Niski prąd ładowania akumulatora Audi A6 C6.
Re: Niski prąd ładowania akumulatora Audi A6 C6.
bede go zamawial
[ Dodano: 2018-05-20, 21:29 ]
nie opdala dlaczego, nawet nie ma rekacji na zaplon.
to wina ze ten modul sie popsul?
jak sie urwalo to troszke tam iskry poszlo na niiego i pewnie spalilo. zgadzasz sie ze mna?
[ Dodano: 2018-05-20, 21:31 ]
jak przyjdzie to go zakoduje i dam znac
uwazasz ze odpalli on bez kodowania wogule, czy trzeba aby go przeczytal i wtedy odpali
[ Dodano: 2018-05-20, 21:29 ]
nie opdala dlaczego, nawet nie ma rekacji na zaplon.
to wina ze ten modul sie popsul?
jak sie urwalo to troszke tam iskry poszlo na niiego i pewnie spalilo. zgadzasz sie ze mna?
[ Dodano: 2018-05-20, 21:31 ]
jak przyjdzie to go zakoduje i dam znac
uwazasz ze odpalli on bez kodowania wogule, czy trzeba aby go przeczytal i wtedy odpali
Krystian
wszystko zrozumilem
zadam ci ostatnie pytanie?
1.czy przez to ze trzpien ktory jest zlamany i dostal tam kilka razy uderzen tzn iskra go uszkodzil? i dlatego nie odpala bo modul sie spalil bo widac to na zdjeciach lekko.
2 jak dam ten sam drugi modul autoo odpali?
odpowiedz mi na te dwa pytania i dziekuje za pomoc, odezwie sie jak przyjdzie przesylka i zaloze , zakoduje swoj i odpali to napisze
[ Dodano: 2018-05-20, 22:11 ]
tak wymotowany i czekam na drugi
[ Dodano: 2018-05-20, 22:17 ]
zanim go nie wymotowalem auto nie odpalilo , jak mi sie urwalo to przez jakis czas odpala pozniej juz nie, napisz ogolnie mi teraz co mam zrobic i co o tym myslisz ok
zadam ci ostatnie pytanie?
1.czy przez to ze trzpien ktory jest zlamany i dostal tam kilka razy uderzen tzn iskra go uszkodzil? i dlatego nie odpala bo modul sie spalil bo widac to na zdjeciach lekko.
2 jak dam ten sam drugi modul autoo odpali?
odpowiedz mi na te dwa pytania i dziekuje za pomoc, odezwie sie jak przyjdzie przesylka i zaloze , zakoduje swoj i odpali to napisze
[ Dodano: 2018-05-20, 22:11 ]
tak wymotowany i czekam na drugi
[ Dodano: 2018-05-20, 22:17 ]
zanim go nie wymotowalem auto nie odpalilo , jak mi sie urwalo to przez jakis czas odpala pozniej juz nie, napisz ogolnie mi teraz co mam zrobic i co o tym myslisz ok
Krystian
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przy wymontowanym module silnik nie odpali, ponieważ nie ma zasilania . Moduł jest wpięty szeregowo między masą nadwozia a minusową klemą akumulatora.
Jak zamontujesz drugi i go podłączysz, to silnik odpali. Potem tylko poprawisz kodowanie . Jeśli jednak nie odpali, to widocznie coś się spaliło, ale jest to bardzo mało prawdopodobne.
Jak zamontujesz drugi i go podłączysz, to silnik odpali. Potem tylko poprawisz kodowanie . Jeśli jednak nie odpali, to widocznie coś się spaliło, ale jest to bardzo mało prawdopodobne.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2018, 22:18 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Niski prąd ładowania akumulatora Audi A6 C6.
dziekuje
[ Dodano: 2018-05-20, 22:29 ]
a co mogło by sie popalic, sprawdzalem bezpieczniki sa ok wszystkie. gdy mialem jeszcze zamontowany ten modul i gdy dalem na zaplon to zero rozruchu silnikiem , wszyskie kontrolki gasly a wiadomo nie odpalia to powrocila kontrolka czerwona aku, tylko sie swieci zolta kontolka ze slaba bateria i na mmi jest 10% jak pisalem.
