[A6 C6 3.0 TDI] Problem z odpaleniem, rozrusznik nie kręci
piziu, więc tak jak już wspomniałem... tak czy inaczej trzeba podjechać do 'kumatego' człowieka i musi się temu przyjrzeć... wstępną diagnozę masz...
audi-a6-c6-problem-z-kolorowym-fis-vt39128.htm#479710
Prawdopodobnie problem w komunikacji... chyba, że całkiem zdechł... też się zdarza... Poniżej temat o tym:piziu pisze:nie działa mi wyświetlacz FIS między zegarami!!
audi-a6-c6-problem-z-kolorowym-fis-vt39128.htm#479710
Dziś byłem u mechanika i robiliśmy kilka testów.
Raczej jest to wina automatu gdyż ustaliliśmy że moment rozruchu jest za krótki 2-3sek (mechanik mówi że tylko jeden obrót wału). Sprawdził to przez odłączenie jakiegoś czujnika ciśnienia co powoduje brak możliwości włączenia silnika ale rozrusznik kręci.
Następnie włączyliśmy VAS i sprawdzaliśmy kodowanie modułu startu silnika.
Mam tam zapisany kod 0000131 - czy ktoś wie co on oznacza?? i ewentualnie jaki powinien być kod??
Jak przekodowaliśmy na 0000121 (zgodnie z instrukcją którą podpowiada program) to kręcił dłużej ale nie można było wyciągnąć kluczyka ze stacyjki po zgaszeniu.
Raczej jest to wina automatu gdyż ustaliliśmy że moment rozruchu jest za krótki 2-3sek (mechanik mówi że tylko jeden obrót wału). Sprawdził to przez odłączenie jakiegoś czujnika ciśnienia co powoduje brak możliwości włączenia silnika ale rozrusznik kręci.
Następnie włączyliśmy VAS i sprawdzaliśmy kodowanie modułu startu silnika.
Mam tam zapisany kod 0000131 - czy ktoś wie co on oznacza?? i ewentualnie jaki powinien być kod??
Jak przekodowaliśmy na 0000121 (zgodnie z instrukcją którą podpowiada program) to kręcił dłużej ale nie można było wyciągnąć kluczyka ze stacyjki po zgaszeniu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
[05] - Access/Start Authorization / Zezwolenie Startu J518
Kodowanie
1 = wartość Start, jest zakodowana domyślnie
+2 = automatyczna skrzynia biegów
+4 = centralny zamek z pilotem, zaawansowany klucz
+8 = wariant USA
+16 = kierownica po prawej stronie
+32 = brak zdalnego sterowania w kluczu (Japonia / Korea Południowa)
+64 = pojazd specjalny
+128 = avant
Kodowanie
1 = wartość Start, jest zakodowana domyślnie
+2 = automatyczna skrzynia biegów
+4 = centralny zamek z pilotem, zaawansowany klucz
+8 = wariant USA
+16 = kierownica po prawej stronie
+32 = brak zdalnego sterowania w kluczu (Japonia / Korea Południowa)
+64 = pojazd specjalny
+128 = avant
Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 17:27 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KIELCE
Ja mam problem podobny,tylko nie na zimnym silniku tylko na dobrze rozgrzanym.
Jak zatrzymam się na postój na parę minut przy odpaleniu poprostu zacina się rozrusznik (tak jakby akumulator nie miał siły) akumu.100% sprawny tym bardziej że na zimnym nawet przy -25 stopni opala za pierwszm strzałem.
Jak by ktoś miał podobny problem proszę o wskazówki co z tym fantem zrobić z góry dziękuję pozdrawiam Auris
Jak zatrzymam się na postój na parę minut przy odpaleniu poprostu zacina się rozrusznik (tak jakby akumulator nie miał siły) akumu.100% sprawny tym bardziej że na zimnym nawet przy -25 stopni opala za pierwszm strzałem.
Jak by ktoś miał podobny problem proszę o wskazówki co z tym fantem zrobić z góry dziękuję pozdrawiam Auris