Siema
tak jak w temacie, czy ktoś rozbierał moduł rygla blokady kierownicy i potrafiłby mi w tym pomóc nie psując modułu ze środka? udało mi się zdemontować z kolumny i odkręcić 2 śruby anty theft. Co mam zrobić teraz? rozkręcać/ rozwiercać te jakby 3 nity z góry rygla czy odginać blache od dołu a może coś innego?
rozebranie modułu rygla blokady kierownicy
Przepraszam za takie niedopatrzenie
Powód był taki jak u niektórych innych użytkowników audi a6 c6 czyli siadł mi rygiel blokady kierownicy i nie chce się odpalić oraz brak jest reakcji na kluczyk. To już drugi raz gdy tak się stało i postanowiłem wreszcie coś z tym zrobić. Mimo jestem ostatnio zajęty to w tym tygodniu (pojutrze najpewniej) rozpocznę naprawę feralnej części.
Ap ropo jakby ktoś wiedział to który przekaźnik przy kierownicy trzeba zewrzeć by uruchomić połączenie z komputerem (chodzi o komunikacje z VAG-iem)?
Powód był taki jak u niektórych innych użytkowników audi a6 c6 czyli siadł mi rygiel blokady kierownicy i nie chce się odpalić oraz brak jest reakcji na kluczyk. To już drugi raz gdy tak się stało i postanowiłem wreszcie coś z tym zrobić. Mimo jestem ostatnio zajęty to w tym tygodniu (pojutrze najpewniej) rozpocznę naprawę feralnej części.
Ap ropo jakby ktoś wiedział to który przekaźnik przy kierownicy trzeba zewrzeć by uruchomić połączenie z komputerem (chodzi o komunikacje z VAG-iem)?
siema,
prawdopodobnie też mi padł rygiel blokady kierownicy i jestem ciekaw w jaki sposób to naprwiasz.
czy po rezebraniu tego modułu usuwasz z niego podzespoły (rygiel, silniczek) ?
montujesz spowrotem moduł i można zapalić silnik?
auto stoi w garażu już miesiąc. jeden mechanik poddał się. drugi zdiagnozował problem ale nie podjął się naprawy, mówi że naprawa jest bardzo kosztowna.
A na fourm dowiedziałem się że blokade można poprostu usunąć. Stąd moja ciekawość jak to naprawiasz.
prawdopodobnie też mi padł rygiel blokady kierownicy i jestem ciekaw w jaki sposób to naprwiasz.
czy po rezebraniu tego modułu usuwasz z niego podzespoły (rygiel, silniczek) ?
montujesz spowrotem moduł i można zapalić silnik?
auto stoi w garażu już miesiąc. jeden mechanik poddał się. drugi zdiagnozował problem ale nie podjął się naprawy, mówi że naprawa jest bardzo kosztowna.
A na fourm dowiedziałem się że blokade można poprostu usunąć. Stąd moja ciekawość jak to naprawiasz.