięta z auta i nic kompletnie nie stało sie z autem, jedynie to skasowała sie data, godzina i licznik dzienny, później podpiąłem VCDSa i pokazał mi błąd tylko z aku ze był odpięty! Wiec nie mysle jak tu co nie którzy piszą ze może coś sie stać z powodu braku aku w aucie, nie wykluczam ze NIE ale u mnie nie miało to na nic wpływu, 6 dni temu jak doładowałem aku z 60% alternatorem do 100% tak 3ma do dzis!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga