radio / wyświetlacz / MMI
radio / wyświetlacz / MMI
czesc,
wylana woda za przednim siedzeniem kierowcy ok 10 L doprowadziła do nie włączania się radia. światłowody zostały sprawdzone, miejsce pod siedzeniem wysuszone. Radio włącza się sporadycznie, lecz gaśnie od razu po grafice MMI. Zacząć od wymiany TUNERA czy MODUŁU STEROWNIKA MMI ? jakieś sugestie, pomysły ?
wylana woda za przednim siedzeniem kierowcy ok 10 L doprowadziła do nie włączania się radia. światłowody zostały sprawdzone, miejsce pod siedzeniem wysuszone. Radio włącza się sporadycznie, lecz gaśnie od razu po grafice MMI. Zacząć od wymiany TUNERA czy MODUŁU STEROWNIKA MMI ? jakieś sugestie, pomysły ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Zacząłbym od sprawdzenia modułu bluetootha, który jest pod siedzeniem kierowcy. Jest najbliżej miejsca zalania. Jeśli jakikolwiek z modułów podpiętych pod światłowód (BT, Navi, zmieniarka....) ulegnie awarii, żadne z urządzeń nie będzie działać, wyłącza się całe MMI. Zafunduj sobie pętlę światłowodową (ok. 30 zł) i po kolei podłączaj pod wtyczkę przy każdym sprzęcie w ten sposób omijając go a zobaczysz kiedy system ruszy. Miałem tak kiedyś, że przepalił się tylko bezpiecznik 10A na tylnej ściance CD Playera i wszystko siadło.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
- hichal
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 maja 2018, 14:47
- Imię: Michał
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybnik/Kaiserslautern
Witam i proszę o pomoc
Dopadł mnie podobny problem, od ponad tyg. szukam przyczyny zgonu MMI , nie odpala nawet na sek.
Zapętliłem wszystkie mam nadzieję sterowniki i nic, został ster od MMI ale nie wiem jak go przetestować i czy to w ogóle możliwe, światło mam w każdej wtyczce, no chyba że zasilanie gdzieś nie dochodzi, bo przerwa w obwodzie jest.
Jakieś pomysły ?
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\4F0-910-468.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Komponent: Gateway H11 0070
Weryfikacja: 11 Numer seryjny: 13008059068012
Kodowanie: ECFE53C41B3104
Kod serwisu: WSC 11111 123 12345
VCID: 275CC30096ED157988-8072
Znaleziono 1 blad:
00384 - Optyczna magistrala danych
011 - Przerwa w obwodzie
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 01101011
Priorytet bledu: 5
Czestosc bledu: 2
Wew.licznik bledów: 165
Przebieg: 222002 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2018.05.11
Czas: 16:23:04
Diagnostyka optycznej magistrali danych : Standard
Sterownik Elektryka Optyka
19-CAN Gateway OK BLAD
07-Jed.obslugi/wskaz. BLAD BLAD
0E-Media Player 1 OK BLAD
77-Telefon OK BLAD
47-Sys.naglasniajacy OK BLAD
56-Radio OK BLAD
37-Nawigacja OK BLAD
Diagnostyka optycznej magistrali danych : Tlumienie 3dB
Sterownik Elektryka Optyka
19-CAN Gateway OK BLAD
07-Jed.obslugi/wskaz. BLAD BLAD
0E-Media Player 1 OK OK
77-Telefon OK OK
47-Sys.naglasniajacy OK BLAD
56-Radio OK BLAD
37-Nawigacja OK BLAD
Dopadł mnie podobny problem, od ponad tyg. szukam przyczyny zgonu MMI , nie odpala nawet na sek.
Zapętliłem wszystkie mam nadzieję sterowniki i nic, został ster od MMI ale nie wiem jak go przetestować i czy to w ogóle możliwe, światło mam w każdej wtyczce, no chyba że zasilanie gdzieś nie dochodzi, bo przerwa w obwodzie jest.
Jakieś pomysły ?
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\4F0-910-468.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Komponent: Gateway H11 0070
Weryfikacja: 11 Numer seryjny: 13008059068012
Kodowanie: ECFE53C41B3104
Kod serwisu: WSC 11111 123 12345
VCID: 275CC30096ED157988-8072
Znaleziono 1 blad:
00384 - Optyczna magistrala danych
011 - Przerwa w obwodzie
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 01101011
Priorytet bledu: 5
Czestosc bledu: 2
Wew.licznik bledów: 165
Przebieg: 222002 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2018.05.11
Czas: 16:23:04
Diagnostyka optycznej magistrali danych : Standard
Sterownik Elektryka Optyka
19-CAN Gateway OK BLAD
07-Jed.obslugi/wskaz. BLAD BLAD
0E-Media Player 1 OK BLAD
77-Telefon OK BLAD
47-Sys.naglasniajacy OK BLAD
56-Radio OK BLAD
37-Nawigacja OK BLAD
Diagnostyka optycznej magistrali danych : Tlumienie 3dB
Sterownik Elektryka Optyka
19-CAN Gateway OK BLAD
07-Jed.obslugi/wskaz. BLAD BLAD
0E-Media Player 1 OK OK
77-Telefon OK OK
47-Sys.naglasniajacy OK BLAD
56-Radio OK BLAD
37-Nawigacja OK BLAD
- hichal
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 maja 2018, 14:47
- Imię: Michał
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybnik/Kaiserslautern
Czyli radzisz brać w ciemno moduł mmi ? Ale nurtuje mnie to że on wysyła światło do reszty sterów. Czyli możliwe źe jest uwalony elektrycznie, a światło będzie dalej wysyłał ?
[ Dodano: 2018-05-25, 17:37 ]
Witam ponownie, znalazłem moduł i teraz pytanie, czy mogę zastosować taki o numerze 4F0 910 731 D ,jeśli mój aktualny to 4F0 910 731 ?
Po dacie wyczytałem, że mój jest starszy o 8 miesięcy.
[ Dodano: 2018-05-25, 17:37 ]
Witam ponownie, znalazłem moduł i teraz pytanie, czy mogę zastosować taki o numerze 4F0 910 731 D ,jeśli mój aktualny to 4F0 910 731 ?
Po dacie wyczytałem, że mój jest starszy o 8 miesięcy.