Tak powinno byćmario-975 pisze:U mnie jest tak;pozycja/mijania/drogowe i kierunki-ledy przygaszone,dzienne fullneimaD pisze:Panowie mam pytanie, jak zachowują się wasze lampy od Dominika jak dajecie długie światła? Zauważyłem, że u mnie wtedy LEDy gasną
[ A6 C6] Przednie Lampy LED (RS6)
Właśnie skończyłem pinologię przy AFS. Wszystko śmiga bezbłędnie zgodnie z powyższą rozpiską
Dodam jeszcze,że Dominik przerabia lampy pod fabrykę więc jeżeli ma ktoś od niego lampy i nie miał wcześniej AFS to wystarczy przerobić instalację przy sterowniku zasięgu xenon i tyle <peace>

Mody za przyzwoleniem mojej żonki :
mario-975, czemu jesteś zadowolony na 99% ? Czy lampy mają rysy? ew są czyms pobrudzone?
Ja również poproszę o podesłanie mi kontaktu do Dominika, dzięki!
PS- jeśli nie wyjdzie mi z tymi rs'ami, będę chciał kupić zwykły poliftowy ksenon (mam model 2010 ale bez ksenonu
) po czym mogę poznać że lampy są oryginalne a nie przerabiane?
Ja również poproszę o podesłanie mi kontaktu do Dominika, dzięki!
PS- jeśli nie wyjdzie mi z tymi rs'ami, będę chciał kupić zwykły poliftowy ksenon (mam model 2010 ale bez ksenonu

U mnie temat wygląda tak: przy włączonym silniku wszystko hula jak należy, przy wyłączonym silniku na światłach drogowych led się wyłącza :
Kolego jeśli będziesz widział, że lampa była rozklejana to znasz odpowiedź, to samo jeśli w środku wiązki są lutowane "nieprofesjonalnie"lisik pisze:uot;] po czym mogę poznać że lampy są oryginalne a nie przerabiane?
Prucz lampy musisz kupić, poziomowanie, przetwornice,przekodować borda (chyba, że weźmiesz lampki od Dominika) zrobić spryskiwacze (pompka, większy pojemnik na płyn, spryski, węże itp..) i będzie wszystko ładnie śmigać.lisik pisze:będę chciał kupić zwykły poliftowy ksenon (mam model 2010 ale bez ksenonu)
Co chodzi o mnie to mało estetycznie wykonane (nic nie widać po montażu ale jednak, również są rysy, będę to wiosną "regenerował" i dawał folie ochronną na lampy.lisik pisze:czemu jesteś zadowolony na 99% ? Czy lampy mają rysy? ew są czyms pobrudzone?
lisik, Jeżeli chodzi o działanie lamp to wszystko jest ok.Jestem detalistą i zwracam uwagę na szczegóły i gdybym to sam sobie robił to przyłożył bym się do tego.Przy rozbiórce lamp można by wyczyścić soczewkę(zawsze jest trochę kurzu) no i co mnie rozwaliło to śladowe ilości kleju na jednym z odbłyśników.Nie jest to widoczne ale jak się przyjrzysz to widać no i delikatne ryski pewnie od wkładania i wyciągania listwy led od wewnątrz są widoczne przy włączonej lampie i to chyba tyle 

Mody za przyzwoleniem mojej żonki :
a jest jakaś warta uwagi alternatywa dla usług Dominika?
wychodzę z założenia, że jak ktoś jest totalnie dowalony robotą to nie zawsze może się przyłożyć do tego w 100%
widziałem że w Płocku też się ktoś ogłasza
dla mnie najważniejsze jest to, żebym miał także zregenerowane odbłyśniki bo aktualnie światła świecą poniżej oczekiwań
wychodzę z założenia, że jak ktoś jest totalnie dowalony robotą to nie zawsze może się przyłożyć do tego w 100%
widziałem że w Płocku też się ktoś ogłasza
dla mnie najważniejsze jest to, żebym miał także zregenerowane odbłyśniki bo aktualnie światła świecą poniżej oczekiwań

ok, pewnie tak zrobię, co prawda bliżej z Wawy mam do Płocka, więc najpierw do niego napisałem, ale jak coś to mogę się przejechać nieco dalejneimaD pisze:Pittrek, Możesz zagadać do Ojca Dominika też w tym siedziJa zamówiłem sobie przerobienie odbłyśników na chromowe i jest dosyć spora różnica

obecnie jazda nocą jest mocno męcząca... mam wrażenie że niektóre auta z klasycznymi halogenami świecą dużo lepiej

ostatnio jeÂździłem nową S80 i tam nie istnieje coś takiego jak niedoświetlona droga nocą, najlepsze lampy jakie do tej pory miałem okazję używać

żarniki kupowałem kilka m-cy temu, więc dopiero się prawidłowo wygrzałyDomel48 pisze:Bedziesz z Plocka zadowolony.Zreszta nie tylko ja tam robilem i tez mialem blizej.Cala operacja trwala max 2 godziny ze sciagnieciem zdezaka.Gosc lampy ma juz naszykowane .Tylko podjezdzasz i wymiana.Wez sobie dodatkowo kup nowe zarniki to Ci je powklada od razu.Jak nie chcesz starych.

myślę że też nie kupić lepszych żarówek halogenowych do długich bo z tego co mi wiadomo to po przełączeniu na długie świeci xenon + wew. część klosza - ta gdzie obecnie mam dzienne
80-100 PLNmario-975 pisze:Tak z ciekawości ile biorą za regenerację odbłyśników?
wewnątrz jest żarówka H7 ja jestem w trakcie wkładania w miejsce żarówki, żarnik xenonowy (hid) pisze w trakcie bo bez zdjęcia zderzaka nie dam rady wymienić obu za mało miejscaPittrek pisze:myślę że też nie kupić lepszych żarówek halogenowych do długich bo z tego co mi wiadomo to po przełączeniu na długie świeci xenon + wew. część klosza - ta gdzie obecnie mam dzienne