myslisz ze ten modul sie uszkodzil i przez to tak sie dzieje, i ja zadnych bledow nie ma na kompie
[ Dodano: 2018-05-20, 22:29 ]
a co mogło by sie popalic, sprawdzalem bezpieczniki sa ok wszystkie. gdy mialem jeszcze zamontowany ten modul i gdy dalem na zaplon to zero rozruchu silnikiem , wszyskie kontrolki gasly a wiadomo nie odpalia to powrocila kontrolka czerwona aku, tylko sie swieci zolta kontolka ze slaba bateria i na mmi jest 10% jak pisalem.
myslisz ze ten modul sie uszkodzil i przez to tak sie dzieje, i ja zadnych bledow nie ma na kompie
Krystian
mam pytanie ? czy jak uszkodzil sie modul to przez to auto nie odpala? bo kontrolki wszyskie sa , pozniej wyskakuje niski stan bateri 10%
[ Dodano: 2018-05-21, 16:52 ]
modul bede mial dopiero za tydzien , poniewaz jestem w holandi .
dlatego sie pytam czy ma cos to wspolnego ze kontrolki sie pala wszystkie normalnie.
pewnie modul sie popsul ii dlatego nie odpala? odpowiedz prosze czemu tak jest, modul byl ten zamontowany i tak sie robi. czy cos jest innego
[ Dodano: 2018-05-24, 20:02 ]
modul zamontowany drugi ale auto nie odpala. bateria 100%
[ Dodano: 2018-05-21, 16:52 ]
modul bede mial dopiero za tydzien , poniewaz jestem w holandi .
dlatego sie pytam czy ma cos to wspolnego ze kontrolki sie pala wszystkie normalnie.
pewnie modul sie popsul ii dlatego nie odpala? odpowiedz prosze czemu tak jest, modul byl ten zamontowany i tak sie robi. czy cos jest innego
[ Dodano: 2018-05-24, 20:02 ]
modul zamontowany drugi ale auto nie odpala. bateria 100%
Krystian
Pod kompem zadnym bledow. Bateria 100% rozrusznik robi dwa razy pstryk. A czasem wcale. Wxzesniej sie zacinal a przed zmiana modulu dlugo krecil i slabo. Poderzewm teraz ze padl rozrusznik
[ Dodano: 2018-05-25, 21:34 ]
zero nie odpala
[ Dodano: 2018-05-25, 22:19 ]
komunikat błędu obciążenia z silnika sg co to znaczy
[ Dodano: 2018-05-25, 21:34 ]
zero nie odpala
[ Dodano: 2018-05-25, 22:19 ]
komunikat błędu obciążenia z silnika sg co to znaczy
Krystian
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 482
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
Hej, podłączę się do tematu.
Mianowicie na alternatorze mam 14,16V ale już na słupkach pod maską 13,8V. Jak włączę obciążenie np. klimkę z wiatrakiem na 12 to napięcie na alternatorze spada mi do 14,09V (moim zdaniem dobry wynik i nie ma się do czego przyczepić) ale już na słupkach wtedy mam 13,5V i tutaj już się martwię o aku
Podpowiedzcie za co się zabrać.
Pozdr
Mianowicie na alternatorze mam 14,16V ale już na słupkach pod maską 13,8V. Jak włączę obciążenie np. klimkę z wiatrakiem na 12 to napięcie na alternatorze spada mi do 14,09V (moim zdaniem dobry wynik i nie ma się do czego przyczepić) ale już na słupkach wtedy mam 13,5V i tutaj już się martwię o aku
Podpowiedzcie za co się zabrać.
Pozdr
Temat na forum Audi A6 C5 AFN. Paliwa w zbiorniku.
I jak kolego rozwiązałes problem? Co było?vikus pisze:Hej, podłączę się do tematu.
Mianowicie na alternatorze mam 14,16V ale już na słupkach pod maską 13,8V. Jak włączę obciążenie np. klimkę z wiatrakiem na 12 to napięcie na alternatorze spada mi do 14,09V (moim zdaniem dobry wynik i nie ma się do czego przyczepić) ale już na słupkach wtedy mam 13,5V i tutaj już się martwię o aku
Podpowiedzcie za co się zabrać.
Pozdr
Bo u mnie dokładnie ten sam problem pod maską 14,2V a na klemach i słupkach 13,5V i nie wiem gdzie szukać
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga