Audi a6 2005r 4f
auto po przekładce z anglika
i teraz mam dużo błędów
mianowicie auto z 05r a instalacja z 2007 posiadam vcds oraz vas i odis
i mam troszkę błędów :
SILNIK
00384 OPTYCZNA MAGISTRALA DANYCH
05634 ZASILANIE NAPIECIOWE ZACISKU 30 NAPIĘCIE ZA NISKIE
056865 MAGISTRALA DANYCH NAPEDU BRAK INFORMACJI4
01384 PRZEŁĄCZNIK UKLADU UTRZYMANIA PREDKOSCI
HAMULEC
00473STEROWNIK ELEKTRYCZNEGO HAM ULCA RECZNEGO J540 NIEWIARYGODNY SYGNAŁ
01826 CZUJNIK KATA SKRETU G85 ZASILANIE NAP ZAC 30
ANTENA 1 UKL.ZEZW.NA WEJSCIE I URUCH.WEW.POJAZDU
KLIMATYZACJA
00003 STEROWNIK USZKODZENIE
02071 LOKALNA MAGISTRALA DANYCH ELEKTRYCZNA USTRERKA
KOLUMNA KIEROWNICZA
02071 LOKALNA MAGISTRALKA DANYCH USTERKA W OBWODZIE PRADOWYM
MODUŁ KOMFORTU USTERKI ALARMU
01543 BRZECZEK OSTRZEGAWCZY SYGNALIZACJI PRZY PARKOWANIU ZAWRCIE
Można liczyć na pomoc lub podpowiedzi lub sugestie od czego zacząć poszukiwania.?
Pozdrawiam Robert
Pomoc w naprawie auta i Błedy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Re: Pomoc w naprawie auta i Błedy
Jedyne co Ci moge podpowiedz w takiej sytuacji to przejrzyj instalacje podpierajac sie ELSA. Ciezko powiedziec co tam sknociliscie przy przekladce. Musisz tak naprawde przejrzec wszystkie punkty, ktorym zmienialiscie polozenia, czy nie przecieliscie kabla, czy nie ma na nich zwarcia, czy nie zamieniliscie czegos miedzy soba... takie zdalne.. .to jedynie wrozenie.Fridem pisze:Audi a6 2005r 4f
auto po przekładce z anglika
i teraz mam dużo błędów
mianowicie auto z 05r a instalacja z 2007 posiadam vcds oraz vas i odis
i mam troszkę błędów :
SILNIK
00384 OPTYCZNA MAGISTRALA DANYCH
05634 ZASILANIE NAPIECIOWE ZACISKU 30 NAPIĘCIE ZA NISKIE
056865 MAGISTRALA DANYCH NAPEDU BRAK INFORMACJI4
01384 PRZEŁĄCZNIK UKLADU UTRZYMANIA PREDKOSCI
HAMULEC
00473STEROWNIK ELEKTRYCZNEGO HAM ULCA RECZNEGO J540 NIEWIARYGODNY SYGNAŁ
01826 CZUJNIK KATA SKRETU G85 ZASILANIE NAP ZAC 30
ANTENA 1 UKL.ZEZW.NA WEJSCIE I URUCH.WEW.POJAZDU
KLIMATYZACJA
00003 STEROWNIK USZKODZENIE
02071 LOKALNA MAGISTRALA DANYCH ELEKTRYCZNA USTRERKA
KOLUMNA KIEROWNICZA
02071 LOKALNA MAGISTRALKA DANYCH USTERKA W OBWODZIE PRADOWYM
MODUŁ KOMFORTU USTERKI ALARMU
01543 BRZECZEK OSTRZEGAWCZY SYGNALIZACJI PRZY PARKOWANIU ZAWRCIE
Można liczyć na pomoc lub podpowiedzi lub sugestie od czego zacząć poszukiwania.?
Pozdrawiam Robert
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
No to jest szansa ze instalka czyms sie rozni...Fridem pisze:Instalacja była kupiona cała druga
-Kable sprawdzone dwa razy nigdzie nie przecięte ani nacięte
- kostki i piny posprawdzałem.
Else zdobyłem dziś i przez święta troszkę poszukam informacji...
Silnik pierwszy blad to nie mam pojecia o co mu chodzi... silnik nie korzysta z MOST, pewnie czegos brakowalo przez chwile;
Drugi blad mozna zignorowac jezeli akumulator byl slaby;
Trzeci blad - wyglada na brak komunikacji na magistrali CAN z reszta samochodu (abs,skrzynia itp); Ale rownie dobrze blad mogl wystapic przy np. niedocisnietej wtyczce i wlaczonym zaplonie.
Czwarty - nierozpoznany tempomat - brak a zakodowany albo zle podpiety;
Hamulce
Czujnik kata skretu sam sie skasuje jak sie przejedziesz. Normalne po odpieciu aku;
Klimatyzacja - tutaj moze byc roznica pomiedzy klimatronik a tym klimatik (galki VS ta z wyswietlaczami (klimatronik plus). Pewnie trzeba cos przepinowac bo nie sa kompatybilne.
Kolumna kierownicza - tez pewnie byly jakies roznice pomiedzy tym co miales, a tym co wlozyles (wiazka od jakiejs innej wersji)
Brzeczyk byc moze umarl smiercia naturalna;
Podejrzewam, ze instalacja, ktora kupiles jest od innej wersji / lepiej / gorzej wyposazonej niz masz - stad te bledy. Byc moze sterownik silnika inny i stad te niezgodnosci. Najlepiej byloby ustalic z jakiego samochodu byla ta nowa wiazka (dokladnie kody literowe i rocznik) i porownac w ELSA schematy pomiedzy tymi dwoma autkami i zamienic roznice tak jak ma byc w Twoim. Ogolnie to chyba wolalbym przerobic ori wiazke niz wpychac jakas niewiadomo od czego... pozdro
